Wat ben jij toch ook een asociale tyfuslijer.quote:Op zondag 13 februari 2011 13:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
In het echte leven gaat het als volgt:
De mongool vertelt een onsamenhangend verhaal. Niemand luistert. Maar je kijkt de Krea aan, dus die denkt dat je het tegen hem hebt. Hij negeert je volkomen, staat op, praat wat tegen iemand anders en loopt weg.
Non-verbale communicatie.
Beter dan neger idd.quote:Op zondag 13 februari 2011 13:45 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Wat ben jij toch ook een asociale tyfuslijer.
Sex? Wat is dat?quote:Op zondag 13 februari 2011 13:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Tja wat je mist....
Net zoiets als singles en sex
Skypen met Firefoxquote:Op zondag 13 februari 2011 13:47 schreef Samzz het volgende:
Huh, ik druk op alt+S en dan komt er een pop-up voor Skype extensie voor FireFox?
Als jij het zo wilt noemen, primaquote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 13:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als jij het zo wilt noemen, prima
Vrouwen in de badkamer ook altijd.quote:Op zondag 13 februari 2011 13:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
Als broertje nou eens klaar is in de badkamer dan kan ik douchen en een uurtje de stad in..
Wat is er op zondag in de stad te doen?quote:Op zondag 13 februari 2011 13:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
Als broertje nou eens klaar is in de badkamer dan kan ik douchen en een uurtje de stad in..
Winkels die gewoon open zijnquote:Op zondag 13 februari 2011 13:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat is er op zondag in de stad te doen?
In grote steden is het elke zondag koopzondag.quote:Op zondag 13 februari 2011 13:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat is er op zondag in de stad te doen?
Have funquote:Op zondag 13 februari 2011 13:51 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ga me weer verdiepen in de verdediging in strafzaken
Hier natuurlijk nietquote:Op zondag 13 februari 2011 13:52 schreef L-E het volgende:
[..]
In grote steden is het elke zondag koopzondag.
Nou idd, als ie niet in de horeca werkte had ik 'm voor homo uitgemaaktquote:
HEEY! aan het opruimen en schoonmaken jij! Heb je wel al onder de douche gestaan?quote:Op zondag 13 februari 2011 13:52 schreef L-E het volgende:
[..]
In de horeca kan je geen homo zijn?quote:Op zondag 13 februari 2011 13:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nou idd, als ie niet in de horeca werkte had ik 'm voor homo uitgemaakt
Ik heb gedouched, gelunched, gestofzuigd. Peuter is nu speelgoed aan het opruimen, daarna duiken we het park in.quote:Op zondag 13 februari 2011 13:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
HEEY! aan het opruimen en schoonmaken jij! Heb je wel al onder de douche gestaan?
Top!quote:Op zondag 13 februari 2011 13:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb gedouched, gelunched, gestofzuigd. Peuter is nu speelgoed aan het opruimen, daarna duiken we het park in.
Zoveel steden nu ook weer niet...quote:Op zondag 13 februari 2011 13:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Welk parkquote:Op zondag 13 februari 2011 13:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb gedouched, gelunched, gestofzuigd. Peuter is nu speelgoed aan het opruimen, daarna duiken we het park in.
Nee, eerlijk gezegd weet ik dat ook niet. Amsterdam en Rotterdam iig wel.quote:Op zondag 13 februari 2011 13:54 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Zoveel steden nu ook weer niet...
Jij hebt een cursus gevolgd?quote:Op zondag 13 februari 2011 13:57 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Hoelaat, wanneer en wat heb je aan
Sinds wanneer sta ik hoog op je hossellijstje?quote:Op zondag 13 februari 2011 13:57 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Hoelaat, wanneer en wat heb je aan
Je bent de enige die aardig tegen mij doetquote:Op zondag 13 februari 2011 13:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Sinds wanneer sta ik hoog op je hossellijstje?
In februari?quote:Op zondag 13 februari 2011 14:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
Alle ramen open, stofzuigen, soppen schoonmaken whoeeeeLenteschoonmaak
Ik heb best veel vrienden. Maar goed, die zitten wel een beetje op niveau.quote:Op zondag 13 februari 2011 13:45 schreef Lotusss het volgende:
Wat ben jij toch ook een asociale tyfuslijer.
Je kunt het oplossen door het volgende aan te passen in about:config:quote:Op zondag 13 februari 2011 13:47 schreef Samzz het volgende:
Huh, ik druk op alt+S en dan komt er een pop-up voor Skype extensie voor FireFox?
Dat doe ik volgende week of zo, welquote:Op zondag 13 februari 2011 14:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Alle ramen open, stofzuigen, soppen schoonmaken whoeeeeLenteschoonmaak
quote:Op zondag 13 februari 2011 14:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
gister was het hier ook geweldig, 14 graden volop zon, bij mn ouders 1 graad en regen :")
Uh, ja. Geen idee hoe. Maar hij heeft 't niet weer gedaan, dus 't zal wel goed zitten denk ik.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je kunt het oplossen door het volgende aan te passen in about:config:
ui.key.chromeAccess to 5
ui.key.contentAccess to 4
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |