quote:
Dan nog jong, dan nogquote:Op zondag 13 februari 2011 11:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wil je mijn heer en meester ontmoeten?
Zo slecht idee is het nietquote:
ik ookquote:Op zondag 13 februari 2011 11:38 schreef missbehavin het volgende:
L-E, minipuber vindt kleinere kids vaak leuk, ontfert ie zich dan over enzo.. Ik zie mogelijkheden
quote:Op zondag 13 februari 2011 11:38 schreef missbehavin het volgende:
L-E, minipuber vindt kleinere kids vaak leuk, ontfert ie zich dan over enzo.. Ik zie mogelijkheden
Minipuber Daycarequote:
Ik ook. Eindelijk missb zonder die minipuber.quote:
Juiste weekend uitzoekenquote:Op zondag 13 februari 2011 11:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ook. Eindelijk missb zonder die minipuber.
En dan ook lekker goedkope wijn uit kartonnen bekertjes drinken enzo.quote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 11:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ook. Eindelijk missb zonder die minipuber.
quote:
Ja, geweldig.quote:Op zondag 13 februari 2011 11:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En dan ook lekker goedkope wijn uit kartonnen bekertjes drinken enzo.
quote:Op zondag 13 februari 2011 11:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Missb is van de wodka.quote:Op zondag 13 februari 2011 11:42 schreef Watertornado het volgende:
Dat ís toch goedkope wijn (of ben je zo'n purist dat je prosecco en dergelijke AB-SO-LUUT geen wijn wilt noemen)quote:Op zondag 13 februari 2011 11:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
haal dan gewoon processo van 2-3euro de fles, die drinken de meesten prima weg.
quote:
We proberen je i.i.g. niet te versieren over de rug van je kind.quote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 11:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
We proberen je i.i.g. niet te versieren over de rug van je kind.
deze is gewoon wijn met coolzuurquote:Op zondag 13 februari 2011 11:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat ís toch goedkope wijn (of ben je zo'n purist dat je prosecco en dergelijke AB-SO-LUUT geen wijn wilt noemen)
Over koolzuur gesproken, ik heb de zuurkool uit de vriezer gehaald voor vanavond.quote:Op zondag 13 februari 2011 11:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
deze is gewoon wijn met coolzuurhet is een wijn variant.
Het is zeker coole wijnquote:Op zondag 13 februari 2011 11:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
deze is gewoon wijn met coolzuurhet is een wijn variant.
quote:Op zondag 13 februari 2011 11:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Over koolzuur gesproken, ik heb de zuurkool uit de vriezer gehaald voor vanavond.
quote:Op zondag 13 februari 2011 11:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Over koolzuur gesproken, ik heb de zuurkool uit de vriezer gehaald voor vanavond.
ohjaquote:Op zondag 13 februari 2011 11:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het is zeker coole wijnmaar zullen we het koolzuur noemen?
Jij bent zo doorzichtig he.quote:Op zondag 13 februari 2011 11:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
is dat een uitnodiging voor mij om mee te eten?
iddquote:
Is het zo'n zuurpruim?quote:Op zondag 13 februari 2011 11:48 schreef missbehavin het volgende:
Echt L-E, ik ken niemand die zoveel zuurkool eet als jij
+1 t is echt om de week ofsoquote:Op zondag 13 februari 2011 11:48 schreef missbehavin het volgende:
Ranzige bende.quote:Op zondag 13 februari 2011 11:48 schreef missbehavin het volgende:
Hoe vaak eet je van een kilo dan?quote:Op zondag 13 februari 2011 11:49 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, maar het is een kilo voor een euro. Dus het moet wel op he.
Ik maak er stamppot van en dan kunnen we er drie keer van eten. En nee, dat is dan niet drie keer in dezelfde weekk hoor.quote:
Dat snap ik, dat doen alleen luie studentenquote:Op zondag 13 februari 2011 11:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik maak er stamppot van en dan kunnen we er drie keer van eten. En nee, dat is dan niet drie keer in dezelfde weekk hoor.
Jij bent voornamelijk van de hollandse pot, of niet?quote:Op zondag 13 februari 2011 11:52 schreef L-E het volgende:
Gisteren hadden we witlofsalade met appel en peer, ook zo geweldig.
Nee hoor, we eten net zo vaak buitenlands.quote:Op zondag 13 februari 2011 11:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij bent voornamelijk van de hollandse pot, of niet?
Hollandse pot.quote:Op zondag 13 februari 2011 11:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee hoor, we eten net zo vaak buitenlands.Ik vind de Hollandse pot juist minder, maar wil wel mijn kind alle smaken meegeven.
witlofquote:Op zondag 13 februari 2011 11:52 schreef L-E het volgende:
Gisteren hadden we witlofsalade met appel en peer, ook zo geweldig.
quote:Op zondag 13 februari 2011 11:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee hoor, we eten net zo vaak buitenlands.Ik vind de Hollandse pot juist minder, maar wil wel mijn kind alle smaken meegeven.
Sowieso moet je witlof rauw eten. Of wellicht gestoomd.quote:Op zondag 13 februari 2011 11:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind het gekookt ook echt te ranzig. Daarom eten we het rauw.
Ben jij zo lastig met eten?quote:Op zondag 13 februari 2011 11:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
heel goed, volgens mij lust jouw peuter meer dan dat ik doe
mee eens, maar ook rauw eet ik het niet vrijwillig. M'n ma jammer genoeg wel.quote:Op zondag 13 februari 2011 11:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind het gekookt ook echt te ranzig. Daarom eten we het rauw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |