Ik ben jaloersquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:41 schreef nectarientje het volgende:
cadeautjes verstopt in je huis
Schoon huis als je terugkomt van een vakantie
bossen vol tulpen in je huis
Ik ook!quote:
Dat krijg ik nooit voorelkaar, maar drie boeken mee. T zou wel moeten want ik lees met mazzel een boek per week. Maar als ik in de bieb ben gaan er minstens zes mee. Kansloos.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:00 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik ook!![]()
Heb twee boeken uit, boek 3 gaat vannacht uit en dan kan ik morgen weer lekker snuffelen
Ik moet er nog 2 lezen, maar ik zal en moet en ga deel 4+5 halen van de Twilight serie. Ben namelijk nog niet tevreden met t eindequote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:00 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik ook!![]()
Heb twee boeken uit, boek 3 gaat vannacht uit en dan kan ik morgen weer lekker snuffelen
En lees je dan de helft niet oid?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:09 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Dat krijg ik nooit voorelkaar, maar drie boeken mee. T zou wel moeten want ik lees met mazzel een boek per week. Maar als ik in de bieb ben gaan er minstens zes mee. Kansloos.
je weet tegen wie je dat zegt hequote:
Precies! Dat doe ik dus, GotC. Een boek dat ongelezen teruggaat is echt heel heel zeldzaam.quote:
Vroeger (toen ik in groep 3 zat) hadden m'n ouders ook een leuk probleemquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:34 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Precies! Dat doe ik dus, GotC. Een boek dat ongelezen teruggaat is echt heel heel zeldzaam.
reden waarom ik überhaupt al zelden meer een pc repareer voor anderenquote:Op zondag 13 februari 2011 00:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
hierbij beloof ik dat ik NOOIT meer voor iemand een PC repareer die ouder is dan 2 jaar
Heb ik iemand toegezegd zijn pc te maken (8 jaar oud) en dacht het wel even te fixxen, kom ik ineens allemaal problemen tegen waardoor ik nu al 6 uur bezig ben ipv 1 uur
Normaal geen probleem, heb alle gereedschap, software, reserve onderdelen enzo. Als het mogelijk is zal ik zelf nog dingen solderen op het mobo (eigen risico) maar damn die ouwe graftak pc'squote:Op zondag 13 februari 2011 01:09 schreef chepter1976 het volgende:
[..]
reden waarom ik überhaupt al zelden meer een pc repareer voor anderen
Die goede oude tijd waarin 512 mb nog superveel wasquote:Op zondag 13 februari 2011 01:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Normaal geen probleem, heb alle gereedschap, software, reserve onderdelen enzo. Als het mogelijk is zal ik zelf nog dingen solderen op het mobo (eigen risico) maar damn die ouwe graftak pc's![]()
Ik heb hier nog een 2 mb harde schijf liggenquote:Op zondag 13 februari 2011 01:17 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Die goede oude tijd waarin 512 mb nog superveel was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |