Proost alvastquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
Afleren? Ik heb nog 15+ biertjes die op moeten
ik ga het voor 1 week aflerenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
Afleren? Ik heb nog 15+ biertjes die op moeten
yep..maar als je een kaart hebt moet je antofagasta opzoeken in de 2e regio..en dat is zeer veel km verder...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ok, gelukkig maar![]()
Toen ik 't hoorde dacht ik meteen "heuj Cafpow zit daar!"
Dus grote kans dat je gewoon heel terug komt? Das mooiquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:45 schreef cafpow het volgende:
enne tijn ik ga me er echt aan houden..je kan ook prima lol hebben zonder te drinken![]()
[..]
ik ga het voor 1 week afleren
[..]
yep..maar als je een kaart hebt moet je antofagasta opzoeken in de 2e regio..en dat is zeer veel km verder...
Ik ga om half tien naar bed!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ga ook biertjes drinken vanavond
voorlopig is die kans er wel..alleen het probleem is dat de platen weer hun plek zioeken, dus zullen er nog wel meer volgen..maar hopelijk in het zuidenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dus grote kans dat je gewoon heel terug komt? Das mooi
Goed zoquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:45 schreef cafpow het volgende:
enne tijn ik ga me er echt aan houden..je kan ook prima lol hebben zonder te drinken![]()
[..]
ik ga het voor 1 week afleren
[..]
yep..maar als je een kaart hebt moet je antofagasta opzoeken in de 2e regio..en dat is zeer veel km verder...
In de zee zeker?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:47 schreef cafpow het volgende:
[..]
ik denk dat ik er rond die tijd allang in zal liggen
Hoe laat is het daar nu dan?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:47 schreef cafpow het volgende:
[..]
ik denk dat ik er rond die tijd allang in zal liggen
Dan zit ik net aan mijn eerste pintquote:
Zo laat?quote:
*tv uit houdt en eerst kijkt of er ook leuke films zijn*quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:48 schreef Memento-Mori het volgende:
vanavond komt all you need is love op teevee
Nep oude lul.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dan zit ik net aan mijn eerste pint
The Jackelquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
*tv uit houdt en eerst kijkt of er ook leuke films zijn*
Have fun!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:48 schreef cafpow het volgende:
maar goed...allen..ik ga ervandoor ga even douchen met koud water, want het is echt te warm nu..en ga daarna even op bezoek bij een oom...om daarna 'savond aan het strand te liggen met een boek
Niks nep, weet je wel hoe lang ik tegenwoordig nodig heb om te herstellen van een kater?quote:
Doe datquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Klinkt saai.. Ik ga wel op de on demand kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |