Redelijk, hoop vandaag door te komen zonder middag dutjequote:
Mwa redelijk..quote:
Ja, hoewel ik soms nog tot 13.00 in bed blijf liggen op zondagquote:Op zondag 13 februari 2011 10:44 schreef Lutte het volgende:
Joooo-pi en Bos, wij zijn wel de vaste zondagochtend crew zeg.
mwoa, als je lichaam aangeeft dat het rust nodig heeft, dan moet je je daar niet tegen verzetten. Dat kost ook weer energie en is dus contraproductiefquote:Op zondag 13 februari 2011 10:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Redelijk, hoop vandaag door te komen zonder middag dutje
[..]
Hoi Kally !!quote:Op zondag 13 februari 2011 10:50 schreef Kally het volgende:
Hoiiiii, pfff ik heb 2 saggo kindjes, te laat gaan slapen en te vroeg weer op
Joooo-piquote:Op zondag 13 februari 2011 10:50 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Hoi Kally !!
Daar ben je mooi klaar mee
Maar voor hoelangquote:Op zondag 13 februari 2011 10:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Joooo-pi
Ja nou ja, het is echt gezellig nu
Nou niet dus, dat was sarcastischquote:
Niet, saggo blijven ze, gewoon scheidsrechter zijn vandaag, en straks proberen of de jongste een uurtje wil slapenquote:
he, shit, niet zo'n leuk vooruitzicht voor vandaag danquote:Op zondag 13 februari 2011 10:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Niet, saggo blijven ze, gewoon scheidsrechter zijn vandaag, en straks proberen of de jongste een uurtje wil slapen
Hey, nog een beetje geslapen?quote:
Ach flinke dosis geduld opbrengen vandaag, ik heb ze zo laat laten slapen dusquote:Op zondag 13 februari 2011 10:58 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
he, shit, niet zo'n leuk vooruitzicht voor vandaag dan
Ik begin echt een reep chocola op pootjes te worden, ben ook drie ons aangekomen.quote:
Dat is helemaal goed meisquote:Op zondag 13 februari 2011 10:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik begin echt een reep chocola op pootjes te worden, ben ook drie ons aangekomen.
Maar ik kan het nog makkelijk hebben!!
Hai Erik.
Da's waar.quote:Op zondag 13 februari 2011 10:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Ach flinke dosis geduld opbrengen vandaag, ik heb ze zo laat laten slapen dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |