ik wil voor te voor weten ,quote:
Beter nu dan te laat? Het is nu wellicht al 'te laat'.quote:Op zondag 13 februari 2011 10:55 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
ik wil voor te voor weten ,
beter nu dan telaat ,
ik ben nogmaar 16 geworden ,
maar is wel me eigen schuld daarom als ik kind krijg wil ik het goeie toekomst geven ,
Lijkt me wel zo verstandig als 16-jarigequote:Op zondag 13 februari 2011 10:59 schreef friekin_ het volgende:
Ach. Ze kan nog altijd abortus laten plegen. Slotje.
Indd! Ik hoop dat ze niet zwanger is..zou ik zielig vinden voor de babyquote:Op zondag 13 februari 2011 10:14 schreef kwiwi het volgende:
Ik vind het nog steeds verbazingwekkend hoeveel kinderen zich volwassen genoeg vinden om seks te hebben, maar niet eens weten wanneer/waardoor je zwanger kunt worden
ik kan niet zoo goed nederlands ,quote:
dat doe ik zeker nooit zielig voor het kindjequote:Op zondag 13 februari 2011 10:59 schreef friekin_ het volgende:
Ach. Ze kan nog altijd abortus laten plegen. Slotje.
Zielig voor het kindje als je het geen behoorlijke toekomst kunt gevenquote:Op zondag 13 februari 2011 11:04 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
dat doe ik zeker nooit zielig voor het kindje
Dan hoop ik nog harder dat je niet zwanger bent...quote:Op zondag 13 februari 2011 11:04 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
ik had dit ook niet gewild maar gebeurd is gebeurd,quote:Op zondag 13 februari 2011 11:05 schreef Misan het volgende:
[..]
Zielig voor het kindje als je het geen behoorlijke toekomst kunt geven
denkje ik wil op me 16 kind ,quote:Op zondag 13 februari 2011 11:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan hoop ik nog harder dat je niet zwanger bent...
quote:Op zondag 13 februari 2011 11:04 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
Je hebt m.i. veel te weinig gedaan om het te voorkomen anders...quote:
Dat is dus niet zo, er zijn ook nog oplossingen die nu nog kunnen werkenquote:maar gebeurd is gebeurd ,
Maar het is nog niet te laat. De eerste maand is een kind, zoals jij het noemt, niet meer dan een prop cellenquote:Op zondag 13 februari 2011 11:07 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
ik had dit ook niet gewilt maar gebeurd is gebeurd ,
huh betalenquote:Op zondag 13 februari 2011 11:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
denkje, ik wil extra betalen omdat jij dom bent?
Nee, een kind dat geboren wordt bij iemand die duidelijk nog niet verstandig genoeg is om haar verantwoordelijkheid te nemen en niet de (financiële) capaciteiten heeft dat kind op te voeden, dat is lekker.quote:Op zondag 13 februari 2011 11:04 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
ik doe niet zielig, heb het namelijk zelf gedaan.quote:Op zondag 13 februari 2011 11:09 schreef deadly_kiss het volgende:
waarom ga je nu zielig doen eigenlijk... je hebt het zelf gedaan?!
had je je verstand maar moeten gebruiken..![]()
en ga aan de pil ofzo
De TS maakt het er 9 van de 10 keer ook zelf naar met zulke domme antwoorden en opmerkingen...quote:Op zondag 13 februari 2011 11:14 schreef Cat22 het volgende:
Ik vind het altijd jammer dat topic als deze verzanden in een TS bash.
En dus reageren de anderen op hetzelfde nivo als TS? Dat nivo wat zij 'dom' vinden?quote:Op zondag 13 februari 2011 11:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De TS maakt het er 9 van de 10 keer ook zelf naar met zulke domme antwoorden en opmerkingen...
Levelenquote:Op zondag 13 februari 2011 11:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En dus reageren de anderen op hetzelfde nivo als TS? Dat nivo wat zij 'dom' vinden?
relax? ja ik kan relax doen.. als ik jou was zou ik hem toch wel knijpenquote:Op zondag 13 februari 2011 11:12 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
ik doe niet zielig, heb het namelijk zelf gedaan.
het was aleen een vraagje relax hoor siemaas ,
Hoe hoger het IQ, hoe later ze seksueel actief worden. Over het algemeen genomenquote:Op zondag 13 februari 2011 11:19 schreef Copycat het volgende:
Je zou toch spontaan voor een IQtest pleiten voor jongeren die seks willen hebben, als je dit topic leest.
dat is toch juist goed... laat dr maar schrikken van alle reacties hier..quote:Op zondag 13 februari 2011 11:14 schreef Cat22 het volgende:
Ik vind het altijd jammer dat topic als deze verzanden in een TS bash.
Nee, ze is niet slim geweest door niet in de gaten te houden of het condoom werkte. En de gebruiksaanwijzing van de zwangerschapstest lezen was ook handiger geweest.
Maar ze denk tenminste wel na over hoe het nu verder moet, vraagt om advies en is van plan maandag naar de HA te gaan (al zou vandaag handiger zijn). Is het dan echt nodig om haar vergissingen nu nog eens goed in te wrijven? Zal haar niet tot meer actie aanzetten, denk ik.
Het is voor sommige mensen ook nooit goed hè.quote:Op zondag 13 februari 2011 11:19 schreef deadly_kiss het volgende:
[..]
waarom neuk je met alleen een condoom als bescherming
Ik denk dat ze al genoeg is geschrokken van dat condoom wat opeens op bed lag ipv om de penis van haar ex. Daar kan geen bash tegenop.quote:Op zondag 13 februari 2011 11:22 schreef deadly_kiss het volgende:
[..]
dat is toch juist goed... laat dr maar schrikken van alle reacties hier..
misschien denkt ze dan de volgende keer beter na, wat ze in dit geval niet heeft gedaan.
Inderdaad ja.quote:Op zondag 13 februari 2011 11:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze al genoeg is geschrokken van dat condoom wat opeens op bed lag ipv om de penis van haar ex. Daar kan geen bash tegenop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |