Heulemaal niet jij bent liefquote:Op zondag 13 februari 2011 02:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
omdat ik een noob ben en een kut user
daar zijn de meningen over verdeeltquote:
i know. omdat ik een noob ben een een kutuserquote:Op zondag 13 februari 2011 02:04 schreef Ragboer het volgende:
Sorry KKJ er zit een slotje op je topic.
echte fapvoer menschen! jullie hebben wat gemistquote:Op zondag 13 februari 2011 02:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
crap.. had ff een verschrikkelijke foto op mijn fobo gezet... spesjaal voor utopie zijn verjaardag.. en dan lurken er ook nog mensen
quote:Op zondag 13 februari 2011 02:05 schreef Ragboer het volgende:
KNETTER IS EEN KUTUSER, DIT ZEGT DE OPPERBAZIN YVONNE!
quote:Op zondag 13 februari 2011 02:06 schreef utopie het volgende:
[..]
echte fapvoer menschen! jullie hebben wat gemist![]()
![]()
![]()
Heet dat ding Draakje? Waarom niet Ragboer?quote:Op zondag 13 februari 2011 02:09 schreef djkoelkast het volgende:
wh zei dattie om 2u zou stoppen dus ik wilde nog even checken of Draakje het goed over nam, maar zo te horen heeft wh besloten nog even door te gaan
5 á 10 minuten maxquote:Op zondag 13 februari 2011 02:09 schreef djkoelkast het volgende:
wh zei dattie om 2u zou stoppen dus ik wilde nog even checken of Draakje het goed over nam, maar zo te horen heeft wh besloten nog even door te gaan
hij wou tot een uur of 3 miss 4quote:Op zondag 13 februari 2011 02:09 schreef djkoelkast het volgende:
Omdat Ragboer.quote:Op zondag 13 februari 2011 02:09 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Heet dat ding Draakje? Waarom niet Ragboer?
dit is pure aandachttrekkerij natuurlijkquote:Op zondag 13 februari 2011 02:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
![]()
ben ik blij dat ik de foto er al afgehaald heb
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |