Ligt eraan hoe ruim het binnen is, bij mij thuis is het i.i.g. inderdaad zo goed als onmogelijk. Heb ik wel geprobeerd, maar dan maak ik de boel stuk. En buiten werkt het niet wanneer er wind staat.quote:Op maandag 14 februari 2011 20:49 schreef beeklaan het volgende:
[..]
Ja maar het stomme is dat als je omhoog gaat, hij niet gewoon rustig blijft hangen, daarom is binnen oefenen ook onmogelijk.
voor mij price angelsquote:Op maandag 14 februari 2011 21:31 schreef Gamemaker het volgende:
Welke chinese webshop is nu qua levertijd het snelste ?
En bic is ook redelijk snel.quote:
waarom koop je het danquote:Op maandag 14 februari 2011 22:18 schreef thecuriousone het volgende:
Heb vandaag m'n wireless-n adapter van BIC ontvangen [ik zou linken maar BIC doet het weer niet].
CD-tje dat erbij zat was in 100 stukjes gebroken, adapter had gelukkig geen schade. Hij werd automatisch door Windows herkend en geïnstalleerd.
Grappig... op de antenne staat D-link.
Maar nu komt het... via de ingebouwde wireless van de laptop haal ik 25Mbit, met het adapterje haal ik maximum 20Mbit. Lekker nutteloze aankoop
Nutteloze aankopen doen is een van mijn hobbiesquote:
Nou...quote:Op maandag 14 februari 2011 22:49 schreef RobertNL het volgende:
Wie doet er meenutteloos dingetje winnen op suntek
? nog 10 minuten!:
Mini DC 99.9V Red LED Digital Panel Meter Voltmeter
net wat ik altijd al miste in mijn leven!![]()
Sorry, mijn fout. ik dacht dat het ging om Mbyte ipv Mbit.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:44 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Nutteloze aankopen doen is een van mijn hobbies![]()
Misschien kocht ik de adapter wel om een HOGERE wireless snelheid te bekomen? Misschien had ik wel gehoopt 1/3 van de theoretische maximum snelheid (150Mbit) te bekomen (150/3= 50, dat is dus het dubbele van wat ik nu haal)?
Nou..quote:
ooh dat lijkt me eigenlijk wel handig, is kijken of ik die kan winnenquote:Op maandag 14 februari 2011 22:49 schreef RobertNL het volgende:
Wie doet er meenutteloos dingetje winnen op suntek
? nog 10 minuten!:
Mini DC 99.9V Red LED Digital Panel Meter Voltmeter
net wat ik altijd al miste in mijn leven!![]()
quote:
Nou,quote:net wat ik altijd al miste in mijn leven!
ja ik soldeer wel een hoop, dus voor mij is t wel handigquote:Op maandag 14 februari 2011 22:58 schreef shiznuts het volgende:
Ik vind het helemaal niks om te solderen, met batterijtjes, ledjes en dat soort zooi in de weer te zijn, maar daarentegen, meestal winnen mensen die het het minste verdienen, dus waarom ook niet.Het is gratiesch.
quote:Op maandag 14 februari 2011 22:58 schreef shiznuts het volgende:
Ik vind het helemaal niks om te solderen, met batterijtjes, ledjes en dat soort zooi in de weer te zijn, maar daarentegen, meestal winnen mensen die het het minste verdienen, dus waarom ook niet.Het is gratiesch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |