Edit: lees de text bij dat afstandsbediening horloge:quote:
ik dacht dat je een grapje maakte...quote:Op maandag 14 februari 2011 23:07 schreef RobertNL het volgende:
Dan zet ik net de pc aan op het werk +-
Kan nog steeds niet mijn gewonnen item van gisteren terugvindengeen bevestiging via de mail, nergens op de site, zal ik nu een support ticket maken ?
![]()
Bedoel ik wil graag een xbox 360 koptelefoon voor mijn nog aan te kopen xbox 360
vooral omdat:
[..]
Edit: lees de text bij dat afstandsbediening horloge:
200 years calendar and weeds (1901-2099)
Nu nog 4 overquote:
de plantenquote:Op maandag 14 februari 2011 23:14 schreef RobertNL het volgende:
Wat dat ik gisteren gewonnen had? of over de planten in dat horloge?
Agreed, behalve de 5 en 6 (ja hetzelfdequote:Op maandag 14 februari 2011 23:14 schreef RobertNL het volgende:
Wat dat ik gisteren gewonnen had? of over de planten in dat horloge?
[..]
Nu nog 4 over
Turtle beachquote:Op maandag 14 februari 2011 23:07 schreef RobertNL het volgende:
Dan zet ik net de pc aan op het werk +-
Kan nog steeds niet mijn gewonnen item van gisteren terugvindengeen bevestiging via de mail, nergens op de site, zal ik nu een support ticket maken ?
![]()
Bedoel ik wil graag een xbox 360 koptelefoon voor mijn nog aan te kopen xbox 360
vooral omdat:
[..]
Edit: lees de text bij dat afstandsbediening horloge:
200 years calendar and weeds (1901-2099)
Ja een micro sd van 3 euroquote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:12 schreef Berend. het volgende:
Vandaag is er bij Megagadgets een mooie aanbieding. Bij Buyincoins was die maybe wel 10 euro goedkoper, maar hier zit een intern geheugen in
http://www.megagadgets.nl/nl/dagaanbieding-gadgets-c-177/
Nah, dit is er eentje met certificaat van echtheid en zit op zo'n ¤65,- per k.g. schoon aan de haak excl. verzendkosten, koop ik liever wat goedkope chinese doppies.quote:Op maandag 14 februari 2011 17:56 schreef neo2000 het volgende:
Andere optie is natuurlijk om je pup te dreigen hem naar China te sturen. Daar eten ze pups als ontbijt.
Ze ontkennen hun downtime!!quote:Dear friend,
Thanks for your message and sorry for the delaying response.
Sorry for such a case.
There may be certain error, could you pls try again after some time?
Hope to have chances to serve you and hope anything else can attract you.
Please do not hesitate to contact us if any need any time.
Best wishes
Sunny
- buyincoins_au
Hehe, staat op de verpakking ook dat het geen speelgoed, maar een erg gevaarlijke hobby is hè. Daar is niks van gelogen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:42 schreef beeklaan het volgende:
Me hubschrauber heeft zijn eerst echte opdonder gehad. Stukkie is eraf gebroken. Van de staart in het midden zitten twee minivleugeltjes. 1tje is eraf
Toch maar buiten mee vliegen, binnen is onmogelijk. Als die nog goed vliegt...
Denk dat plakken wel lukt bij zo'n stukkie
Is vast het standaardmailtje.quote:
Verschilt per artikel, usb bluetooth was niet of nauwelijks duurder terwijl iemand anders hier melde dat een artikel (of artikels) veel duurder was.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:07 schreef UncleSam het volgende:
En hoeveel duurder is het nou dan in de shop?
Binnen vliegen kan, mits je genoeg ruimte hebt, alleen buiten vliegen als het zo goed als windstil is... dat was mijn aanraden. Verder is het oefenen, oefenen, oefenen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:39 schreef beeklaan het volgende:
En nog een stukje van de heli af :S Buiten waait ie alle kanten op, en binnen is geen plaats. Ik raad niemand zo'n ding aan. Mijne niet iig. Te klein voor buiten.
Verder draait me achterste propellertje ook niet. Weet niet of die hoort te draaien, maar lijkt wel iets van kabeltjes in te zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |