Die heb ik ook nog liggen ja. Uurtje gespeeld, toen weggedaan. Is niet helemaal mijn ding...quote:Op zondag 13 februari 2011 12:19 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik ga me eens bezighouden met Mass Effect
Deeltje 1 of 2? 1 vond ik, hoewel goed, wel wat eentonig. 2 vond ik gewoon baas, en haast in 1 sitting uitgespeeldquote:Op zondag 13 februari 2011 12:21 schreef Tauchmeister het volgende:
Vind het sfeertje wel goed. Alleen zijn de missies een beetje eentonig.
Ook prima, alhoewel Rossdale na een tijdje niet meer zo goed snapte wat er gebeurdequote:
Wat, Jos, Anja en de kinderen?quote:Op zondag 13 februari 2011 12:35 schreef Bozz187 het volgende:
ja ik heb het af gegeven bij die family en hun zouden het sturen
Paintball is door heel Europa reizen met een groep vrienden en ondertussen hotelkamers afbreken en dikke party's.quote:Op zondag 13 februari 2011 12:43 schreef Bozz187 het volgende:
dude carnaval = brommers kieken, daar kan geen paintball tegen op
Je zat volop te whatsappen met mijn gsm. Was op den duur de draad een beetje kwijt. Kwam zeker niet door de drank overigensquote:Op zondag 13 februari 2011 12:32 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ook prima, alhoewel Rossdale na een tijdje niet meer zo goed snapte wat er gebeurde![]()
Waar blijft mijn geld van die jassen trouwens!
Jij gooit er naarmate de tijd verstrijkt wel steeds ziekere moves uit trouwensquote:Op zondag 13 februari 2011 12:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je zat volop te whatsappen met mijn gsm. Was op den duur de draad een beetje kwijt. Kwam zeker niet door de drank overigens
Klopt, de laatste keer dat ik paintballde ging mijn maatje in het varkenspak en ik in het koeienpak en moesten we een rondje zonder gun door de baan rennen terwijl 8 gasten op ons mochten schieten. Dat was een redelijk zure sessie.quote:Op zondag 13 februari 2011 10:45 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat kutkabouter daar veel geschikter voor is...
Dan zou ik op zondag of maandag gaan. Aangezien jij zondag waarschijnlijk niet kan zou ik dus maandag pakken.quote:Op zondag 13 februari 2011 12:14 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik zit ook nog wel een dag in DB denk ik ja.. overigens ook de neige dag die ga vieren
Dat is al een jaar of 5 zo.quote:Op zondag 13 februari 2011 12:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Feest van het jaar.Merk wel dat het de laatste jaren meer gaat om wie zich het meest om kan kleden al slet.
Als jij denkt dat carnaval alleen daar om draait moet jij je even beter in lezen.quote:Op zondag 13 februari 2011 12:47 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Paintball is door heel Europa reizen met een groep vrienden en ondertussen hotelkamers afbreken en dikke party's.
Iedereen is chill naar elkaar en zelfs dan is het gezellig met Fransen.
Carnaval is voor veel mensen niks anders dan een excuus om bezopen te worden en gek te doen, iets dat ik vanaf me 12e tot me 21ste genoeg heb gedaan elk weekend!
Moves als in dansen? Pics? Filmpjes?quote:Op zondag 13 februari 2011 13:28 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Jij gooit er naarmate de tijd verstrijkt wel steeds ziekere moves uit trouwens
Hij heeft volkomen gelijk hoor, en dat zeg ik als geboren en getogen Oeteldonker.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Als jij denkt dat carnaval alleen daar om draait moet jij je even beter in lezen.
Dan weet jij ook niet waar carnaval om draait. Het is niet alleen zuipen, het is al je in een vereniging zit een heel jaar leven naar carnaval, wagen bouwen etc. Ik zit sinds kort niet meer bij een groep dus ga ik gewoon met wat vriendinnen verkleed carnaval vieren en dan is het wel zuipen ja.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:01 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Hij heeft volkomen gelijk hoor, en dat zeg ik als geboren en getogen Oeteldonker.
Niet dat er iets mis mee is.
Helaas alleen 1 extreem vage pic aangezien ik mijn telefoon niet meer helemaal recht kon houdenquote:Op zondag 13 februari 2011 14:00 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Moves als in dansen? Pics? Filmpjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |