quote:Op zondag 13 februari 2011 11:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee hoor, we eten net zo vaak buitenlands.Ik vind de Hollandse pot juist minder, maar wil wel mijn kind alle smaken meegeven.
Sowieso moet je witlof rauw eten. Of wellicht gestoomd.quote:Op zondag 13 februari 2011 11:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind het gekookt ook echt te ranzig. Daarom eten we het rauw.
Ben jij zo lastig met eten?quote:Op zondag 13 februari 2011 11:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
heel goed, volgens mij lust jouw peuter meer dan dat ik doe
mee eens, maar ook rauw eet ik het niet vrijwillig. M'n ma jammer genoeg wel.quote:Op zondag 13 februari 2011 11:57 schreef L-E het volgende:
[..]
Totaal niet, dr zijn een aantal dingen die ik minder lekker vind en ik probeer wel alles.quote:
Je bent redelijk normaal.quote:Op zondag 13 februari 2011 11:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Totaal niet, dr zijn een aantal dingen die ik minder lekker vind en ik probeer wel alles.
witlof salade lekker... gekookt hoef je mij ook niet voor te schotelen bleghhh..quote:Op zondag 13 februari 2011 11:57 schreef L-E het volgende:
[..]
quote:
quote:
Met LDG achter de wheels plates of steel moet dat toch ook lekker worden?quote:Op zondag 13 februari 2011 12:08 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
daar heb ik nu spontaan zin in gekregen
alleen eten we vanaaf pannenkoeken
ik zal er vanaaf een op mn pannenkoek makenquote:Op zondag 13 februari 2011 12:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Tijd voor een creatieve fokker die dat gaat doen dus.
We zien de pics wel tegemoetquote:Op zondag 13 februari 2011 12:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik zal er vanaaf een op mn pannenkoek maken
quote:Op zondag 13 februari 2011 12:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik zal er vanaaf een op mn pannenkoek maken
nou, de vorige keer stuurde gas me de keuken uit toen ik pannenkoeken aant bakken wasquote:Op zondag 13 februari 2011 12:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Met LDG achter de wheels plates of steel moet dat toch ook lekker worden?
Doner als ontbijt trek ik echt nietquote:Op zondag 13 februari 2011 12:10 schreef Watertornado het volgende:
Ik heb trek in doner maar ik lig nog in mijn bed, da's ook een dilemma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |