kom op zeg, die is echt vetquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:05 schreef Chilled het volgende:
Ik snap niet wat er met de tweede foto mis is.
Nou gewoon niet mooi genoeg voor een navelpiercing.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:05 schreef Chilled het volgende:
Ik snap niet wat er met de tweede foto mis is.
Haha dat aanzicht.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:06 schreef gamezz het volgende:
[ afbeelding ]
Bijpassende reclame ernaast.
Ja ze is echt wel dik.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:07 schreef Chilled het volgende:
Vind jij de buik op de tweede foto dik? Moet ze anorexia hebben voordat ze van jou een navelpiercing mag?
Nou het is wel degelijk te zien. Ze is gewoon dik, of in ieder geval niet goed genoeg voor een navel piercing.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:08 schreef GotC het volgende:
2e+3e foto is absoluut niet dik.. En anders is het niet te zien op die foto
Heb jij een navelpiercing?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:09 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Nou het is wel degelijk te zien. Ze is gewoon dik, of in ieder geval niet goed genoeg voor een navel piercing.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:08 schreef GotC het volgende:
Hoe dun ben jij dan wel niet.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:09 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Nou het is wel degelijk te zien. Ze is gewoon dik, of in ieder geval niet goed genoeg voor een navel piercing.
Hou dik ben jij wel niet?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:10 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Hoe dun ben jij dan wel niet.
Jammer, ik was dan wel benieuwd hoe jouw buik er dan wel niet uit moet zien. Gespierde buiken vind ik bij vrouwen sowieso niet mooi. 2 is gewoon perfect naar mijn mening. Heb je misschien zelf wat issues qua gewicht?quote:
Oja en datquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:10 schreef GotC het volgende:
Maar waarom maak je je daar nou in godsnaam druk over op zaterdagavond?
Dit dus.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:11 schreef Chilled het volgende:
[..]
Jammer, ik was dan wel benieuwd hoe jouw buik er dan wel niet uit moet zien. Gespierde buiken vind ik bij vrouwen sowieso niet mooi. 2 is gewoon perfect naar mijn mening. Heb je misschien zelf wat issues qua gewicht?
Haha een vraag met een wedervraag beantwoorden is niet zo netjesquote:
Je bent dus of jaloers, of je valt op vrouwen, of je hebt net een navelpiercing laten zetten terwijl je op foto 1 lijkt.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:12 schreef Taartjeh het volgende:
[ afbeelding ]
Dit verwacht ik op zijn minst bij een navelpiercing.
Jaloers nee hoor ben gewoon eerlijkquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:13 schreef GotC het volgende:
[..]
Je bent dus of jaloers, of je valt op vrouwen, of je hebt net een navelpiercing laten zetten terwijl je op foto 1 lijkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar waarom maak je je druk hierover? Op zaterdagavond? Terwijl het nog te koud is om op het strand te liggen?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:14 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Jaloers nee hoor ben gewoon eerlijk
Nee laat mensen maar lekker naar je oortjes kijkenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:15 schreef GotC het volgende:
Oh ja, als we het hebben over nadruk leggen op een plek die niet zo mooi is:
Ik heb een aantal piercings in m'n oor, maar er zit ook dankzij een niet goed verlopen operatie aan m'n oor een flink litteken.
Dan leg ik er dus ook nadruk op.
Moet ik ze dus eruit halen van jou TS?
Oor, niet oortje(s).quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:15 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Nee laat mensen maar lekker naar je oortjes kijken
Druk maak ik me er niet om. Vind het meer een klacht waardig.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:15 schreef GotC het volgende:
[..]
Maar waarom maak je je druk hierover? Op zaterdagavond? Terwijl het nog te koud is om op het strand te liggen?
Enige verschil is de paar milligram in spiermassa, geen overtollig vet. Hoe kan zo'n klein verschil de ander dik laten lijken?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:12 schreef Taartjeh het volgende:
[ afbeelding ]
Oke misschien vind jij het niet dik moet je ook zelf wetenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:18 schreef Chilled het volgende:
Misschien gaat ts teveel met nichten om die in de mode rondhuppelen. Dan is 2 inderdaad veeeeeels te dik. Gelukkig houden echte mannen van echte vrouwen.
idd die 2e is juist goed zover ik kan zienquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:07 schreef Chilled het volgende:
Vind jij de buik op de tweede foto dik? Moet ze anorexia hebben voordat ze van jou een navelpiercing mag?
Jij moet ook zelf weten wat je wel/niet dik vindt..maar ik ben wel érg benieuwd hoe jij er dan uit ziet. Ik neem aan dat je een aardig verknipt zelfbeeld hebt iigquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:19 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Oke misschien vind jij het niet dik moet je ook zelf weten
Waarom maak je dit topic dan aan?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:19 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Oke misschien vind jij het niet dik moet je ook zelf weten
Helemaal niet jezus waarom voel je je zo aangevallen zit daar iets achter?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:20 schreef GotC het volgende:
[..]
Jij moet ook zelf weten wat je wel/niet dik vindt..maar ik ben wel érg benieuwd hoe jij er dan uit ziet. Ik neem aan dat je een aardig verknipt zelfbeeld hebt iig
Neuh, aangevallen niet. Jij wel?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:21 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Helemaal niet jezus waarom voel je je zo aangevallen zit daar iets achter?
Ik het over het algemeen ik weet niet of je het weet
Daaromquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:20 schreef Albertson het volgende:
[..]
Waarom maak je dit topic dan aan?
Nou dan zocht ik me toch zeker wel wat strakkere buikjes uit.. Maargoed als jij zo wil zijn dan kan dat ...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:25 schreef glasbak het volgende:
foto = 1 TS
foto 2 en 3 is zoals TS graag wil zijn
Er is niets mis met foto 2 en 3.. ga je nog dunner zit je in de categorie gratenpakhuis..quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:26 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Nou dan zocht ik me toch zeker wel wat strakkere buikjes uit.. Maargoed als jij zo wil zijn dan kan dat ...
Dat is niet waar.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:26 schreef glasbak het volgende:
[..]
Er is niets mis met foto 2 en 3.. ga je nog dunner zit je in de categorie gratenpakhuis..
datquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:08 schreef GotC het volgende:
Dat is wel waar en als je dat niet inziet, zit je niet goed op Fok, maar kan je beter naar het Pro ana forum verhuizen.quote:
Doe ons dan een plezier en hou het dan de volgende keer voor jezelfquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:28 schreef Taartjeh het volgende:
Maar ik stop nu met reageren. Maar blijf natuurlijk wel bij mijn mening
Staat verder in het topic.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:28 schreef Butterfly91 het volgende:
Lol whut?
Wat is dan een normaal acceptabel uiterlijk volgens TS?
Opgeven is de makkelijkste uitweg als je het niet winnen kuntquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:28 schreef Taartjeh het volgende:
Maar ik stop nu met reageren. Maar blijf natuurlijk wel bij mijn mening
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:30 schreef glasbak het volgende:
[..]
Opgeven is de makkelijkste uitweg als je het niet winnen kunt
Laat ik dat nou net niet gelovenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:30 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ze kan ook gewoon gaan slapen natuurlijk.
Is heel onwaarschijnlijk om half 12 's nachts inderdaad.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:31 schreef glasbak het volgende:
[..]
Laat ik dat nou net niet geloven
I knowquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:32 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Oja ik zie het.
Ik vind het er niet heel anders uitzien dan nummer 2 moet ik zeggen.
Ik vind 2 er beter uit zien...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:32 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Oja ik zie het.
Ik vind het er niet heel anders uitzien dan nummer 2 moet ik zeggen.
Denk t nietquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:30 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ze kan ook gewoon gaan slapen natuurlijk.
Tis wel zaterdagavond he?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:32 schreef Lithia het volgende:
[..]
Is heel onwaarschijnlijk om half 12 's nachts inderdaad.Je hebt gelijk.
Dat dusquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:33 schreef GotC het volgende:
[..]
Denk t nietGevalletje 'ik-open-wel-even-een-topic-waar-ik-denk-dat-iedereen-het-ermee-eens-is', maar wat helaaas een beetje faalde
Of het is een gevalletje 'ik-open-een-topic-en-het-blijkt-dat-de-discussie-te-lang-is-terwijl-ik-zin-heb-om-te-slapen'quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:33 schreef GotC het volgende:
[..]
Denk t nietGevalletje 'ik-open-wel-even-een-topic-waar-ik-denk-dat-iedereen-het-ermee-eens-is', maar wat helaaas een beetje faalde
Dus? Sommige mensen hebben ook op zondag een leven of willen hun slaaproutine niet verneuken.quote:
Aan het trainen voor een platte buikquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:36 schreef GotC het volgende:
Ach, het komt er iig op neer dat TS weg isWat ze aan het doen is, is haar zaak.
Denk tquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:36 schreef glasbak het volgende:
[..]
Aan het trainen voor een platte buik
Jij blijft 24 uur per dag jouw topic volgen totdat het vol wordt.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:36 schreef glasbak het volgende:
Als ze geen discussie wil moet ze geen topic openen
Nee, die post is helaas van kwart voor elfquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:37 schreef GotC het volgende:
[..]
Denk t
Ze is iig nog wel verder aan t posten
chicks met string boven de broek.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:43 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Owa nouja zeg wilde allleen een keer slim overkomen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja, had m al aangepastquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:38 schreef glasbak het volgende:
[..]
Nee, die post is helaas van kwart voor elf
[..]
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:09 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Nee, dat niet maar ik ga niet weg als de discussie waar ik om vraag in volle gang isquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:37 schreef Lithia het volgende:
[..]
Jij blijft 24 uur per dag jouw topic volgen totdat het vol wordt.Heldin.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:39 schreef glasbak het volgende:
[..]
Nee, dat niet maar ik ga niet weg als de discussie waar ik om vraag in volle gang is
Zoals ik al eerder zei, foto 1 = TSquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:39 schreef Misan het volgende:
ik durf te wedden dat TS zelf ook een dik wijf is en alleen maar bevestiging zoekt
TS is al gevluchtquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:40 schreef Dennisweb het volgende:
Vraag me af wat voor een perfect buikje de TS zelf heeft. Nou TS, kom op met die foto's. En rap een beetje.
Weer dit dus...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:40 schreef GotC het volgende:
Maarre..waarom post jij hier eigenlijk nog?
Heb ik gezegd dat ik weg zou gaan dan?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:40 schreef GotC het volgende:
[..]
Maarre..waarom post jij hier eigenlijk nog?
Neuh, maar gewoon uit interesse.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:41 schreef Lithia het volgende:
[..]
Heb ik gezegd dat ik weg zou gaan dan?
Nee maar je bent irritant en je geeft stomme argumenten.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:41 schreef Lithia het volgende:
[..]
Heb ik gezegd dat ik weg zou gaan dan?
Ugh, wat een vetzak. Waarom zou je een navelpiercing nemen met zo'n buik?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:12 schreef Taartjeh het volgende:
[ afbeelding ]
Kom dan eens met argumenten waarom het zo stom is? Ik kan toch ook gewoonweg niet met jou eens zijn?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:42 schreef Chilled het volgende:
[..]
Nee maar je bent irritant en je geeft stomme argumenten.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:42 schreef Chilled het volgende:
[..]
Nee maar je bent irritant en je geeft stomme argumenten.
Het is ook niet de bedoeling dat je je ergens bij ergert.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:44 schreef Renesite het volgende:
Ik erger me meer bij een neukgewei...
Neukgewei?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:44 schreef Renesite het volgende:
Ik erger me meer bij een neukgewei...
Trampstamps, daar kan ik nou niet tegenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:45 schreef cvboer het volgende:
[..]
Neukgewei?
Of bedoel je zo'n aarsvlinder?
Ik vind ze gewoon stomquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:43 schreef Lithia het volgende:
[..]
Kom dan eens met argumenten waarom het zo stom is? Ik kan toch ook gewoonweg niet met jou eens zijn?
Kontgewei, trampstamps, aarsvlinders, zoveel namen voor 1 en hetzelfde.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:46 schreef glasbak het volgende:
[..]
Trampstamps, daar kan ik nou niet tegen
Of met een navelpiercingquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:49 schreef Misan het volgende:
ik moet trouwens de eerste bejaarde nog zien met zo'n verlepte trampstamp
Nog liever één of andere gare tekst dan zo'n lelijke tribal.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:48 schreef Lithia het volgende:
Zoiets bedoelen jullie?
[ afbeelding ]
Een bijbelcitaat boven je kont.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:48 schreef Lithia het volgende:
Zoiets bedoelen jullie?
[ afbeelding ]
Je hoeft geen feiten op tafel te leggen. Jij zegt dat ik stom argumenteer en ik vraag gewoon om jouw argumenten waarom dat zo is.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:48 schreef Chilled het volgende:
[..]
Ik vind ze gewoon stomWe zitten toch niet in een wetenschappelijke discussie waarbij ik feiten op tafel hoef te leggen? En je mag het niet met mij eens zijn, prima hoor
Of een tattoo wat ooit als een dolfijn is begonnen en er nu uitziet als mobi dickquote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:50 schreef Lithia het volgende:
Je hoeft geen feiten op tafel te leggen. Jij zegt dat ik stom argumenteer en ik vraag gewoon om jouw argumenten waarom dat zo is.
Fijn dat het alleen een gevoelskwestie is. Ik vind jou een jankersmoel.Zo, hebben we ons zegje gedaan. Ik zoek geen ruzie ofzo hoor, het is slecht mijn mening en ik vind het gewoon zo.
Een jankersmoel..now that's a word you don't hear every day!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:50 schreef Lithia het volgende:
[..]
Je hoeft geen feiten op tafel te leggen. Jij zegt dat ik stom argumenteer en ik vraag gewoon om jouw argumenten waarom dat zo is.
Fijn dat het alleen een gevoelskwestie is. Ik vind jou een jankersmoel.Zo, hebben we ons zegje gedaan. Ik zoek geen ruzie ofzo hoor, het is slecht mijn mening en ik vind het gewoon zo.
Het is iig origineler dan zo'n tribal inderdaad.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:49 schreef Emery het volgende:
[..]
Nog liever één of andere gare tekst dan zo'n lelijke tribal.
Ja ik moest het ook 2 keer lezen, ik dacht eerst dat er wat anders stondquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:52 schreef GotC het volgende:
[..]
Een jankersmoel..now that's a word you don't hear every day!
Wil t niet voor me zienquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:54 schreef Misan het volgende:
[..]
ik bedoel meer zo'n verlept uitgerekt ding
lekkere bron van bacteriënquote:Op zondag 13 februari 2011 00:05 schreef devl1nsect het volgende:
http://de.wikipedia.org/wiki/Anuspiercing
quote:Op zondag 13 februari 2011 00:05 schreef devl1nsect het volgende:
http://de.wikipedia.org/wiki/Anuspiercing
Taartje heeft zelfkennis, ze weet dat te dik is voor een navelpiercing.quote:
op welke camping woon je?quote:Op zondag 13 februari 2011 00:29 schreef MYV het volgende:
Ik heb ook een navelpiercing maar die van mij is mooi.
Oh als je het ordinair vind is dat jou mening, ligt aan het type meisje vind ik die er een heeft. Ik ben geen Anita.quote:
of ordinair of alternatiefquote:Op zondag 13 februari 2011 00:33 schreef MYV het volgende:
[..]
Oh als je het ordinair vind is dat jou mening, ligt aan het type meisje vind ik die er een heeft. Ik ben geen Anita.
Niks mis met lippiercings hoor.quote:Op zondag 13 februari 2011 00:44 schreef Alessándro. het volgende:
Mensen die hun lippen doorboren of borstpiercings nemen die meiden tussen hun tieten stoppen neem ik pas kwalijk.
Dat is ook echt EEN type volk dat je daarmee ziet.quote:
Hoe zoen je iemand? Kan me niet voorstellen dat je er zo mee achter de kassa mag werken of een ander sociaal bijbaantje.quote:
Ik hoop van niet.quote:Op zondag 13 februari 2011 00:02 schreef Lithia het volgende:
[ afbeelding ]
Zou dit een mode worden voor de volgende generatie?
liever een gratenpakhuis dan een vadsige koequote:Op zondag 13 februari 2011 16:48 schreef iwannabehigh het volgende:
Taartjeh is een gratenpakhuis. Bah, weten we dat ook weer!
De 3e foto is ineens verdwenen..quote:Op zondag 13 februari 2011 00:43 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Oke, het is overduidelijk dat de tweede foto Taartjes zelf is.
Het arme kind is onzeker over de aankomende zomer en maakt dus een klacht aan over dikke mensen.
Hier zet ze een foto van haar eigen buik tussen en wacht de complimentjes af.
En dan bij iedereen die zegt: 'de tweede foto is niet dik' heel demonstratief 'jawel, ze is zoooo dik' roepen.
Nigga please
Ik vind gratenpakhuizen nog viezer, bah. Dan kan je beter een kerel nemen in bed. Als ik moest kiezen tussen foto 1 of een gratenpakhuis is mijn keuze heel snel gemaakt. Liever niet maar toch.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:50 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
liever een gratenpakhuis dan een vadsige koemaarja met zon nickname kan ik ook niks anders verwachten.. junkies
Damn, nu je 't zegtquote:Op zondag 13 februari 2011 00:43 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Oke, het is overduidelijk dat de tweede foto Taartjes zelf is.
Het arme kind is onzeker over de aankomende zomer en maakt dus een klacht aan over dikke mensen.
Hier zet ze een foto van haar eigen buik tussen en wacht de complimentjes af.
En dan bij iedereen die zegt: 'de tweede foto is niet dik' heel demonstratief 'jawel, ze is zoooo dik' roepen.
Nigga please
Jezus die 1e is dus echt wel vet.quote:Op zondag 13 februari 2011 17:26 schreef Hexagon het volgende:
Het kan aan mij liggen maar ik vind die buiken in de OP helemaal niet zo dik. Alleen is die piercing bij de 1e een beetje slecht gezet. Maar verder mooie buikjes,
Oftewel, TS is er een die op geraamtes valt
Verder zijn navelpiercings bij vrouwen uiteraard![]()
Nee hooooooooorrrquote:Op zondag 13 februari 2011 16:48 schreef iwannabehigh het volgende:
Foto 2 dik?![]()
Conclusie: Taartjeh is een gratenpakhuis. Bah, weten we dat ook weer!
Sowieso wel. Maar ik haal je uit de droom: gratenpakhuizen zijn afzichtelijk, en nu zijn veel mannen het met me eens.quote:
En wat is dan een gratenpakhuis in jou ogen?quote:Op zondag 13 februari 2011 18:20 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Sowieso wel. Maar ik haal je uit de droom: gratenpakhuizen zijn afzichtelijk, en nu zijn veel mannen het met me eens.
TS is net een gratenpakhuisquote:Op zondag 13 februari 2011 18:22 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
En wat is dan een gratenpakhuis in jou ogen?
Want dat ben ik zeker niet .
Jij vindt foto 2 tegen het dikke aan, dat heb je meerdere malen gezegd. Je vindt dat een dikke pens, ik kan veel dingen gaan quoten met die uitspraken EN daaruit kan ik concluderen dat jij een gratenpakhuis bént, of er 1 wilt worden want die buik is heel normaal.quote:Op zondag 13 februari 2011 18:22 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
En wat is dan een gratenpakhuis in jou ogen?
Want dat ben ik zeker niet .
Gewoon op de lippen? En ik mag gewoon overal zijn met mn piercing hoorquote:Op zondag 13 februari 2011 00:49 schreef Alessándro. het volgende:
[..]
Hoe zoen je iemand? Kan me niet voorstellen dat je er zo mee achter de kassa mag werken of een ander sociaal bijbaantje.
Waarom is dat nou weer perse ordinair?quote:Op maandag 14 februari 2011 08:04 schreef rosepetals het volgende:
Ordinair gebeuren,zowel piercings als tattoo's.
Oke, kort door de bocht. Maar het zijn vaak ordinaire/asociale mensen die dit hebben. Ik vind het overigens nooit mooi want ik houd er gewoon niet van. Net zoals ik niet houd van veel sieraden.quote:Op maandag 14 februari 2011 10:41 schreef GetInkedOrDieNaked het volgende:
[..]
Waarom is dat nou weer perse ordinair?
Als t maar mooi gezet is en bij die persoon past kan t best mooi zijn.
Idd, piercings zijn an sich niet ordinair. Het is slecht een onderdeel van een totaalplaatje.quote:Op maandag 14 februari 2011 10:41 schreef GetInkedOrDieNaked het volgende:
[..]
Waarom is dat nou weer perse ordinair?
Als t maar mooi gezet is en bij die persoon past kan t best mooi zijn.
Ik zie op die 2e foto niets over haar broekje hangen.quote:Op maandag 14 februari 2011 04:08 schreef Muscle.N3rd het volgende:
Degene op de 2de foto is niet dik? Nou, der buik hangt dus bijna over het broekje. Aan de belichting is ook te zien dat het een bierbuik/ peer vormig is. Gewoon een koe dus.
Foto 2 en 3 is niks mis mee. Val jij wel op vrouwen?quote:Op zondag 13 februari 2011 16:50 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
liever een gratenpakhuis dan een vadsige koemaarja met zon nickname kan ik ook niks anders verwachten.. junkies
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:40 schreef Agüero het volgende:
Dit dik noemen.
[ afbeelding ]
(van de hyves van foto 2)
Je bent gewoon jaloers dat je nooit aan zo'n ding hebt mogen pielenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:13 schreef Arolsen het volgende:
Navelpiercings zijn gewoon altijd lelijk en ordinair
Heeft jouw avatar ook een navelpiercing?quote:
Wel groene Schimmels; Bron: SBSquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:10 schreef swaffelsmurf het volgende:
[..]
Heeft jouw avatar ook een navelpiercing?
Ja, je kan hem alleen niet zien.quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:10 schreef swaffelsmurf het volgende:
[..]
Heeft jouw avatar ook een navelpiercing?
keizersnee¿quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:40 schreef Agüero het volgende:
Dit dik noemen.
[ afbeelding ]
(van de hyves van foto 2)
quote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:07 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Ja ze is echt wel dik.
Er is geen buikspier te bekennen maar alleen maar vetjes!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |