Ja precies, je ziet ze wel vaker gecleand, maar dit is wel érg cleanquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:34 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Is ook een vorm van tuning, maar ik ben toch benieuwd hoe ze alles wegbouwen eigenlijk
nee, geen nieuwe mode. ze wist niet dat het überhaupt al bestondquote:Op zondag 13 februari 2011 01:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hmm, nieuwe mode dus.. ik moet er wel even aan wennen eerlijk gezegd
Tuurlijk; er is volgens mij altijd wel ergens een gek die al heeft gedaan wat je denkt te verzinnenquote:Op zondag 13 februari 2011 02:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, geen nieuwe mode. ze wist niet dat het überhaupt al bestond
goei tipquote:Op zondag 13 februari 2011 02:53 schreef Sounddragon het volgende:
Voor de picliefhebbers; een heel topic vol met kewle pics, ik heb er hier al een aantal gepost, maar eigenlijk moet je gewoon zelf bladeren; van alles door elkaar, oud, nieuw, met chicks en zonder, echt superspots staan er tussen, 44 pagina's lang; HAVE FUN
Met bougies, openluchtfiltertjes, throttlebodies en een versnellingsbak.quote:
Ik moest hardop lachenquote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 11:39 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachenWat een gast, rustig nog wat fotootjes staan schieten
Hebben die 2 fotografen zel nog wat mooie beelden geschoten dan?quote:Op zondag 13 februari 2011 11:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
bij deze foto rennen net buiten beeld twee fotografen voor hun levenvolgens mij op 55 mm geschoiten oid, dus hij kwam ook behoorlijk dicht bij mij langs
![]()
Juist daarom is die foto zo geniaal. Ik lachte ook daar hardop. Bedankt SDquote:Op zondag 13 februari 2011 11:44 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Het voorbeeld staat achter die toyota geparkeerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |