Joe!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:00 schreef Smoofie het volgende:
Het moet natuurlijk #109 zijnKun je dat ff fixen Jojoortje
?
True, maar je mag er als psv zijnde geen punten laten liggen als je kampioen wilt wordenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:00 schreef Silv het volgende:
[..]
Geef toe, AZ uit is niet makkelijk.
Het is geen schande als je uit bij AZ gelijk speelt.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:01 schreef patrickpsv het volgende:
[..]
True, maar je mag er als psv zijnde geen punten laten liggen als je kampioen wilt worden
Feyenoord zal wel het spannendste zijn.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:02 schreef patrickpsv het volgende:
Ik kan niet kiezen tussen welke wedstrijd ik zal kijkenfeyenoord, twente of utrecht
PSV heeft vorige week al genoeg punten gemorstquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:02 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Het is geen schande als je uit bij AZ gelijk speelt.
Ik zeg altijd tegen iedereen dat ik dat een matige voetballer vindt en iedereen lacht me dan uitquote:
Ik ken bijna niemand die hem geen matige speler vindt.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:06 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik zeg altijd tegen iedereen dat ik dat een matige voetballer vindt en iedereen lacht me dan uit
Maar ik ben echt serieus
Ryu is een char. uit een Animequote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:06 schreef Banaanensuiker het volgende:
Het is Ryo Miyaichi. Geen ryu. Mooie goal?
Ryöquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:06 schreef Banaanensuiker het volgende:
Het is Ryo Miyaichi. Geen ryu. Mooie goal?
Mensen die ons muzikale talent ontkennen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:14 schreef Smoofie het volgende:
Twente is best wel grappig, ze hebben van elke club wel een melodie overgenomen voor hun "gezang".
Bij mij op de bankquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:15 schreef BansheeBoy het volgende:
Wáár kan ik de Match van Twente zien?²
Eredivisie Live, heb je dat nietquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:15 schreef BansheeBoy het volgende:
Ja, maar bij dat hongerige Digitenne zitten maar 2 EL kanalen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Eredivisie Live, heb je dat niet²
Was jij nou fan van Seedorf?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:15 schreef BansheeBoy het volgende:
Huh? Daar ga je toch niet voor betalen?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, maar bij dat hongerige Digitenne zitten maar 2 EL kanalen.
:[²
Afzetters. Ik leef met je mee.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, maar bij dat hongerige Digitenne zitten maar 2 EL kanalen.²
Wie niet?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:17 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Was jij nou fan van Seedorf?
Van Basten?quote:
Ja, vind hem een goede voetballer.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:17 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Was jij nou fan van Seedorf?
Wat is die Chadli toch goed.quote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat is die Chadli toch goed.²
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:29 schreef Silv het volgende:
Plaatsvervangende schaamte altijd als dat publiek bij Twente zingt.
Dat Ajax hem niet haalde is pure blindheid, of koppigheid zo u wilt.quote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat Ajax hem niet haalde is pure blindheid, of koppigheid zo u wilt.²
When the reds come marching in.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:31 schreef Glijdt_licht het volgende:
Wat zingen ze dan? Ik kan t niet horen.
Zingen ze: Ik wil geen bier, Ik wil Grolsch?
Oh jawel hoor. Verhaal van het seizoen..quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:31 schreef patrickpsv het volgende:
2-1, het zal feyenoord toch niet gebeuren he
Zucht..quote:
Hij heeft het notabene laten zien tegen Ajax zelf. Wat wil je nog meer. Hij speelde Aldeweireld echt zoek.quote:
Het blijft vermakelijkquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Oh jawel hoor. Verhaal van het seizoen..
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:32 schreef starla het volgende:
Ik heb zin in AZ - PSV
Hoop dat het een mooie pot wordt waarin PSV wint!
Ze hebben hun krachten verspeelde tegen Ajax en twente.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:32 schreef Ragboer het volgende:
GODVERDOMME!!!!!! Hoe kan je nou zo kut spelen zeg....
Dat vind jij ja.quote:
Tsja, maar Martin Lol zag t vast niet zitten. Die had liever Tainio.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hij heeft het notabene laten zien tegen Ajax zelf. Wat wil je nog meer. Hij speelde Aldeweireld echt zoek.²
Ik wil het er niet over hebben.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:36 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Wie heeft Utrecht gezien? Is het erg? Wat is de probleem, of is Willem zo goed?
Wees niet bang, ik heb tissues...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:37 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik wil het er niet over hebben.
Sinouh is één en al faal.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:39 schreef Glijdt_licht het volgende:
Khalid SinouhDe grootste faalkeeper die al jaren op de bang zit bij een te goede club voor hem.
Ik zie geen enkele reden waarom het makkelijk zal worden voor PSV.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:41 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Eitje voor PSV. 3-0, 4-1. Markeer mijn woorden met geel.
Als het 3-0 wordt dan verliezen ze...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:41 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Eitje voor PSV. 3-0, 4-1. Markeer mijn woorden met geel.
Heeft al een cap voor Costa Ricaquote:
quote:At the 2009 FIFA U-20 World Cup,he was named the best goalkeeper of the tournament.
Willem II was ook erg goedquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
AZ heeft dus kut keeper?
En die verdediging. Daar moeten Dsudzsak, Lens en Toivonen toch doorheen wandelen?
LETS GOOOOOOOOOO
Inderdaadquote:
Sinds de winterstop speelt Roda niet meer zo aardig.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:44 schreef starla het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Ik zie het ze morgen nog wel moeilijk krijgen tegen Roda uit. Spelen vrij aardig dit seizoen.
Ik wel:quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:42 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik zie geen enkele reden waarom het makkelijk zal worden voor PSV.
goeder?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:45 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik wel:
- Betere spelers
- Een goeder team
- Een langere bank
- Betere schoenen
- Mooiere muziek in de kleedkamer (Kleine Viezerik)
ALs AZ voor komt of wint spam ik dit in het PSV topic.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:45 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik wel:
- Betere spelers
- Een goeder team
- Een langere bank
- Betere schoenen
- Mooiere muziek in de kleedkamer (Kleine Viezerik)
truequote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:44 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Sinds de winterstop speelt Roda niet meer zo aardig.
Wow jij bent slecht in trollenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:47 schreef Smoofie het volgende:
PSV begint erg goed hoor.....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zoon van Thorquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:47 schreef BansheeBoy het volgende:
De Zoon van Sightor is een kwaliteitsspeler.²
Ga maar eerst winnen in Kerkrade, dan mag je stoer doen op een forumquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als jij het zegt...als AZ voor komt..echt..ik lach dan om jullie.
Rofl, hij had gelijk ookquote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ga maar eerst winnen in Kerkrade, dan mag je stoer doen op een forum
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:53 schreef Gorill0r het volgende:
PSV VERDIENT HET! WE WORDEN KAMPIOEN!!!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Volgens mij geef ik het nog toe ook. En ik ben geen homo zoals jij
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:57 schreef Smoofie het volgende:
Ik vind dit wel teleurstellend van AZ
![]()
daar staat het nog 2/1quote:
laten we hopen van nietquote:
Bekkie over Mertens. Omdat Mertensquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:03 schreef Glijdt_licht het volgende:
KutMertens![]()
Willem II verdient meer een plaats in de eredivisie dan VVV dat zijn eigen graf daadwerkelijk graaft, terwijl Willem II erg vaak benadeeld wordt.
jaja, totdat hij naar Ajax vertrektquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:04 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Bekkie over Mertens. Omdat Mertens
thanksquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Van degene die onder mij post.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
En dat voor een Modquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
All you need is footballquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:09 schreef Fargo het volgende:
[..]
Weet ik veel...vrouwtje kijkt All You Need is Love nu...
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:09 schreef Fargo het volgende:
[..]
Weet ik veel...vrouwtje kijkt All You Need is Love nu...
Pizzaquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:11 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, het is vandaag zaterdag. Wat is mijn vrouwtje nu aan het klaarmaken?²
? Ik dacht dat jij geen vrouwtje had, maar een mannetje..quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:11 schreef BansheeBoy het volgende:
Je weet toch wel dat ze niet bestaat en het je verbeelding is?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:11 schreef BansheeBoy het volgende:
je penis, hihihihquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:11 schreef BansheeBoy het volgende:
Gelijk goed! Lekker vers. Zo smullen man.quote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Gelijk goed! Lekker vers. Zo smullen man.²
Wat voor soort?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Gelijk goed! Lekker vers. Zo smullen man.²
Tonijnpizza met verse pepers. Héérlijk.quote:
What else is new.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:13 schreef Saekerhett het volgende:
De Jong speelt echt heel erg dramatisch bij Twente
Is de 1-1 in zicht?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:13 schreef Saekerhett het volgende:
De Jong speelt echt heel erg dramatisch bij Twente
![]()
Ja, ik wist even niet wie er gescoord had johhhhquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:16 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
[..]
Sorry hoor, maar een prachtig doelpunt van die Doedelzak
Verbeek snel andere keeper erin. Slechter dan deze duikelaar kan nietquote:
Wat doe tie niet goed dan?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:17 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Verbeek snel andere keeper erin. Slechter dan deze duikelaar kan niet
Ajax gaat winnen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:18 schreef Jojoortje het volgende:
Twente gaat winnen.
PSV gaat winnen.
Godverdomme.
En Ajax gaat morgen verliezenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:18 schreef Jojoortje het volgende:
Twente gaat winnen.
PSV gaat winnen.
Godverdomme.
Ajax gaat Roda ook wel pakken hoorquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:18 schreef Jojoortje het volgende:
Twente gaat winnen.
PSV gaat winnen.
Godverdomme.
Ajax moet nog maar zien of ze winnen in Kerkrade, altijd lastig.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:18 schreef Jojoortje het volgende:
Twente gaat winnen.
PSV gaat winnen.
Godverdomme.
It's all about 02-04-2011quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:18 schreef Jojoortje het volgende:
Twente gaat winnen.
PSV gaat winnen.
Godverdomme.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |