nog niet gevraagd, reden zie 4 posts omhoogquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je mag van vrouwlief niet naar Noordwijk?
vuige snodaard, een beetje je medemens niet behoeden voor die gruwel kouquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:49 schreef TheFamousMan het volgende:
SST, niet doorvertellen, het is koud buiten.
Dat is wel klotequote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vrouw is tegenover me komen zitten achter andere laptop
die gaat tegen me zitten aanlullen
of dom reageren als ik grinnik om ikets wat her gezegd wordt
ook gezelligquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nog niet gevraagd, reden zie 4 posts omhoog
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat, je vrouw praaaaaaaaaaaaaaaaaaaat tegen je?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wat, je vrouw praaaaaaaaaaaaaaaaaaaat tegen je?![]()
![]()
Dat praten zou toch geen probleem moeten zijnquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
En als ik het wel doorvertel?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:49 schreef TheFamousMan het volgende:
SST, niet doorvertellen, het is koud buiten.
the horrorquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wat, je vrouw praaaaaaaaaaaaaaaaaaaat tegen je?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:53 schreef suikertaartje het volgende:
nee, ik merk het al, het wordt een heeeeeel gezellige avond
in 010 zekerquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:53 schreef suikertaartje het volgende:
*knuff*quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:53 schreef suikertaartje het volgende:
Mooie verhalen ja?quote:
iets met katten, een aanrecht en een asielquote:
Pfffffquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
iets met katten, een aanrecht en een asiel
Hij geeft je een kat, zet je achter het aanrecht, en als je niet luistert moet je naar een asielquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
iets met katten, een aanrecht en een asiel
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hij geeft je een kat, zet je achter het aanrecht, en als je niet luistert moet je naar een asiel
Zet dan in een dichte kastquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:56 schreef MPG het volgende:
Godver. Die glenfiddich staat me aan te grijnzen, maar ikmoet straks nog rijden...
niet doen danquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:56 schreef MPG het volgende:
Godver. Die glenfiddich staat me aan te grijnzen, maar ikmoet straks nog rijden...
1 glaasje kan bestquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:56 schreef MPG het volgende:
Ghehe ik las wat andersquote:
Dat dusquote:
die man heeft wenkbrauwen als schoenborstel en een stem van een verkrachte straatkatquote:
GMTAquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat dusEn drank lost niets op!!!!
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
die man heeft wenkbrauwen als schoenborstel en een stem van een verkrachte straatkat
Ja, gezond verstand ftwquote:
het klinkt bijna complimenteusquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
die man heeft wenkbrauwen als schoenborstel en een stem van een verkrachte straatkat
Nee duh, ik kan me hendig een stuk in de la zuipen, maar als ik moet rijden, geen druppelquote:
ja man hij lijkt bert van bert en er ernie wel, btw hij zing net zoquote:
Sorry, moest ik iets anders lezen?quote:
Een borreltje voor de lekker mag toch wel, als ik straks weer thuis ben?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat dusEn drank lost niets op!!!!
Bert Bert, Bert, ben je wakker Bert?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja man hij lijkt bert van bert en er ernie wel, btw hij zing net zo
ik ga ze even opzetten zoquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Bert Bert, Bert, ben je wakker Bert?
Bert, Bert, ik kan niet slapen Bert
Ja, dat dan weer welquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Een borreltje voor de lekker mag toch wel, als ik straks weer thuis ben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |