quote:
PS3?quote:
Moet je eens weten hoe moe ik ben van feyenoord.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:10 schreef Doopy-X- het volgende:
Ajax![]()
![]()
![]()
Ik krijg er echt zo'n slappe zak van he. Denk ook dat dit het laatste jaar is dat ik een seizoenskaart neem, ik word doodmoe van die club atm.
Dat is wel een troost voor me, hoe slecht het ook met Ajax gaat, ik kan nog steeds schaterlachen om die kakkerlakken.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Moet je eens weten hoe moe ik ben van feyenoord.ik schaam me gewoon.
Wel nice bedachtquote:Op zondag 13 februari 2011 20:32 schreef KneusTeun het volgende:
Volgens mij weet ik hoe stoma cod speelt XD
Haha hoe verzint iemand in godsnaam zoietsquote:Op zondag 13 februari 2011 20:32 schreef KneusTeun het volgende:
Volgens mij weet ik hoe stoma cod speelt XD
Als aids muziek was...quote:Op zondag 13 februari 2011 20:29 schreef Doopy-X- het volgende:
Gelukkig houdt ie ook van bouncen, daarvoor hupte die bijna van mijn schoot af bij
Hij is echt een baas, maar zijn filmpjes van MW2 worden wel steeds saaier om te kijken. Altijd precies hetzelfde...quote:
Hoeveel uurtjes totaal?quote:Op maandag 14 februari 2011 01:37 schreef Tauchmeister het volgende:
Werkstuk afAlleen nog geen weekend gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |