quote:Op zondag 13 februari 2011 00:21 schreef LovelyLady het volgende:
Oh liefjes ik ga naar bed... de man met de hamer komt langs
WHAMMMMMMquote:Op zondag 13 februari 2011 00:21 schreef LovelyLady het volgende:
Slaap lekker mopquote:Op zondag 13 februari 2011 00:21 schreef LovelyLady het volgende:
Fijn dromen liefjequote:Op zondag 13 februari 2011 00:21 schreef LovelyLady het volgende:
Leek dat op een konijntje?quote:
Ik vond het ook al lang durenquote:Op zondag 13 februari 2011 00:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou ja, het duurde even voordat hij aan zichzelf wilde toegeven dat het zijn telefoon was, en hij hem toch maar uitzette.
Trusten LLquote:Op zondag 13 februari 2011 00:21 schreef LovelyLady het volgende:
Had je graag warm geknuffeldquote:Op zondag 13 februari 2011 00:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En vervolgens was ik dus echt klaar wakker
En weer koud
Daar hadden we best een oplossing voorquote:
GMTA, GMTAquote:Op zondag 13 februari 2011 00:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar hadden we best een oplossing voor...
Ja, dat was best een strakke actiequote:
Welterustenquote:Op zondag 13 februari 2011 00:21 schreef LovelyLady het volgende:
Wat dat betreft werkte de wekker wel goed dusquote:Op zondag 13 februari 2011 00:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En vervolgens was ik dus echt klaar wakker
En weer koud
Da's al beter dan een verkrachte straatkat, denk ik danquote:Op zondag 13 februari 2011 00:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, ze stond op Lowlands.
Onverstaanbaar en dan het stemgeluid van een bouwvakker.
quote:Op zondag 13 februari 2011 00:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Da's al beter dan een verkrachte straatkat, denk ik dan
Absoluutquote:
Tja, ik weet niet hoe dat klinktquote:Op zondag 13 februari 2011 00:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Da's al beter dan een verkrachte straatkat, denk ik dan
doordeweeks is het wat rustiger hoorquote:Op zondag 13 februari 2011 00:25 schreef candygirl het volgende:
wilde eigenlijk hier inbreken en mee gaan posten, maar pff wat zijn jullie snel! Al twee keer geprobeerd!
Denk dat ik er maar aan ga mee posten als ik op mijn werk ben en gewoon achter pc blijf zitten
trustersquote:Op zondag 13 februari 2011 00:25 schreef LovelyLady het volgende:
Slaap lekker allemaal![]()
[ afbeelding ]
Is heel goed voor je productiviteitquote:Op zondag 13 februari 2011 00:25 schreef candygirl het volgende:
wilde eigenlijk hier inbreken en mee gaan posten, maar pff wat zijn jullie snel! Al twee keer geprobeerd!
Denk dat ik er maar aan ga mee posten als ik op mijn werk ben en gewoon achter pc blijf zitten
Slaap lekker mopquote:Op zondag 13 februari 2011 00:25 schreef LovelyLady het volgende:
Slaap lekker allemaal![]()
[ afbeelding ]
Kijk en alvast slaap ze Flesquote:Op zondag 13 februari 2011 00:26 schreef Dr_Flash het volgende:
rest van het schaatsen wordt vanuit bed bekeken
Je hoeft hier niet in te breken hoorquote:Op zondag 13 februari 2011 00:25 schreef candygirl het volgende:
Ik ook niet en dat hou ik graag zoquote:
wheheeh\quote:Op zondag 13 februari 2011 00:25 schreef candygirl het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |