Er is wel gedweild, in rit 6 van de dames.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:22 schreef vaarsuvius het volgende:
serieuze vraag: hoe kan het dat op deze baan het ijs zo goed blijft dat ze niet hoeven te dwijlen en de laatsten toch nog perfecte tijden rijden?
was dat de rit met die noorse blondine?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:23 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Er is wel gedweild, in rit 6 van de dames.
Jorientje reed toenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:24 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
was dat de rit met die noorse blondine?
Ja, die 500m op het WK was geen toevalstreffer dus.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:24 schreef Ericr het volgende:
Verweij en Blokhuisen heel erg netjes. Lekkere PR's zo.
Het kan weer spannend worden.quote:
Ja, en de Nederlandse blondine.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:24 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
was dat de rit met die noorse blondine?
Hij reed weer als een toerist rond.quote:
Alles was zeker weer 'grandioos'?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:24 schreef Falco het volgende:
Ha, Herbert is weer van iets overtuigd.
quote:
Valt nog wel mee toch? Voorsprong is niet heel groot.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:26 schreef golfer het volgende:
Bökko kunnen we van het favorietenlijstje afhalen.
Davis klasse apart.
Inderdaad, 8 seconden op de 5km is niet super veel. Skobrev is nu toch wel de favoriet.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Valt nog wel mee toch? Voorsprong is niet heel groot.
Nee, want ik had hem er niet eens opgezet.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:26 schreef golfer het volgende:
Bökko kunnen we van het favorietenlijstje afhalen.
Nou ja, het is nog niet verloren voor m, als ie vanaf nu zonder druk gaat rijden kan ie op de 5km al een hele hoop goedmaken. Maar ik geloof er niet echt meer in.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:28 schreef Agüero het volgende:
Bokko zou toch winnen als Sven er niet was
Andere jaren kon hij nog winnen op de 5k (een paar seconden op de concurrentie), maar dat is dit jaar ook nog niet het geval geweest. Ik geloof er ook niet in.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:31 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou ja, het is nog niet verloren voor m, als ie vanaf nu zonder druk gaat rijden kan ie op de 5km al een hele hoop goedmaken. Maar ik geloof er niet echt meer in.
Hij valt het hele jaar al licht tegen, is ook niet meer zo superieur op de 1000 en 1500.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:31 schreef DeeBee het volgende:
Shani is dit hele jaar helemaal niet zo legendarisch vind ik.
Tuurlijk rijdt hij super hard op momenten, maar wat hij vorige seizoenen af en toe liet zien was gewoonweg fabelachtig. Ik denk dat z'n 5.000 en 10.000 niet goed genoeg zullen zijn om de titel te pakken hier... Of hij moet ineens met een idiote 1500 meter komen die het WR gaat benaderen of iets, ja dan is de rest wel kansloos ineens.
Dan moet ze eerst nog ergens tijd op Nesbitt winnen. Het lijkt mij een gelopen race.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:31 schreef Montov het volgende:
Mooie tijden, Skobrev en Davis doen toch wat ik verwacht had, maar Blokhuijsen en Verweij (en Kuck) horen nu ook in het rijtje van favorieten imho. Het toernooi is spannender dan alleen Davis versus Skobrev. Leuk.
Bij de vrouwen deed Wust ook wel redelijk goede zaken. Het is een basis waarmee ze WK kan worden.
Ik denk dat ze 3 seconden kan winnen op de 3km, en 7 seconden op de 5km. En dat is genoeg, zelfs als Nesbitt nog een halve seconde wint op de 1500m.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:34 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dan moet ze eerst nog ergens tijd op Nesbitt winnen. Het lijkt mij een gelopen race.
Rintje reed niet 1:44, 6:10, en 12:55, die Skobrev dit weekend gaat rijdenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:37 schreef Ericr het volgende:
Rintje reed 12 jaar terug al een 35-er als allrounder, wel op een sprinttoernooi overigens. Maar om de tijden van vandaag even in perspectief te zetten. Ritsma was net zo snel als Skobrev vandaag.
Wrijf het er maar in!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:40 schreef I.R.Baboon het volgende:
Dit was overigens wel DE gelegenheid voor Kramer geweest om de eerste plek op de Adelskalendern terug te pakken (specifiek de 500m)
Laat Skobrev die laatste 2 tijden nou eerst maar eens rijden. Die eerste lijkt me overigens te langzaam ingeschat. Hier zal je in de 1:43 moeten rijden wil je het verschil maken.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Rintje reed niet 1:44, 6:10, en 12:55, die Skobrev dit weekend gaat rijden
Ja, hij had ook nog kans om zijn 1500 meter te verbeteren.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:40 schreef I.R.Baboon het volgende:
Dit was overigens wel DE gelegenheid voor Kramer geweest om de eerste plek op de Adelskalendern terug te pakken (specifiek de 500m)
dat geloof ik graag! zo'n bijzondere afstandquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:44 schreef komrad het volgende:
morgen WR op de 1590, dat jullie het vast weten.
Ik denk niet dat je makkelijk 3 seconden wint op Nesbitt in deze vorm.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:38 schreef Montov het volgende:
[..]
Ik denk dat ze 3 seconden kan winnen op de 3km, en 7 seconden op de 5km. En dat is genoeg, zelfs als Nesbitt nog een halve seconde wint op de 1500m.
De baan is iets langer geworden?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:44 schreef komrad het volgende:
morgen WR op de 1590, dat jullie het vast weten.
ik mis een beetje het "leuke" nu. Ik vind Mart en Bart leukerquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:40 schreef MiLalaa het volgende:
ik vind Rintje zo leuk als analisthij is ineens heel anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |