Ook goed, heb nu weekendquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is iets anders als eeuwig kinds
Die is echt tofquote:
* Marijkezwolle verkoopt Toek een echte dreunquote:
En verdient het goed?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
* Marijkezwolle verkoopt Toek een echte dreun
pas je op dat hem niet over midden slaatquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:
Nou en, ik blijf Elmo nadoen. Tot je van me gaat houdenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een beetje op jou niveau zittenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:21 schreef RockNijntje het volgende:
Serieus, allemaal volwassenen die hier even helemaal hyperactief worden van Bert en Ernie![]()
Elmo houdt van jequote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:21 schreef Toekito het volgende:
[..]
Nou en, ik blijf Elmo nadoen. Tot je van me gaat houden
gezellig toch?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:21 schreef RockNijntje het volgende:
Serieus, allemaal volwassenen die hier even helemaal hyperactief worden van Bert en Ernie![]()
Ja, mijn SM pakje is al uit de kastquote:
En bedankt..quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Een beetje op jou niveau zitten
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:21 schreef RockNijntje het volgende:
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, mijn SM pakje is al uit de kast![]()
Lol whut?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
pas je op dat hem niet over midden slaat_!
ik sloeg je om het liegen en niet om Elmoquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:21 schreef Toekito het volgende:
[..]
Nou en, ik blijf Elmo nadoen. Tot je van me gaat houden
Gaat de goede kant opquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, mijn SM pakje is al uit de kast![]()
Graag gedaanquote:
Hij bedoelt eigenlijk te zeggen dat wij op ons eigen niveau zittenquote:
Ik lieg alleen als het mij een voordeel oplevert.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lol whut?
[..]
ik sloeg je om het liegen en niet om Elmo
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hij bedoelt eigenlijk te zeggen dat wij op ons eigen niveau zitten![]()
Trek je niets aan van Trev
Ben ik eens beleefd is het weer niet goedquote:
Je zag de PI niet hè?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hij bedoelt eigenlijk te zeggen dat wij op ons eigen niveau zitten![]()
Trek je niets aan van Trev
dat je niet zo hard slaat dat hij in tweeën breektquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lol whut?
[..]
ik sloeg je om het liegen en niet om Elmo
Ik wil ook niet volwassen wordenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee hoor
mannen worden zeker nooit volwassen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
POEP POEP POEPquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je zag de PI niet hè?
PI in de betekenis van PostIcon ja
En daarom ook geen last van een midlifecrisisquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee hoor
mannen worden zeker nooit volwassen
Komt goedquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat je niet zo hard slaat dat hij in tweeën breekt
zijn kruis?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Komt goedIk sla op de onopvallende plekken
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik wil ook niet volwassen worden
Ik wil best volwassen zijn qua verantwoordelijkheden maar niet qua allesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik houd van leuke dingen en van kleine stomme dingetjes veel lol hebben enzo
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Klik hier maar eensquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
POEP POEP POEP
Okee, maar ik maakte ook een grapje![]()
Voor jou een vraag voor mij een weetquote:
Zou ook niet helemaal gezond zijn als je die nu al hadquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
En daarom ook geen last van een midlifecrisis
nee hoor, zulke onbelangerijke dingen houden mij nu niet echt bezig hoorquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Voor jou een vraag voor mij een weet
dat dus !quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wil best volwassen zijn qua verantwoordelijkheden maar niet qua allesIk houd van leuke dingen en van kleine stomme dingetjes veel lol hebben enzo
Vooral dat laatstequote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wil best volwassen zijn qua verantwoordelijkheden maar niet qua allesIk houd van leuke dingen en van kleine stomme dingetjes veel lol hebben enzo
quote:
Zoals:quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:
Ach ja mij willen ze toch al niet meer hebbenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zou ook niet helemaal gezond zijn als je die nu al had
Ja, ik weet dat je dat niet bedoelde
Wie?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ach ja mij willen ze toch al niet meer hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |