Soms is een linkse zure sloot uitbaggeren zo slecht nog niet.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:35 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Van die linkse troep in je keel
Weer een linkse reactie zonder....quote:
Iedereen moet bukken voor de grote stijve linkse lul.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:38 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Het is echt linkse bemoeizucht.
Net zo als links nu aan mijn bord zit te klooien,
Zo zitten ze ook aan de brandstofprijzen, samenstelling.
Milieubelasting op energie.
Hoge bijtellingen
Verpakkingsbelastingen enz enz.enz.enz.
Allochtonenquotem etc.
Een ziekelijke voorschrijfdrang.
Dat moet ik niet.
Je maakt echt zo typisch links je zin niet af. Smerige zure linksequote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:39 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Weer een linkse reactie zonder....
LINKS ONTLOOPT PROBLEMEN, STRUISVOGELPOLITIEK!!!!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:39 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Je maakt echt zo typisch links je zin niet af. Smerige zure linkse.
Niks rechtse kapitalisten.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:38 schreef moonmovies het volgende:
Eigenlijk is dat Ik Kies Bewust icoontje in het leven geroepen door rechtse kapitalisten met eurotekens in de ogen.![]()
Nodeloos ook om te zeggen dat dat icoontje helemaal niks zegt, en dat het allemaal alleen draait om marketing.
Idd, de arrogantie van links spat ervan af.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:39 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Iedereen moet bukken voor de grote stijve linkse lul.
Idd, maar dat mag de consument helemaal niet zelf bepalen!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:41 schreef gogosweden het volgende:
minder zuiker. = gezonder maar 20x viezer..
Van mij uit wel ja!quote:
Yep.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:45 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik ben echt bang dat TS serieus is
Niet eens Nederlands kunnenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:46 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Van mij uit wel ja!
Dat jij wat naief bent enof het geen reet interesseert zegt meer over jouw.
Nu weet ik het zeker, TS is een trollquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:43 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Idd, de arrogantie van links spat ervan af.
Vragen niets aan henk en ingrid.
Henk en ingrid moeten immers gezond oud worden om alle uitkeringen van M&F te kunnen blijven betalen...
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:08 schreef pussywillow het volgende:
Op zich een terechte klacht, maar het heeft natuurlijk geen ene reet met "links" te maken
Wanneer je geen inhoudelijke reactie kunt geven ga je natuurlijk over de vorm/spelling/grammatica lopen zeiken...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:48 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Niet eens Nederlands kunnen.
Oh wacht, taalregels zijn links.
En nog steeds fouten maken. Je bent gewoon te dom.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:51 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Wanneer je geen inhoudelijke reactie kunt geven ga je natuurlijk over de vorm/spelling/grammatica lopen zeiken...
In dit geval zijn zelfs jou taalregels op slinkse leest geschoeid!
Zucht.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:51 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
En nog steeds fouten maken. Je bent gewoon te dom.
Ik vraag me af wat jij nog in dit land doet?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:51 schreef ecktebaas het volgende:
Ik vraag me af wat TS voor diploma heeft.
Zucht.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:53 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Weer een linkse reactie zonder....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |