mijne gaf gisteravond aan dat er geen informatie beschikbaar was voor mijn locatie, maar vanmorgen deed hij het weer gewoonquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:47 schreef Bluurgh het volgende:
lekker vaag, de nieuws widget (op desire hd) blijft hier hangen op zaterdag 12 februari rond 10 uur, hij blijft 'bijwerken' en er gebeurt verder niks, ook niet als ik via instellingen opnieuw synchroniseer (dan geeft hij wel de huidige tijd aan). Ik heb 'm al verwijderd, telefoon opnieuw opgestart en de widget opnieuw toegevoegd (en cnn ingesteld, die ik daarvoor niet gebruikte) maar zelfs dan blijft hij op 12 februari 10:00 hangen.. iemand dit wel eens meegemaakt?

als je wilt mag je wel een PM sturen met wat meer informatiequote:Op woensdag 16 februari 2011 09:20 schreef kastanova het volgende:
[..]
CoPilot; uitgeklede TomTom kloon maar doet gewoon wat het moet doen.
En ook niet geheel onbelangrijk; Vrij makkelijk "gratis verkrijgbaar."

Ik had weinig optie's op m'n oude Touch HDquote:Op woensdag 16 februari 2011 09:00 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Wie wil er dan ook Vodafone 360

ik ben ondertussen het halve land doorgeweest en nogsteeds geen update.. erg irritantquote:Op woensdag 16 februari 2011 09:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
mijne gaf gisteravond aan dat er geen informatie beschikbaar was voor mijn locatie, maar vanmorgen deed hij het weer gewoon

hmm, dat is wel balen danquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:01 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
ik ben ondertussen het halve land doorgeweest en nogsteeds geen update.. erg irritant

En je hebt wel een data verbinding open staan? Waarschijnlijk stomme vraag, maar je weet maar nooit.quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:01 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
ik ben ondertussen het halve land doorgeweest en nogsteeds geen update.. erg irritant

ik heb ook G/3G/H aanstaan en met GPS Status kom ik hier op kantoor (uit het hoesje, op het bureau) aan tussen de 6 en 8 satellieten...quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:04 schreef robertapeldoorn het volgende:
Ik heb best wat problemen met gps. Hij vind domweg mijn locatie niet. Gps aan, 3g aan... alsnog vind hij me locatie niet.
Ik heb dus zo'n app gedownload die checkt of en welke gps satellieten in gebruik zijn. Hij heeft hele tijd max 5 satellieten. En hij valt steeds weg.
Geen hoesje, ben buiten...

5 satalieten is in princiepe voldoende, maar dat wegvallen kan wel eens een probleem opleveren.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:04 schreef robertapeldoorn het volgende:
Ik heb best wat problemen met gps. Hij vind domweg mijn locatie niet. Gps aan, 3g aan... alsnog vind hij me locatie niet.
Ik heb dus zo'n app gedownload die checkt of en welke gps satellieten in gebruik zijn. Hij heeft hele tijd max 5 satellieten. En hij valt steeds weg.
Geen hoesje, ben buiten...

Hij heeft slechte verbinding met de satellieten. Hoe zou ik t goed maken?quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:06 schreef Cryothic het volgende:
[..]
5 satalieten is in princiepe voldoende, maar dat wegvallen kan wel eens een probleem opleveren.

Bosje bloemen al geprobeerd?quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:28 schreef robertapeldoorn het volgende:
[..]
Hij heeft slechte verbinding met de satellieten. Hoe zou ik t goed maken?

!
 !

ja, internet doet het gewoon, twitter/weer etc widget werken ook prima bijvoorbeeld, het is echt alleen het nieuws wat niet meer updatequote:Op woensdag 16 februari 2011 12:25 schreef Cryothic het volgende:
[..]
En je hebt wel een data verbinding open staan? Waarschijnlijk stomme vraag, maar je weet maar nooit.

nog steeds geen verbetering?quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:45 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
ja, internet doet het gewoon, twitter/weer etc widget werken ook prima bijvoorbeeld, het is echt alleen het nieuws wat niet meer update

Twee keer aangehad, binnen 10 seconden dichtbij huidige locatie.quote:Op donderdag 17 februari 2011 22:00 schreef Wells.p het volgende:
iemand had toch last van zijn gps. het zou kunnen komen door de zonnestorm zag ik op tv dat gps er last van zou kunnen hebben

Dit? http://www.nu.nl/binnenland/2448508/zonnestorm-kan-navigatiesystemen-storen.htmlquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:00 schreef Wells.p het volgende:
iemand had toch last van zijn gps. het zou kunnen komen door de zonnestorm zag ik op tv dat gps er last van zou kunnen hebben

dat jaquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:07 schreef iRemco het volgende:
[..]
Dit? http://www.nu.nl/binnenland/2448508/zonnestorm-kan-navigatiesystemen-storen.html

Nou? In China lag het radioverkeer stilquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:09 schreef iRemco het volgende:
[..]
Is weer zo'n "bangmakend" berichtje... er is niet veel gebeurd...

Geen last van gehad.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:08 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Nou? In China lag het radioverkeer stil
http://www.techeye.net/sc(...)-massive-solar-flare

Jij interpreteert dat dan heel anders dan ik.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:08 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Nou? In China lag het radioverkeer stil
http://www.techeye.net/sc(...)-massive-solar-flare
 Er zijn helemaal geen berichten dat het radioverkeer daadwerkelijk stil ligt. De Chinese meteodienst verklaart dat de korte radiogolf verstoort raakt. Niet welke concrete uitwerkingen en in welke mate dat invloed heeft op het radioverkeer zelf.
 Er zijn helemaal geen berichten dat het radioverkeer daadwerkelijk stil ligt. De Chinese meteodienst verklaart dat de korte radiogolf verstoort raakt. Niet welke concrete uitwerkingen en in welke mate dat invloed heeft op het radioverkeer zelf.

Ik heb er dan ook geen verstand vanquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:13 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Jij interpreteert dat dan heel anders dan ik.Er zijn helemaal geen berichten dat het radioverkeer daadwerkelijk stil ligt. De Chinese meteodienst verklaart dat de korte radiogolf verstoort raakt. Niet welke concrete uitwerkingen en in welke mate dat invloed heeft op het radioverkeer zelf.

.
. 

Heb hem even op een ander geheugenkaartje gegooid, maar niet mijn ding...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:05 schreef zarGon het volgende:
Fuck me, CM 7 is snel! Voelt zoveel snappier aan, damn. Ook nog eens Android 2.3.2!
 .
. 

Ja, vergeleken met Android Revolution HD is CyanogenMod licht, zonder toeters en bellen, heel kaal en heel basic. Ik vond het eerst ook totaal niets (was Sense gewend), maar ben er inmiddels al een beetje aan gewend.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:59 schreef kastanova het volgende:
[..]
Heb hem even op een ander geheugenkaartje gegooid, maar niet mijn ding...
Doet me een beetje denken aan de Aldi, sober en alles ligt nog ingepakt in kartonnen dozen.
Maar misschien ben ik ook wel gewoon verwend en irreëel n.a.v. Android Revolution HD 2.0.12
 .
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |