Hai mopquote:
Nee de in psychose suicidale buurvrouw?quote:Op zondag 13 februari 2011 08:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Hai mop![]()
Dit keer was het niet mijn wekker... Toch?
Omgwtf...quote:Op zondag 13 februari 2011 08:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee de in psychose suicidale buurvrouw?
Medicijnen vergeten, en de keuken staat blank, zichzelf opgesloten in de badkamer en in het spaans te tieren en vanuit het raam ook echt alles kapot gooienquote:
Jeeeeeetje wat een begin van de dag zegquote:Op zondag 13 februari 2011 08:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Medicijnen vergeten, en de keuken staat blank, zichzelf opgesloten in de badkamer en in het spaans te tieren en vanuit het raam ook echt alles kapot gooien![]()
Ook goedemorgen![]()
![]()
Mja ik vind het eigenlijk wel sneu voor die vrouw...quote:Op zondag 13 februari 2011 08:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Jeeeeeetje wat een begin van de dag zeg.
Ja... Is ook...quote:Op zondag 13 februari 2011 08:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja ik vind het eigenlijk wel sneu voor die vrouw...
met heel het KSC zwemmen in zeequote:Op zondag 13 februari 2011 08:27 schreef LovelyLady het volgende:
Oeh zwemmen.. misschien gaan wij dat ook wel doen.....
Nee joh... we gaan gewoon zwemmen in het zwembad ... brrrrquote:Op zondag 13 februari 2011 08:32 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
met heel het KSC zwemmen in zeeaan Zandvoort?
Dankje heb geen zin in inpakken wel om alles daar te hebbenquote:Op zondag 13 februari 2011 08:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee joh... we gaan gewoon zwemmen in het zwembad ... brrrr
Jij succes met verhuizen
Thee kan ookquote:Op zondag 13 februari 2011 08:42 schreef bulbjes het volgende:
Goeiemoggel allen,
Net terug van een feestje en nog geen zin om te slapen, maar helaas heeft UVT geen slowchat zag ik (vlgns mij). Aan de koffie gaat ik maar even niet :p dan komt er van slapen straks helemaal geen reet meer.
Leuk feestje?quote:Op zondag 13 februari 2011 08:42 schreef bulbjes het volgende:
Goeiemoggel allen,
Net terug van een feestje en nog geen zin om te slapen, maar helaas heeft UVT geen slowchat zag ik (vlgns mij). Aan de koffie gaat ik maar even niet :p dan komt er van slapen straks helemaal geen reet meer.
Sja...quote:Op zondag 13 februari 2011 08:42 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Dankje heb geen zin in inpakken wel om alles daar te hebben
Mwah....begin wel....laatste uren eigenlijk niet zo....was iets te hard voor mij. Maar ik ben n bikkel dus tot het einde gebleven ;-pquote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 08:52 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ben er dan ook die alles wil kunnen maar niet wil leren
Het went wel, ik wou dan ook eerst lopen en niet kruipen dat vond ik irritant.quote:Op zondag 13 februari 2011 08:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oke Dat lijkt me heel vervelend
quote:Op zondag 13 februari 2011 08:59 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Het went wel, ik wou dan ook eerst lopen en niet kruipen dat vond ik irritant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |