Jaquote:Op zondag 13 februari 2011 18:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Erger jij je aan standaard pi's dan
Omdat ik dan denk dat je iedereen lief vind ofzo (daar hou ik niet zo van). Het heeft imo een functiequote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 18:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Omdat ik dan denk dat je iedereen lief vind ofzo (daar hou ik niet zo van). Het heeft imo een functie
Gepast gebruiken dan. Ik vind jou iig wel liefquote:Op zondag 13 februari 2011 19:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]ik vind niet iedereen lief hoor
het hoort gewoon bij mij. Ik gebruikte laatst andere pi's en toen werd mijn vriendelijk verzocht om mijn hartjes pi te gebruiken
En ik word oud en mildquote:
quote:
Echt niet.quote:
quote:
Ik zal erop letten als ik op de laptop zitquote:Op zondag 13 februari 2011 19:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Gepast gebruiken dan. Ik vind jou iig wel lief
Verdomme mummer zoveel alquote:
Wacht maar af ik zit mijn nagels en messen te slijpen. Countdownquote:Op zondag 13 februari 2011 19:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zal erop letten als ik op de laptop zit
Ik vind jou wel grappigen ook wel lief, omdat je je kan ergeren aan standaard pi's
Ow en je bent niet de enige hoor
Wow c_a kijkt op klok : nog 2 uur en 7 minuten
quote:Op zondag 13 februari 2011 19:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Wacht maar af ik zit mijn nagels en messen te slijpen. Countdown
Dit is 'mquote:Op zondag 13 februari 2011 19:19 schreef PatriQue89 het volgende:
Komt er eigenlijk een Live-TopiQue?
Die heb ik volgens mij al gezienquote:Op zondag 13 februari 2011 19:19 schreef PatriQue89 het volgende:
Komt er eigenlijk een Live-TopiQue?
Nee want daar komt een COS voor...dit is voor de slowchatquote:Op zondag 13 februari 2011 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Als iemand lapo heeft moet ie even [LiveSC #..] gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |