Zoveel steden nu ook weer niet...quote:Op zondag 13 februari 2011 13:52 schreef L-E het volgende:
[..]
In grote steden is het elke zondag koopzondag.
Welk parkquote:Op zondag 13 februari 2011 13:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb gedouched, gelunched, gestofzuigd. Peuter is nu speelgoed aan het opruimen, daarna duiken we het park in.
Nee, eerlijk gezegd weet ik dat ook niet. Amsterdam en Rotterdam iig wel.quote:Op zondag 13 februari 2011 13:54 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Zoveel steden nu ook weer niet...
Jij hebt een cursus gevolgd?quote:Op zondag 13 februari 2011 13:57 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Hoelaat, wanneer en wat heb je aan
Sinds wanneer sta ik hoog op je hossellijstje?quote:Op zondag 13 februari 2011 13:57 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Hoelaat, wanneer en wat heb je aan
Je bent de enige die aardig tegen mij doetquote:Op zondag 13 februari 2011 13:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Sinds wanneer sta ik hoog op je hossellijstje?
In februari?quote:Op zondag 13 februari 2011 14:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
Alle ramen open, stofzuigen, soppen schoonmaken whoeeeeLenteschoonmaak
Ik heb best veel vrienden. Maar goed, die zitten wel een beetje op niveau.quote:Op zondag 13 februari 2011 13:45 schreef Lotusss het volgende:
Wat ben jij toch ook een asociale tyfuslijer.
Je kunt het oplossen door het volgende aan te passen in about:config:quote:Op zondag 13 februari 2011 13:47 schreef Samzz het volgende:
Huh, ik druk op alt+S en dan komt er een pop-up voor Skype extensie voor FireFox?
Dat doe ik volgende week of zo, welquote:Op zondag 13 februari 2011 14:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Alle ramen open, stofzuigen, soppen schoonmaken whoeeeeLenteschoonmaak
quote:Op zondag 13 februari 2011 14:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
gister was het hier ook geweldig, 14 graden volop zon, bij mn ouders 1 graad en regen :")
Uh, ja. Geen idee hoe. Maar hij heeft 't niet weer gedaan, dus 't zal wel goed zitten denk ik.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je kunt het oplossen door het volgende aan te passen in about:config:
ui.key.chromeAccess to 5
ui.key.contentAccess to 4
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |