Kater overnemen?quote:Op zondag 13 februari 2011 11:21 schreef missbehavin het volgende:
Oj, mijn humeur wat doe jeIk wil me vandaag even niet kut voelen potverdorie.
Spottersplekken heb je toch langs de A4 en ook nog eentje bij de McDonalds?quote:
Heb 't een paar keer gehad en daarna geen zin meer gehad om het opnieuw te proberen. PM FTW!quote:Op zondag 13 februari 2011 11:21 schreef Cue_ het volgende:
Nee volgens mij niet. Tenminste lijkt me stug.
Enige reden awarom een bericht later aan zou komen lijkt mij omdat iemand niet aanwezig is op fok op dat moment.
En anders kan je alle DM's zien in dat overzicht naast je PM
Heb je me een DM gestuurd dan?quote:Op zondag 13 februari 2011 11:22 schreef Wicked-Game het volgende:
L-E moet ik nu een half uur wachten dan
Same here. PM gaat eigenlijk altijd goed.quote:Op zondag 13 februari 2011 11:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb 't een paar keer gehad en daarna geen zin meer gehad om het opnieuw te proberen. PM FTW!Duidelijk de voorkeur boven de DM.
Dat sowieso jaquote:Op zondag 13 februari 2011 11:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb 't een paar keer gehad en daarna geen zin meer gehad om het opnieuw te proberen. PM FTW!Duidelijk de voorkeur boven de DM.
Spottersplekken heb je rondom heel schiphol.. Langs de A4 nog het minste.quote:Op zondag 13 februari 2011 11:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Spottersplekken heb je toch langs de A4 en ook nog eentje bij de McDonalds?
Zeker die eerste is niet OV-vriendelijk.
Dat is goed, ruilen we wel. Katertje kan ik wel handelenquote:
quote:
Medestanders!quote:Op zondag 13 februari 2011 11:24 schreef Cue_ het volgende:
Dat sowieso ja![]()
Zeker nu het verbeterd is dat je met auto-update ook ziet dat je een pm hebt gekregen.
Ok ik ben geen vliegtuigspotter maar als je over de A4 rijd zie je nog wel heel vaak wat autootjes staan.quote:Op zondag 13 februari 2011 11:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Spottersplekken heb je rondom heel schiphol.. Langs de A4 nog het minste.maar die bij de macDonalds is wel geniaal.
neem je die van mij ook over dan?quote:Op zondag 13 februari 2011 11:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is goed, ruilen we wel. Katertje kan ik wel handelen
Phoe, lang geleden voor mij. Ik kwam er regelmatig toen ik chauffeurde, als ik in de buurt was, ging ik rond rijden tot ik een mooie vondquote:Op zondag 13 februari 2011 11:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Spottersplekken heb je toch langs de A4 en ook nog eentje bij de McDonalds?
Zeker die eerste is niet OV-vriendelijk.
Wie niet waagt, blijft maagd.quote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 11:24 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Nee, hoopt andersom hahaha....
Uiteraard niet.quote:Op zondag 13 februari 2011 11:26 schreef Wicked-Game het volgende:
Het is dat het rijmt maar totaal niet op de waarheid berust
Welja, huize B, voor all stray catsquote:
Zeg dat nu niet, straks ligt elke zondag ochtend je huis vol met brakke mannen, wordt je kleine man helemaal gekquote:Op zondag 13 februari 2011 11:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Welja, huize B, voor all stray cats
quote:Op zondag 13 februari 2011 11:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zeg dat nu niet, straks ligt elke zondag ochtend je huis vol met brakke mannen, wordt je kleine man helemaal gek
Die ken ik niet echt.quote:Op zondag 13 februari 2011 11:25 schreef AirwiN het volgende:
Medestanders!
En ja, die update melding zoals 'ie nu gaat is prima. Niet meer die lelijke gele balk bovenin.
Dat doe je zelf al door hier te posten.quote:Op zondag 13 februari 2011 11:28 schreef Wicked-Game het volgende:
Sjjjtttt leg nou niet mijn geheimen op straat neer...
Ja maar niet posten is ook zo saai..quote:Op zondag 13 februari 2011 11:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat doe je zelf al door hier te posten.
It's a packaged dealquote:Op zondag 13 februari 2011 11:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Alleen de katers he, de mannen zelf niet.
Over het algemeen ook wel een verbetering. Nou was de oude oude-lay-out waarschijnlijk gemaakt door iemand die kleurenblind was. Verschrikkelijk.quote:Op zondag 13 februari 2011 11:29 schreef Cue_ het volgende:
Die ken ik niet echt.
Je merkt nu wel dat de mobiele layout heel vaak veranderd wordt. Dat is wel weer telkens bekijken hoe het nu weer werkt
Dat kon bijna de hele weekquote:Op zondag 13 februari 2011 11:31 schreef L-E het volgende:
Ik ben toe aan mooi weer. Zon, het park, het strand, slippers en jurkje aan, wijn & lekkere hapjes, zuchttt.
Wanneer gaan wequote:Op zondag 13 februari 2011 11:31 schreef L-E het volgende:
Ik ben toe aan mooi weer. Zon, het park, het strand, slippers en jurkje aan, wijn & lekkere hapjes, zuchttt.
Ja maar die kleine beestjes zijn niet te vergelijken met de opgeblazen ego's van die mannen.quote:
Je kan hier in de tuin zitten, zoveel zon is er nuquote:Op zondag 13 februari 2011 11:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Het was prachtig maar echt nog geen slippersweer hoor.
Katten geen opgeblazen ego's?quote:Op zondag 13 februari 2011 11:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar die kleine beestjes zijn niet te vergelijken met de opgeblazen ego's van die mannen.
Inclusief kartonnen doos?quote:Op zondag 13 februari 2011 11:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Hele dagen in het park hangen, dat vind ik zoooo lekker.
Ik kom er NU aan!quote:Op zondag 13 februari 2011 11:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je kan hier in de tuin zitten, zoveel zon is er nu
Minderquote:
He he, eindelijk!quote:
Neem je peuter mee? Dan heb ik nog wat te voetballenquote:Op zondag 13 februari 2011 11:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb ze niet, maar anders...quote:Op zondag 13 februari 2011 11:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Het was prachtig maar echt nog geen slippersweer hoor.
Deken + tas met hapjes en drank + leesvoer + leuk gezelschapquote:Op zondag 13 februari 2011 11:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat is het idee ja, dat anderen hem bezig houden terwijl ik kijk hoe het gras groeit.quote:Op zondag 13 februari 2011 11:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Neem je peuter mee? Dan heb ik nog wat te voetballen
quote:Op zondag 13 februari 2011 11:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb ze niet, maar anders...
[..]
Deken + tas met hapjes en drank + leesvoer + leuk gezelschap![]()
* PeuRac houdt van de Utrechtse parken
Die vreemde man met lange jasquote:Op zondag 13 februari 2011 11:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat is het idee ja, dat anderen hem bezig houden terwijl ik kijk hoe het gras groeit.
Daarom moet je ook met meerdere mensen gaan hequote:Op zondag 13 februari 2011 11:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat is het idee ja, dat anderen hem bezig houden terwijl ik kijk hoe het gras groeit.
quote:Op zondag 13 februari 2011 11:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
Neem je peuter mee? Dan heb ik nog wat te voetballen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |