Een valentijn kaartje naar iemand sturen, word door jouw per definitie in verband getrokken met interesse/liefde/lust?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:06 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Dat kaartje? Het zoeken naar de bevestiging van wederzijdse interesse/liefde/lust whatever.
Dus als je een relatie hebt, dan val je totaal niet meer op anderen?quote:Op zondag 13 februari 2011 10:32 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Dus jij vind dat het dus zo hoort, stiekem flirten met anderen.
Mannen die relaties niet aan kunnen dus.
Je kunt het proberen te rationaliseren. Maar als hij zich al zorgen maakt dat zijn vriendin dit als vreemdgaan ziet, dan is er volgens mij wel meer aan de hand, dan een 'vriendschappelijke' vriendin een kaartje sturen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:12 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Een valentijn kaartje naar iemand sturen, word door jouw per definitie in verband getrokken met interesse/liefde/lust?
Misschien wilt hij een valentijn kaartje naar een meisje/vrouw sturen, die hij graag mag. Maar verder niets mee wil. Alleen hij wilt niet, dat zijn vriendin wel denkt dat hij iets met diegene wilt. Dus vraagt hij advies.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:20 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Je kunt het proberen te rationaliseren. Maar als hij zich al zorgen maakt dat zijn vriendin dit als vreemdgaan ziet, dan is er volgens mij wel meer aan de hand, dan een 'vriendschappelijke' vriendin een kaartje sturen.
Klopt, maar als je dat kaartje 'zomaar' verstuurt naar een ander meisje, dan is geheimhouding toch ook niet nodig. Als je iets stiekem of zonder overleg doet is de intentie wel duidelijk. Of is het dan zo later uit te leggen: "ach ik mag haar graag, dus stuurde haar een kaartje", in de hoop voor meer.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:23 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Misschien wilt hij een valentijn kaartje naar een meisje/vrouw sturen, die hij graag mag. Maar verder niets mee wil. Alleen hij wilt niet, dat zijn vriendin wel denkt dat hij iets met diegene wilt. Dus vraagt hij advies.
Speculatie en nog eens speculatie.
Wat een onzin,quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:27 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Klopt, maar als je dat kaartje 'zomaar' verstuurt naar een ander meisje, dan is geheimhouding toch ook niet nodig. Als je iets stiekem of zonder overleg doet is de intentie wel duidelijk.
Ja, zeker dit soort dingen. Om zoiets als in mijn edit te voorkomen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:30 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wat een onzin,
je moet alles dus maar aan je partner vertellen?
Pff, gelukkig zijn er ook nog dames, die niet achterlijk alles iets zoeken.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:34 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Ja, zeker dit soort dingen. Om zoiets als in mijn edit te voorkomen.
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:41 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Pff, gelukkig zijn er ook nog dames, die niet achter alles iets zoeken.
Ok.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:41 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Pff, gelukkig zijn er ook nog dames, die niet achterlijk alles iets zoeken.
Beste reactie uit dit topicquote:Op zondag 13 februari 2011 10:18 schreef conleche het volgende:
[..]
Het is geen flirten, het is geen vreemdgaan, het is wel kansloos.
Waarom zou hij dat doen?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 15:23 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Misschien wilt hij een valentijn kaartje naar een meisje/vrouw sturen, die hij graag mag. Maar verder niets mee wil. Alleen hij wilt niet, dat zijn vriendin wel denkt dat hij iets met diegene wilt. Dus vraagt hij advies.
Speculatie en nog eens speculatie.
Je vriend(in) testen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:17 schreef Moogwai10 het volgende:
Je kan natuurlijk ook als 'relatietest' een anoniem kaartje naar je vriend(in) sturen, eens zien hoe hij/zij ermee omgaat, dus bv. wel/niet aan jou vertellen.
zoals welke?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:39 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat kunnen verschillende redenen zijn.
1: Iemand kan een valentijnskaart naar iemand sturen, omdat hij die gene wel aardig vind maar er verder niets mee wilt.quote:
1: Kan, maar hoeft niet.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 17:54 schreef Pvoesss het volgende:
1. dat soort kaartjes kunnen ook op een ander moment.
2. als grapje kan je het toch prima vertellen in je relatie?
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 10 februari 2013 18:33 schreef Cavalinho het volgende:
Ik snap niet waarom zoveel reacties gaan in de richting van "hopen op wederzijdsheid" en vreemdgaan of flirten, daar er bij het versturen van Valentijnskaarten, dat volkomen anoniem hoort te gaan, NOOIT een reactie gegeven KAN worden!
Ik snap niet hoe een partner er problemen mee kan hebben.
Ik was toevallig van plan een eenzame vriend een kaart te sturen, gewoon omdat hij zich dan gewaardeerd voelt. Niet omdat ik niet tevreden ben met mijn vriend ofzo. Ik neem aan dat de meesten het doen om de ander een goed gevoel te geven of te laten weten dat ze leuk/aantrekkelijk gevonden worden.
Ergens op hopen is raar, omdat, nogmaals, de ontvanger niet weet van wie hij komt.
Als iemand een ander leuk/aantrekkelijk vindt (en hoeveel dromen er niet van hun idool, of ze nou een relatie hebben of niet) zou dat dan nooit uit mogen spreken omdat de partner zich gekwetst voelt als die weet dat er wel eens aan een ander gedacht wordt?
Hemel. Ik zeg het rustig hoor als ik een jongen er lekker uit vindt zien en hem best in bed zou willen hebben, waar mijn partner bij is en dat wordt heus niet gezien als bedreiging, omdat ik echt niet serieus die jongen zou gaan versieren ofzo.
Er zit een enorme kloof tussen stoute/speelse gedachten (en zelfs flirten) en vreemdgaan.
Ik post even in een topic van 2 jaar oud?...... hahahaquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:42 schreef Stormvogel het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat het niet direct vreemdgaan is maar geen een partner zal amused zijn als ze het merken
Dat meiden dat onder elkaar doen snap ik wel maar is wel cheesy, maar zo zijn ze onder elkaar
Het gaat om het idee erachter. Een kaart naar iemand anders met valentijn sturen is erg not done.quote:Op woensdag 6 februari 2013 13:10 schreef fathank het volgende:
[..]
Een fucking kaartje.
Not sure if serious.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |