En waar zit dan precies het onderscheid met jouw posts?quote:Op zondag 13 februari 2011 13:28 schreef Kreator het volgende:
Het kostte me ff wat tijd om erachter te komen waarom je me zo aan hem doet denken, maar hij probeert net als jij met élke post grappig te doen, maar faalt op dezelfde manier. (meestal dan, soms is het wel grappig)
American Cream (conditioner van lushquote:Op zondag 13 februari 2011 13:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat lijkt me een betere dan ja![]()
Mijne zijn AC.. Ik weet niemand met die afkorting
Ik heb hem nooit gezien. Dus: waarom?quote:Op zondag 13 februari 2011 13:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, alle andere keren dat ik hem gezien ook.
De eerste keer dat ik hem zag was het voor gelijk duidelijk waarom hij nog nooit een vriendin had gehad
Dat ze het niet goed verstaan en ze het nog een keer mag zeggenquote:Op zondag 13 februari 2011 13:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Moet je eens doen, kijken wat de reactie is
Nee iemand uitschelden met down-syndroom is wel normaal.quote:Op zondag 13 februari 2011 13:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Er stonden eerst allemaal enge ziektes in mijn post, dus ik heb me nog ingehouden.
Ja, zo zou dat wel eens kunnen gaan jaquote:Op zondag 13 februari 2011 13:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat ze het niet goed verstaan en ze het nog een keer mag zeggen
Is die lekker?quote:Op zondag 13 februari 2011 13:30 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
American Cream (conditioner van lush)
Ik doe soms inhoudelijk mee of ik bash kutusers. Niets mis met een beetje afwisseling.quote:Op zondag 13 februari 2011 13:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En waar zit dan precies het onderscheid met jouw posts?
Wat is dat toch met fokkers die een ziekte/afwijking hebben en dat je er dan ineens niet mee mag schelden/name-callen.quote:Op zondag 13 februari 2011 13:30 schreef tijnbrein het volgende:
Nee iemand uitschelden met down-syndroom is wel normaal.![]()
Is dit een serieuze vraag, J-K?quote:Op zondag 13 februari 2011 13:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Waarom krijg ik meteen trek in een vanille milkshake?
Het is vanille, scharlei en lavendel. Met honing, verse sinaasappels en aardbeienquote:Op zondag 13 februari 2011 13:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Waarom krijg ik meteen trek in een vanille milkshake?
Wat Krea doet vind ik geen bashen meer.quote:Op zondag 13 februari 2011 13:30 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar jij doet wel mee RZ bashen?![]()
Dat kan ik niet echt uitleggen.quote:
Ik heb serieus afgelopen vrijdag een heftige discussie gehad met een neger omdat ik het woord 'cultuur' gebruikte. Het ging notabene over theater, maar cultuur is tegenwoordig blijkbaar ook al een scheldwoord.quote:Op zondag 13 februari 2011 13:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wat is dat toch met fokkers die een ziekte/afwijking hebben en dat je er dan ineens niet mee mag schelden/name-callen.
"ja mijn oom had ook maar 1 bal, dus als je mij bal noemt, beledig je mijn oom."
Hey, ik zeg het tenminste nog recht in je gezicht. Dat durft de rest niet.quote:Op zondag 13 februari 2011 13:33 schreef tijnbrein het volgende:
Wat Krea doet vind ik geen bashen meer.
Hij dacht ws dat je koeltoer bedoeldequote:Op zondag 13 februari 2011 13:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb serieus afgelopen vrijdag een heftige discussie gehad met een neger omdat ik het woord 'cultuur' gebruikte. Het ging notabene over theater, maar cultuur is tegenwoordig blijkbaar ook al een scheldwoord.
Serieus?quote:Op zondag 13 februari 2011 13:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb serieus afgelopen vrijdag een heftige discussie gehad met een neger omdat ik het woord 'cultuur' gebruikte. Het ging notabene over theater, maar cultuur is tegenwoordig blijkbaar ook al een scheldwoord.
zeg, ik vind het gebruik van het woord neger niet kunnen hoorquote:Op zondag 13 februari 2011 13:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Noem je die zwarte nu een neger?quote:Op zondag 13 februari 2011 13:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat vraag je aan mijquote:Op zondag 13 februari 2011 13:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wat is dat toch met fokkers die een ziekte/afwijking hebben en dat je er dan ineens niet mee mag schelden/name-callen.
"ja mijn oom had ook maar 1 bal, dus als je mij bal noemt, beledig je mijn oom."
quote:Op zondag 13 februari 2011 13:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Vreemde discussie was het. Hij 'hield er niet zo van als mensen overal cultuur bij haalden'.quote:Op zondag 13 februari 2011 13:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hij dacht ws dat je koeltoer bedoelde
Dat was best een domme opmerking jaquote:Op zondag 13 februari 2011 13:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Vreemde discussie was het. Hij 'hield er niet zo van als mensen overal cultuur bij haalden'.Je moet zulke mensen ook geen bier geven, daar worden ze nog dommer van blijkbaar.
Jij ook nietquote:Op zondag 13 februari 2011 13:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hey, ik zeg het tenminste nog recht in je gezicht. Dat durft de rest niet.
Waarom ga je überhaupt die discussie met zo'n iemand aanquote:Op zondag 13 februari 2011 13:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Vreemde discussie was het. Hij 'hield er niet zo van als mensen overal cultuur bij haalden'.Je moet zulke mensen ook geen bier geven, daar worden ze nog dommer van blijkbaar.
Zulke mensenquote:Op zondag 13 februari 2011 13:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat is dat?quote:
Ik had al snel spijt idd.quote:Op zondag 13 februari 2011 13:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom ga je überhaupt die discussie met zo'n iemand aan
Heb je je punt nog kunnen maken of was je tegen die tijd helemaal afgestompt van ergernis?quote:
In het echte leven gaat het als volgt:quote:Op zondag 13 februari 2011 13:37 schreef tijnbrein het volgende:
Jij ook nietje doet het veilig van achter je computertje
Hoe moet de rest van ons zich dan wel niet voelen?quote:Op zondag 13 februari 2011 13:38 schreef Memento-Mori het volgende:
ok,. ik kwam op t fotoboek van iemand uit 1995omg ik voel me oud
Ik heb t snel opgegeven. Sommige mensen zijn te stom om mee te converseren.quote:Op zondag 13 februari 2011 13:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb je je punt nog kunnen maken of was je tegen die tijd helemaal afgestompt van ergernis?
Weer wat geleerdquote:Op zondag 13 februari 2011 13:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
In het echte leven gaat het als volgt:
De mongool vertelt een onsamenhangend verhaal. Niemand luistert. Maar je kijkt de Krea aan, dus die denkt dat je het tegen hem hebt. Hij negeert je volkomen, staat op, praat wat tegen iemand anders en loopt weg.
Non-verbale communicatie.
Inderdaad zeker iemand met bouwjaar 1959quote:Op zondag 13 februari 2011 13:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoe moet de rest van ons zich dan wel niet voelen?
De Kreaquote:Op zondag 13 februari 2011 13:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
In het echte leven gaat het als volgt:
De mongool vertelt een onsamenhangend verhaal. Niemand luistert. Maar je kijkt de Krea aan, dus die denkt dat je het tegen hem hebt. Hij negeert je volkomen, staat op, praat wat tegen iemand anders en loopt weg.
Non-verbale communicatie.
Ik ben eigenlijk nog steeds verbaasd dat iemand cultuur als belediging op kan vattenquote:Op zondag 13 februari 2011 13:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb t snel opgegeven. Sommige mensen zijn te stom om mee te converseren.
Misschien weet diegene niet precies wat cultuur is.quote:Op zondag 13 februari 2011 13:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk nog steeds verbaasd dat iemand cultuur als belediging op kan vatten
Ik vind dat je het woord belediging niet hoort te gebruiken. Is echt niet netjesquote:Op zondag 13 februari 2011 13:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk nog steeds verbaasd dat iemand cultuur als belediging op kan vatten
Het is de buurman van mijn zus&zwager. Hij heeft wel eens tijdens een buurt-bbq woest tafels de sloot in gesmeten, omdat iemand hem liefkozend en grappig 'onze buurtneger' noemde.quote:Op zondag 13 februari 2011 13:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tja wat je mist....quote:Op zondag 13 februari 2011 13:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die gast heeft issuesquote:Op zondag 13 februari 2011 13:43 schreef L-E het volgende:
[..]
Het is de buurman van mijn zus&zwager. Hij heeft wel eens tijdens een buurt-bbq woest tafels de sloot in gesmeten, omdat iemand hem liefkozend en grappig 'onze buurtneger' noemde.
Gevoelig onderwerp, geloof ik.
Damnquote:Op zondag 13 februari 2011 13:43 schreef L-E het volgende:
[..]
Het is de buurman van mijn zus&zwager. Hij heeft wel eens tijdens een buurt-bbq woest tafels de sloot in gesmeten, omdat iemand hem liefkozend en grappig 'onze buurtneger' noemde.
Gevoelig onderwerp, geloof ik.
Ik schaam mequote:Op zondag 13 februari 2011 13:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik vind dat je het woord belediging niet hoort te gebruiken. Is echt niet netjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |