quote:Op zondag 13 februari 2011 10:14 schreef Misan het volgende:
Ik heb nog nooit een valentijnskaart verstuurd of ontvangen. Denk dat ik 'm vol trots aan mijn vriendin zou laten zien als ik er een zou ontvangen
Het is geen flirten, het is geen vreemdgaan, het is wel kansloos.quote:Op zondag 13 februari 2011 10:12 schreef Stormvogel het volgende:
Als je een relatie hebt en iemand anders een Valentijnskaart stuurt, is dat dan flirten of vreemdgaan?
Hier sluit ik mij bij aan. Sowieso als je een vriendin hebt, waarom zou je er dan geheimzinnig over doen? Ik zou hem gewoon samen lezen en erover lachen. Als je hem ergens stiekem wilt bewaren zou ik juist denken dat er iets anders speelt.quote:Op zondag 13 februari 2011 10:14 schreef Misan het volgende:
Ik heb nog nooit een valentijnskaart verstuurd of ontvangen. Denk dat ik 'm vol trots aan mijn vriendin zou laten zien als ik er een zou ontvangen
Dit soort geheimpjes zijn niet meer gewoon spannend, die kunnen je relatie op het spel zetten.quote:Op zondag 13 februari 2011 10:29 schreef Stormvogel het volgende:
Dan moet je m beter verstoppen, het is toch ook spannend geheimpjes voor elkaar te hebben? of vertellen jullie altijd alles?
Dus jij vind dat het dus zo hoort, stiekem flirten met anderen.quote:Op zondag 13 februari 2011 10:29 schreef Stormvogel het volgende:
Dan moet je m beter verstoppen, het is toch ook spannend geheimpjes voor elkaar te hebben? of vertellen jullie altijd alles?
Daarom, gewoon vertellen!quote:Op zondag 13 februari 2011 10:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit soort geheimpjes zijn niet meer gewoon spannend, die kunnen je relatie op het spel zetten.
Omdat je ook anderen aardig kunt vinden buiten je relatie om?quote:Op zondag 13 februari 2011 10:30 schreef Ille_Kommunikaassie het volgende:
Als je een relatie hebt waarom stuur je dan valentijnskaarten?
Het is een dag dat ook veel ouderen aangrijpen voor romantiek hoor. Dagjes weg, hotel, bonbons, rozen.quote:En qua ontvangen... Dat houdt op een gegeven moment toch wel een keertje op? Zo rond de tijd dat er haar op begint te groeien?
Wat is er mis met flirten?quote:Op zondag 13 februari 2011 10:32 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Dus jij vind dat het dus zo hoort, stiekem flirten met anderen.
Mannen die relaties niet aan kunnen dus.
Het is respectloos tegenover je vriendin misschien?quote:
Flirten is respectloos? Flirten is iets onschuldigs wmb. Naar iemand lief lachen in de supermarkt kan al flirten zijn.quote:Op zondag 13 februari 2011 10:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is respectloos tegenover je vriendin misschien?
Nee, want Valentijn is anoniem hequote:Op zondag 13 februari 2011 10:37 schreef Lindstrøm. het volgende:
Snap wel waarom je het wilt doen, stiekem je pijlen gooien op een makkelijke maniermocht er iets misgaan, kan je meteen verder.
Stuur dan een verjaardagskaart ipv valentijnskaart.quote:Op zondag 13 februari 2011 10:34 schreef Stormvogel het volgende:
[..]
Omdat je ook anderen aardig kunt vinden buiten je relatie om?
Dat is heel wat anders dan het flirten waar je het in de OP over hebt......quote:Op zondag 13 februari 2011 10:40 schreef Stormvogel het volgende:
[..]
Flirten is respectloos? Flirten is iets onschuldigs wmb. Naar iemand lief lachen in de supermarkt kan al flirten zijn.
Ik vind een valentijnskaart sturen wel wat verder gaan dan flirten. Flirten doe je als je toevallig ergens iemand tegenkomt. Een valentijn is 'met voorbedachte rade' en vraagt (hoopt) ook om een reactie van de ander.quote:
Een Valentijnskaart sturen is anders flirten?quote:Op zondag 13 februari 2011 10:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is heel wat anders dan het flirten waar je het in de OP over hebt......
Nee?quote:Op zondag 13 februari 2011 10:43 schreef Stormvogel het volgende:
[..]
Een Valentijnskaart sturen is anders flirten?
Ah dat vind ik altijd minder, hard2get en dan blijf je maar gissen. Maar het is wel een manier..ik Doe het liever direct.quote:Op zondag 13 februari 2011 10:40 schreef Stormvogel het volgende:
[..]
Nee, want Valentijn is anoniem he
Maar flirten is toch geen vreemdgaan?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |