Morgen, maar nog 2 nachtjes slapenquote:
Waarom niet?quote:
In totaal kom je aan de uren van een half nachtje danquote:
nog 2 nachtjes slapenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
Welneequote:Op zondag 13 februari 2011 01:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
In totaal kom je aan de uren van een half nachtje dan
Input voor oplader kapot, kan niet gerepareerd worden, telefoon werkt verder nog goed dus wil geen nieuwe EN externe lader nog niet binnenquote:Op zondag 13 februari 2011 01:44 schreef OA het volgende:
[..]
Waarom niet?
Snoer te kort?
Geen stopcontact?
Stroomrekening niet betaald?
Balen...quote:Op zondag 13 februari 2011 01:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Input voor oplader kapot, kan niet gerepareerd worden, telefoon werkt verder nog goed dus wil geen nieuwe EN externe lader nog niet binnen
Mocht je zo ineens weg zijn, alvast welterustenquote:
wie zegt dat ik ga slapen vannachtquote:
neinnquote:Op zondag 13 februari 2011 01:47 schreef RockNijntje het volgende:
sjit, de 'de batterij is bijna leeg' melding komt al
Haha, kan beur'n jaquote:Op zondag 13 februari 2011 01:47 schreef OA het volgende:
[..]
Mocht je zo ineens weg zijn, alvast welterusten![]()
Morgen, maar nog 2 nachtjes slapen/wachten*quote:Op zondag 13 februari 2011 01:47 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
wie zegt dat ik ga slapen vannacht
Nee, met een lange ij, Nijn dusquote:
maar, maar, noouuuuquote:
Vandaag wel jaquote:Op zondag 13 februari 2011 01:51 schreef Symphonic het volgende:
Je bent helemaal in het nachtwerk OA
Nintendo [DS] ?quote:Op zondag 13 februari 2011 01:55 schreef RockNijntje het volgende:
En toen viel de telefoon uit omdat lege batterij
Nu op nintendo, wat nogal sloom gaat omdat die op de gewone Fok gaat en niet op Mobile dus
Foeiiiiiiiiiquote:Op zondag 13 februari 2011 01:55 schreef TheFamousMan het volgende:
Weten jullie, eigenlijk ben ik nu aardig stoned, maar als ik dat zeg gaan jullie weer allemaal pedagogische praatjes houden, en daar heb ik geen zin in
Ik woon bijna naast de coffeeshop en ik ben blij dat de wind vrijwel altijd gunstig isquote:Op zondag 13 februari 2011 01:57 schreef Symphonic het volgende:
ik heb 1 keer geblowed in mijn leven en dat vond ik zo bizar smerig...
Om de lucht zou je het al laten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |