Onzin radio kan even aan de kant voor 2 maandenquote:Op zondag 13 februari 2011 19:44 schreef charmed_angel het volgende:
Omg Ajacied422 kom je nou hier irritant doen, is het bij onzin radio niet meer intressant
Wat is je doel vandaag? 500 Posts? 700? 1000?
Het topic is al verwijderd, nostalgie kan herschreven wordenquote:Op zondag 13 februari 2011 19:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk gehoopt dat jij straks de eerste COS zou openen... gewoon omdat het kan!
Tuurlijkquote:Op zondag 13 februari 2011 19:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kut kan ik dm versturen via iPhone?
Neuh, jouw mannetje is heul enthousiast. De schat.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:43 schreef Leandra het volgende:
Oh, darn, las ik deze post in eerste instantie toch helemaal verkeerd
Ik dacht al.... N. rellen?? Neuh, dat zal toch niet
Bij deze, post in 1 post ipv 8 met 1 zinnetje. Je bent nu al irritant.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zal rustig aan doen. Als ik iets verkeerd doe zeg het maar
Dat bedoel ik.quote:
Okquote:Op zondag 13 februari 2011 19:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Onzin radio kan even aan de kant voor 2 maanden
Ik ben bang dat ik dat niet haal, gezondheidshalve. Ik sta nu al stijf van de zenuwen of ik die updates wel regelmatig en op tijd bij kan houden. Straks zit ik dus grotendeels op de bank, denk ik.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk gehoopt dat jij straks de eerste COS zou openen... gewoon omdat het kan!
Je gaat het druk krijgen Piet.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Bij deze, post in 1 post ipv 8 met 1 zinnetje. Je bent nu al irritant.
DK ookquote:Op zondag 13 februari 2011 19:47 schreef Laysa het volgende:
Wij gaan ook naar de 1e uitzending kijken
Ik hoop echt dat je er een beetje van kan genietenquote:Op zondag 13 februari 2011 19:47 schreef Disana het volgende:
Ik ben bang dat ik dat niet haal, gezondheidshalve. Ik sta nu al stijf van de zenuwen of ik die updates wel regelmatig en op tijd bij kan houden. Straks zit ik dus grotendeels op de bank, denk ik.
Denk ik wel, en ik hoop dat veel mensen updates en verslagen mee helpen schrijvenquote:Op zondag 13 februari 2011 19:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat je er een beetje van kan genieten.
Ik zie dat er zich al een hoop mensen hebben aangemeld...komt helemaal goed lieve Disanaquote:Op zondag 13 februari 2011 19:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Denk ik wel, en ik hoop dat veel mensen updates en verslagen mee helpen schrijven
quote:Op zondag 13 februari 2011 19:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Maar ik wil zelf niet naar elke dagelijkse uitzending kijken dus dat zal el schelen denk ik
Gaat lukken, rustig aan.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:47 schreef Disana het volgende:
Ik ben bang dat ik dat niet haal, gezondheidshalve. Ik sta nu al stijf van de zenuwen of ik die updates wel regelmatig en op tijd bij kan houden. Straks zit ik dus grotendeels op de bank, denk ik.
Jammer... niet te druk over maken, updates bijhouden moet leuk blijven, en geen verplichting die amper te voldoen isquote:Op zondag 13 februari 2011 19:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Yupquote:Op zondag 13 februari 2011 19:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Op de iPad zie ik dat wel, maar iPhone niet?
Zal straks even kijken, heb je mijn pm
Gehad?
Tuurlijk helpen we je, ik wel in ieder geval met streamverslagenquote:Op zondag 13 februari 2011 19:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Denk ik wel, en ik hoop dat veel mensen updates en verslagen mee helpen schrijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |