En er dan ook nog doodleuk bij zeggen, ja ze hebben me gewaarschuwd maar ..quote:Op zondag 13 februari 2011 10:24 schreef KneusTeun het volgende:
Ik niet![]()
Maar laat ik snel één voorbeeld noemen.
Op het veld waar de recreanten spelen trainen wij ook wel is, of we spelen voor de fun weer is in het bos.
In tegenstelling tot de wedstrijden mag je dan uncapped (onbeperkt qua ballen per seconden) spelen.
Dus meestal zetten wij met 15 a 20 man onze markers rond de 30 bps (balls per second).
Ook schieten wij dan op zo'n dag 2 kisten paint weg, 1kist is 2000 ballen. 2000x20= 40.000
Van die 40.000 ballen raken er 20.000 geen doel en komen dus heel op de grond te liggen, omdat deze "gifballen" alleen uit zetmeel en gelatine bestaan gaan deze opzwellen.
Nu komt er de dag erna een stomme recreant aan die denkt "He! er liggen balletjes op de grond, ze hebben me wel gewaarschuwd maar ik ben immers een hollander" Nu raad je het al, de bal die soms wel 2x zo groot is loopt vast in de marker (het geweer) en die doet niks meer.
Gevolg: Arme Teun staat weer iemand vriendelijk te woord terwijl ik vanbinnen al rage quit omdat ik weet wie de marker weer mag maken/schoonmaken.
quote:Op zondag 13 februari 2011 10:24 schreef KneusTeun het volgende:
Gevolg: Arme Teun staat weer iemand vriendelijk te woord terwijl ik vanbinnen al rage quit omdat ik weet wie de marker weer mag maken/schoonmaken.
Als je in de buurt woont kan je zo keer langs droppen, maar ga dr vanuit dat je niet vaak in het Oosten des lands bent. We trainen veel ook in Duitsland.quote:Op zondag 13 februari 2011 10:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hoe tof.Dat wil ik zo graag een keertje doen maar niemand durft.
Wat een behulpzame jongeman.quote:Op zondag 13 februari 2011 10:24 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee joh, die zijn zelf ook alleen maar op zoek naar gratis koffieMaar gelukkig heb ik alle sleutels van het hele pand hier liggen, dus ik loop even naar boven om bij de personeelsruimte koffie te halen
Ik heb hiervoor in een skate/snow shop gewerkt, daar ook zo vaak lekker bot tegen mensen geweest.quote:Op zondag 13 februari 2011 10:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Je bent wel gemaakt voor dat soort banen volgens mij. Vriendelijk, hulpvaardig, niet snel geirriteerd
Hoho, ik haal geen koffie voor die oudjes! We hebben het hier over mijn gratis koffie!quote:
Krijg je anders geen gratis koffie op het werk?quote:Op zondag 13 februari 2011 10:28 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hoho, ik haal geen koffie voor die oudjes! We hebben het hier over mijn gratis koffie!
Nou ik woon in Gelderland dus denk wel dat ik in het Oosten woon ja. Waar is dat dan?quote:Op zondag 13 februari 2011 10:27 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Als je in de buurt woont kan je zo keer langs droppen, maar ga dr vanuit dat je niet vaak in het Oosten des lands bent. We trainen veel ook in Duitsland.
Jawel, maar die oudjes moeten ervoor betalenquote:Op zondag 13 februari 2011 10:31 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Krijg je anders geen gratis koffie op het werk?
Dan neem ik mijn woorden terug!quote:Op zondag 13 februari 2011 10:28 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hoho, ik haal geen koffie voor die oudjes! We hebben het hier over mijn gratis koffie!
Slimme oudjes.quote:Op zondag 13 februari 2011 10:33 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Jawel, maar die oudjes moeten ervoor betalenMaar nu hebben de oudjes dus onze gratis koffieautomaten "gevonden" en lopen ze de hele dag uit de personeelskoffieautomaten koffie te lurken. Dus nu staan alle koffieautomaten voor het personeel achter slot en grendel
Oldenzaal-Enschede We hebben wel is opendagen en dan kun je voordelig paintball spelen.quote:Op zondag 13 februari 2011 10:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nou ik woon in Gelderland dus denk wel dat ik in het Oosten woon ja. Waar is dat dan?
quote:Op zondag 13 februari 2011 10:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dan neem ik mijn woorden terug!
Wat doe je daar nu eigenlijk de hele dag?
Oh dat is wel iets meer uit de richting helaas.quote:Op zondag 13 februari 2011 10:36 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Oldenzaal-Enschede We hebben wel is opendagen en dan kun je voordelig paintball spelen.
Kosten zijn dan 10 euro entree en 12,50 voor 500 ballen. Normaal is het 21 euro entree met 150 ballen en 100 ballen extra 7,50
Het ligt eraan wie het zijn hoor. Er zijn mensen die zelfs koffie geserveerd krijgen op hun appartement, maar die nemen ook complete zorgpakketten af. Die krijgen ook maaltijden etc geserveerd. Maar anderen nemen helemaal niks af en huren gewoon een appartement, zoals jij en ik een kamer/huis huren. Die zijn zo rond de 65, en proberen alleen maar overal gratis dingen mee te snaaien, daar hou ik niet zo van eerlijk gezegd.quote:Op zondag 13 februari 2011 10:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Slimme oudjes.Wel belachelijk dat ze sinds kort moeten betalen voor hun koffie, en zelfs voor het douchen, 1 x per week.
Met andere woorden een beetje niks doen? En dat doe je elke dag of alleen in het weekend?quote:Op zondag 13 februari 2011 10:37 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds wel vriendelijk, lief en behulpzaam hoor
![]()
Wat ik doe de hele dag... Hallo, goedemorgen etc tegen mensen zeggen, 3x per dag de telefoon opnemen, een paar postzegels verkopen en de hele dag internetten. Officieel moet ik de boel in de gaten houden
Zo zou je het inderdaad kunnen zien. En de zorg is goed verdienen! Alleen in het weekend, zondag is mijn dagquote:Op zondag 13 februari 2011 10:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Met andere woorden een beetje niks doen? En dat doe je elke dag of alleen in het weekend?
Wanneer gaan we met zijn allen een keer schieten bij Teun dan? Heb vroeger redelijk wat gelasered en gepaintballed.quote:Op zondag 13 februari 2011 10:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hoe tof.Dat wil ik zo graag een keertje doen maar niemand durft.
Heb het er graag voor over hoor...quote:Op zondag 13 februari 2011 10:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Moet je maar geen kinderen nemen.
Maar dat komt waarschijnlijk door andere factoren die geen rekening houden met het feit dat het weekend is (lees: je kind)?quote:
Misschien jou taak in de zorg. Maar die van mij niet helaas.quote:Op zondag 13 februari 2011 10:40 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zo zou je het inderdaad kunnen zien. En de zorg is goed verdienen! Alleen in het weekend, zondag is mijn dagHet is ook een bijbaan
Goed ideequote:Op zondag 13 februari 2011 10:41 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Wanneer gaan we met zijn allen een keer schieten bij Teun dan? Heb vroeger redelijk wat gelasered en gepaintballed.
Aan de andere kant is de Achterhoek wel een teringeind fietsen...
Het was ook maar een grapje, ik zou het er ook voor over hebben.quote:Op zondag 13 februari 2011 10:41 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Heb het er graag voor over hoor...
Laten we jou in een konijnenpak door het bos heen rennen.quote:Op zondag 13 februari 2011 10:41 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Wanneer gaan we met zijn allen een keer schieten bij Teun dan? Heb vroeger redelijk wat gelasered en gepaintballed.
Aan de andere kant is de Achterhoek wel een teringeind fietsen...
Ik denk dat jij met billen wassen toch ook wel aardig verdient?quote:Op zondag 13 februari 2011 10:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Misschien jou taak in de zorg. Maar die van mij niet helaas.
Het lijkt mij dat kutkabouter daar veel geschikter voor is...quote:Op zondag 13 februari 2011 10:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Laten we jou in een konijnenpak door het bos heen rennen.
Cool, ik doe ook wel mee. Ik heb alleen nog nooit paintball gedaan en ik ben de trotse bezitter van een slechte conditiequote:
In de verzorgingstehuizen wel. Thuiszorg een stuk minder. En daar komt ook bij kijken dat ik met mijn fiets door weer en wind moet en die vergoeding die je daar voor krijgt is al helemaal om te janken. Maar in mei loopt mijn contract af en dan stop ik er mee.quote:Op zondag 13 februari 2011 10:44 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik denk dat jij met billen wassen toch ook wel aardig verdient?
Dat is wel een groot verschil ja, thuiszorg en verzorgingstehuis... ik zit, ondanks dat ik receptionist ben, ook in de zorgcao en die ziet er niet slecht uit moet ik zeggenquote:Op zondag 13 februari 2011 10:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
In de verzorgingstehuizen wel. Thuiszorg een stuk minder. En daar komt ook bij kijken dat ik met mijn fiets door weer en wind moet en die vergoeding die je daar voor krijgt is al helemaal om te janken. Maar in mei loopt mijn contract af en dan stop ik er mee.
Misschien dat dan de semicodmeet ofzo wordt?quote:Op zondag 13 februari 2011 10:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Cool, ik doe ook wel mee. Ik heb alleen nog nooit paintball gedaan en ik ben de trotse bezitter van een slechte conditieMaar dan vormen Michhas en ik wel de achterhoede, beetje achterover leunen en af en toe schieten
Die ziet er inderdaad niet slecht uit nee.quote:Op zondag 13 februari 2011 10:49 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat is wel een groot verschil ja, thuiszorg en verzorgingstehuis... ik zit, ondanks dat ik receptionist ben, ook in de zorgcao en die ziet er niet slecht uit moet ik zeggen
Ga je daarna doen dan?quote:Op zondag 13 februari 2011 10:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
In de verzorgingstehuizen wel. Thuiszorg een stuk minder. En daar komt ook bij kijken dat ik met mijn fiets door weer en wind moet en die vergoeding die je daar voor krijgt is al helemaal om te janken. Maar in mei loopt mijn contract af en dan stop ik er mee.
Misschien tijdelijk activiteitenbegeleiding zoals ik hier boven al zei. Maar ben wel van plan om binnenkort helemaal te stoppen met de zorg. Wil weer terug naar school.quote:
Good for you!quote:Op zondag 13 februari 2011 10:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Misschien tijdelijk activiteitenbegeleiding zoals ik hier boven al zei. Maar ben wel van plan om binnenkort helemaal te stoppen met de zorg. Wil weer terug naar school.
Carnavalquote:Op zondag 13 februari 2011 11:00 schreef tliciouz het volgende:
Iemand hier die carnaval gaat vieren?
Tilburg, dus ik ontkom er niet aanquote:Op zondag 13 februari 2011 11:00 schreef tliciouz het volgende:
Iemand hier die carnaval gaat vieren?
Ik zorg voor het bierquote:Op zondag 13 februari 2011 10:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Cool, ik doe ook wel mee. Ik heb alleen nog nooit paintball gedaan en ik ben de trotse bezitter van een slechte conditieMaar dan vormen Michhas en ik wel de achterhoede, beetje achterover leunen en af en toe schieten
Als we nou paintballmortieren hadden, werden we de artillerie! Beetje ouwehoeren, peuken roken, bier drinken en af en toen zon granaat eruit jetsenquote:
Die bestaan.quote:Op zondag 13 februari 2011 11:21 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Als we nou paintballmortieren hadden, werden we de artillerie! Beetje ouwehoeren, peuken roken, bier drinken en af en toen zon granaat eruit jetsen
Feest van het jaar.quote:
Waar vier jij carnaval?quote:Op zondag 13 februari 2011 12:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Feest van het jaar.Merk wel dat het de laatste jaren meer gaat om wie zich het meest om kan kleden al slet.
Ik zit ook nog wel een dag in DB denk ik ja.. overigens ook de neige dag die ga vierenquote:Op zondag 13 februari 2011 12:12 schreef tliciouz het volgende:
En misschien gaan we nog een dagje naar Den Bosch of Breda ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |