Wat voor 'n baantje?quote:Op zondag 13 februari 2011 13:15 schreef Memento-Mori het volgende:
morgen trouwens sollicitatiegesprekben benieuwd hopelijk wel snel ander werk maar tot die tijd levert t geld op
Waren dat toevallig diezelfde figuren die ook protesteerden tegen de boete voor langstuderen?quote:Op zondag 13 februari 2011 13:16 schreef Memento-Mori het volgende:
ach studenten die zeggen geen tijd te hebben om te werken maar ELKE dag zich kapot zuipen op de vereniging of in de stad hebben genoeg tijd om te werken, die willen t alleen niet
Ik deed beide.quote:Op zondag 13 februari 2011 13:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ach studenten die zeggen geen tijd te hebben om te werken maar ELKE dag zich kapot zuipen op de vereniging of in de stad hebben genoeg tijd om te werken, die willen t alleen niet
Mijn favo studie, combineerde ik met voor mij de tofste baanquote:
Ach, het is tenminste iets, als ik een klacht heb weet ik je te vindenquote:Op zondag 13 februari 2011 13:17 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
telefonische klantenservice bij UPC
Als je daar niet wordt aangenomen heb je wel gefaald in het leven. Niet dat ik er verder druk op wil leggen ofzo. Maar dat is wel zeg maar het afvalpuntje van banen.quote:Op zondag 13 februari 2011 13:17 schreef Memento-Mori het volgende:
Nee? Bij wie moet ik dan navragen wat er is voorgevallen?quote:Op zondag 13 februari 2011 13:18 schreef Cue_ het volgende:
Ik hoef het niet opgerakeld te hebben hoor
,maar jij bent dan ook ge-wel-digquote:Op zondag 13 februari 2011 13:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik deed beide.
[..]
Mijn favo studie, combineerde ik met voor mij de tofste baanhad nog een eigen huisje ook voordat ik naar Finland ging
klein arbeidershuisje voor mij alleen
Ik ben ook wel benieuwd nu eigenlijkquote:Op zondag 13 februari 2011 13:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee? Bij wie moet ik dan navragen wat er is voorgevallen?
Dan was de kerstmeet leuker.quote:Op zondag 13 februari 2011 13:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik hoef het niet opgerakeld te hebben hoor
Is 't familie van Krea dan?quote:Op zondag 13 februari 2011 13:19 schreef Memento-Mori het volgende:
,maar jij bent dan ook ge-wel-digdat weten we hier inmiddels wel
Leuk mensen van het kastje naar de muur sturenquote:Op zondag 13 februari 2011 13:17 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
RZ zelfquote:Op zondag 13 februari 2011 13:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij ging zeg maar, behoorlijk overdreven uit zijn dak bij die wedstrijdquote:Op zondag 13 februari 2011 13:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
het is dan ook maar een bijbaantje en ik ben al zo goed als aangenomen, tis enkel formaliteit en omdat ik dus geld nodig heb en niet ben van t type handje ophouden bij de DUO dus denk verder lekker wat je wil denken, ik werk tenminste voor mn centenquote:Op zondag 13 februari 2011 13:19 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als je daar niet wordt aangenomen heb je wel gefaald in het leven. Niet dat ik er verder druk op wil leggen ofzo. Maar dat is wel zeg maar het afvalpuntje van banen.
Regelen om te krijgen wat je wilquote:Op zondag 13 februari 2011 13:19 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
,maar jij bent dan ook ge-wel-digdat weten we hier inmiddels wel
Klinkt mooi. Maar besef wel dat niet iedereen het zo goed voor elkaar heeft, daar ging het even om.quote:Op zondag 13 februari 2011 13:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik deed beide.
[..]
Mijn favo studie, combineerde ik met voor mij de tofste baanhad nog een eigen huisje ook voordat ik naar Finland ging
klein arbeidershuisje voor mij alleen
RealZeus en Engel besloten naar ENschede te komen om NL elftal te kijken voor het WK. Dus dan zit je in een kroeg, komt er een gast binnen van 41 (ofzo) en die flipt 90 minuten lang helemaal de pan uit bij elke bal die gespeeld wordt. Schreeuwen, gillen, gek worden. Het was net een freakshow.quote:Op zondag 13 februari 2011 13:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een normaal is het zo'n rustige jongenquote:Op zondag 13 februari 2011 13:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij ging zeg maar, behoorlijk overdreven uit zijn dak bij die wedstrijdEn dat is zacht uitgedrukt.
OMG.quote:Op zondag 13 februari 2011 13:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
RealZeus en Engel besloten naar ENschede te komen om NL elftal te kijken voor het WK. Dus dan zit je in een kroeg, komt er een gast binnen van 41 (ofzo) en die flipt 90 minuten lang helemaal de pan uit bij elke bal die gespeeld wordt. Schreeuwen, gillen, gek worden. Het was net een freakshow.
Ik schaam me niet snel, maar ik deed daar wel of ik bij een ander groepje hoorde.
quote:Op zondag 13 februari 2011 13:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
RealZeus en Engel besloten naar ENschede te komen om NL elftal te kijken voor het WK. Dus dan zit je in een kroeg, komt er een gast binnen van 41 (ofzo) en die flipt 90 minuten lang helemaal de pan uit bij elke bal die gespeeld wordt. Schreeuwen, gillen, gek worden. Het was net een freakshow.
Ik schaam me niet snel, maar ik deed daar wel of ik bij een ander groepje hoorde.
Dat snap ik, die periodes heb ik ook gehadquote:Op zondag 13 februari 2011 13:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Klinkt mooi. Maar besef wel dat niet iedereen het zo goed voor elkaar heeft, daar ging het even om.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |