Ook goed, heb nu weekendquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is iets anders als eeuwig kinds
Die is echt tofquote:
* Marijkezwolle verkoopt Toek een echte dreunquote:
En verdient het goed?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
* Marijkezwolle verkoopt Toek een echte dreun
pas je op dat hem niet over midden slaatquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:
Nou en, ik blijf Elmo nadoen. Tot je van me gaat houdenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een beetje op jou niveau zittenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:21 schreef RockNijntje het volgende:
Serieus, allemaal volwassenen die hier even helemaal hyperactief worden van Bert en Ernie![]()
Elmo houdt van jequote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:21 schreef Toekito het volgende:
[..]
Nou en, ik blijf Elmo nadoen. Tot je van me gaat houden
gezellig toch?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:21 schreef RockNijntje het volgende:
Serieus, allemaal volwassenen die hier even helemaal hyperactief worden van Bert en Ernie![]()
Ja, mijn SM pakje is al uit de kastquote:
En bedankt..quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Een beetje op jou niveau zitten
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:21 schreef RockNijntje het volgende:
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, mijn SM pakje is al uit de kast![]()
Lol whut?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
pas je op dat hem niet over midden slaat_!
ik sloeg je om het liegen en niet om Elmoquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:21 schreef Toekito het volgende:
[..]
Nou en, ik blijf Elmo nadoen. Tot je van me gaat houden
Gaat de goede kant opquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, mijn SM pakje is al uit de kast![]()
Graag gedaanquote:
Hij bedoelt eigenlijk te zeggen dat wij op ons eigen niveau zittenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |