Zolang jij maar dom blijft strooien met 'links' als iets je niet zint, ga ik niet eens moeite doen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:55 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Misschien moet je me eens inhoudelijk proberen te overtuigen over het hoe en waarom van je mening?
Ik zie nl. alleen maar oneliners.
Ik weet niet wie de gemiddelde fokker zo links heeft gemaakt, maar de linkse propagandamachine werkt heel goed in dit land.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:55 schreef zoalshetis het volgende:
ik vind ts echt top! wat al die linkse kutfruifers hier ook mogen zeggen. ts je bent top. laat ze maar links lullen.
Je linkse reacties waarin je je linkse mening spuwt beginnen vervelend te worden.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:57 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Ik weet niet wie de gemiddelde fokker zo links heeft gemaakt, maar de linkse propagandamachine werkt heel goed in dit land.
Vraag me af wanneer men hier eens kritisch begint na te denken?
En toch is het echt zo dat links hier in dit land overal achter zit.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:56 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Zolang jij maar dom blijft strooien met 'links' als iets je niet zint, ga ik niet eens moeite doen.
Wat ben ik blij dat de stem van iemand als TS evenveel waard is als die van mij, volslagen imbeciel die hij er is.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:58 schreef skattebaut het volgende:
[..]
En toch is het echt zo dat links hier in dit land overal achter zit.
Dat zijn geen verzinsels.
Jouw linkse getrol wanneer je geen argumenten blijkt te hebben begint ook vervelend te worden.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:58 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Je linkse reacties waarin je je linkse mening spuwt beginnen vervelend te worden.
Weer zo'n inhoudsloze linkse reactie...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:59 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat de stem van iemand als TS evenveel waard is als die van mij, volslagen imbeciel die hij er is.
Alweer inhoudsloze linkse....quote:
Ik merk wat linkse boosheid hier.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:01 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Alweer inhoudsloze linkse....
Jouw topic bevat vanaf het begin al geen inhoud, incompetente troll. Als je echt een serieuze reactie verwacht op 'links zit overal achter' spoor je niet helemaal, vent.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:00 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Weer zo'n inhoudsloze linkse reactie...
Reageer dan niet.
Die zure linkse margarinequote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:02 schreef linpunt het volgende:
wooow, in elke topic staat t woord 'links'.. TS vergeet dat hij niet mag slowchatten en dat hij het weer over zn margarine moet hebben.
Dat soort spul drink ik niet.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:55 schreef o.us het volgende:
Fristi en Taski smaken zo anders vergeleken met toen.
das de smaak van kapitalismequote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:04 schreef CaptainCookie het volgende:
Die Euroshopper-producten zijn ook allemaal zo links, niet te vreten.
Maak hier vast een beginnetje met een brief, dan zal ik het overwegen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:05 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Dat soort spul drink ik niet.
Maar het zal ook beslist veranderd zijn.
Je kunt een lijst inzien op de site van die linkse maffiaclub m.b.t. de bedrijven die ze al ingepalmd hebben met hun kolder.
Boycot die merken en het logo is er gauw weer af.
Daar ben ik zeker van.
Iemand hier zin om de leveranciers aan te schrijven over deze walgelijke vertoning?
(zal wel niet...)
Vergeet niet minimaal twintig keer het woord 'links', TS.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:07 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Maak hier vast een beginnetje met een brief, dan zal ik het overwegen.
En toch is het zo dat we in dit land worden geleid door een smerige linkse club zielenpoten. (nog wel)quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:03 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Jouw topic bevat vanaf het begin al geen inhoud, incompetente troll. Als je echt een serieuze reactie verwacht op 'links zit overal achter' spoor je niet helemaal, vent.
Het geeft niet hoor, dat je het niet begrijpt. Kusjequote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:07 schreef skattebaut het volgende:
[..]
En toch is het zo dat we in dit land worden geleid door een smerige linkse club zielenpoten. (nog wel)
Maar de angst slaat ze in de bol en het godwinnen is/blijkt de enige strategie.
Wat moet je ook zonder argumenten.
Jij bent er een levend voorbeeld van.
Tja, die linksen hè.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:09 schreef tjoptjop het volgende:
Zaanse Mayonaise die opeens meedoet met de "Omega 3" trend![]()
Echt, als ik gezond wil eten KIES IK GEEN MAYO!!!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |