quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
En Popje ook al, kwartetje dus? Ok
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
nog 1 die ik net heb bedacht:
Waarschuw de buren voor geluidsoverlast...
Want hier komt de enige echte Dj.Koelkast!!!!
zozo,quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Je bent er goed inquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Hoe wil je vermeld worden?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:56 schreef robdriessen het volgende:
Trouwens, Koelkast, Piranha, de onbekende donatie van 10 euri kwam van ik, zei de gek.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb al 1 van je Virojingles gemaakt trouwens
Het was iets heul geilsquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
weet al niet eens meer wat ik erop gezegd heb.. maar goed bezig
Gewoon robdriessen zoals op deesch forum. Dank!quote:
Afgekeken van van Basten!quote:
Daar zijn de geleerden het nog niet over eensquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
alles wat ik zeg is geil
eetzequote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:00 schreef quaas het volgende:
I'm outta here fellas.
Ik ga een desert eten.
Een hele woestijn? Succes!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:00 schreef quaas het volgende:
I'm outta here fellas.
Ik ga een desert eten.
Done! http://www.onzinradio.nl/verzoek/donatieinfo.phpquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:58 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Gewoon robdriessen zoals op deesch forum. Dank!
oke.. alles wat ik bewust geil wil zeggen, zeg ik geilquote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Daar zijn de geleerden het nog niet over eens
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oke.. alles wat ik bewust geil wil zeggen, zeg ik geil
Heerlijk. 5 minutes of fame!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Done! http://www.onzinradio.nl/verzoek/donatieinfo.php
oef gelukkig.. daar ben je het wel mee eensquote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Koelkast heb je taylor lewis gezien?
Nee, geen tijd gehad om tv te kijken.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Koelkast heb je taylor lewis gezien?
Zal ik het verklappen?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee, geen tijd gehad om tv te kijken.
Hoi moppiequote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zeg je mij helemaal niet apart gedag
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oef gelukkig.. daar ben je het wel mee eens![]()
ja nu moest ik erom vragenquote:
Even weer normaal komenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja nu moest ik erom vragen
wutt? ik lees komen.. en jij bent 12quote:
Euro?quote:
Users die robdriessen adoreren.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:08 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Euro?
Fans?
Luisteraars?
Katten in huis?
Snelheidsboetes?
Ik draai nog steedsquote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Wat een mooien muzak ineens...ik ga het geluid maar even snoeihard zetten en de stamppot zuurkool opbakken
![]()
Tozo
ah duurt nog meer dan 200quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Users die robdriessen adoreren.
Topics natuurlijk!
krijg bijna het gevoel alsof je voor mij draait... is pcies mijn soort muzakquote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:09 schreef robdriessen het volgende:
Gij moocht mij allen adoreren. Adoratie is bij dezen toegestaan. Niet allemaal tegelijk.
Dit zijn prima platen, als je die nou eens aanvroeg ipv al die baggerquote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
krijg bijna het gevoel alsof je voor mij draait... is pcies mijn soort muzak![]()
uhmm ik heet knetterkrankjorum.. daarbij voel ik mij verplicht om lichtelijke bagger aan te vragenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dit zijn prima platen, als je die nou eens aanvroeg ipv al die bagger
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dit zijn prima platen, als je die nou eens aanvroeg ipv al die bagger
ah fuck..quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:11 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zeker, we zijn de kreun die we dankzij jou hebben nog niet vergeten
koelkast draait doorrrrquote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetterkrankjorum gaat eten maken
Blijf zo doordraaien!
link?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:14 schreef Ragboer het volgende:
Naatje wil je op mijn topic reageren vanuit Christelijk standpunt, om het een beetje levendig te houden?
Christenen en adoptiequote:
Daaromquote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hij gaat nog steeds direct door
zuurkoolquote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetterkrankjorum gaat eten maken
Blijf zo doordraaien!
WIE DANquote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:16 schreef quaas het volgende:
kun je geband worden voor spammen?
want ik ken iemand die vrij vervelend is
Ik zou het niet pikkenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:17 schreef Ragboer het volgende:
Jood422 = spamhoer. In mijn naamtopic nog wel.
Knetter is erger dus je hoeft niet op mij te haten.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:17 schreef Ragboer het volgende:
Jood422 = spamhoer. In mijn naamtopic nog wel.
Check de reacties dan: [ONZ Radio] #776 - ®ágböérrrr op je beeldscherma. Juwaitzelluf.quote:
Ik had het topic door gescrolled jaquote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:18 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Check de reacties dan: [ONZ Radio] #776 - ®ágböérrrr op je beeldscherma. Juwaitzelluf.
Ik durf best Ajacied te typen maar het was wel zo een eckte spamhoerenactie.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Niet Jood422 zeggen, of durf je niet Ajacied te zeggen
Even een correctie.. na jouw gespam ... Ben jij ergerquote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Knetter is erger dus je hoeft niet op mij te haten.
Dan vind je datquote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:19 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik durf best Ajacied te typen maar het was wel zo een eckte spamhoerenactie.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:18 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Check de reacties dan: [ONZ Radio] #776 - ®ágböérrrr op je beeldscherma. Juwaitzelluf.
Naatje heeft gereageerd in mijn topic. Ik kan vredig sterven.quote:
Als hij niet gecremeerd zou zijn. Als er uberhaupt iets van hem over was trouwens.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:19 schreef robdriessen het volgende:
En John Denver draait zich om in zijn graf....
3 AM Eternalquote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:20 schreef robdriessen het volgende:
Koelkast, heb je wat van The KLF?
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:20 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Naatje heeft gereageerd in mijn topic. Ik kan vredig sterven.
Topics zijn dicht na 4 pagina's.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:21 schreef quaas het volgende:
[..]
wat vind je er nou zelf van dat je 7 pagina's (ofzo) heb lopen volspammen?
Popje zit naast de djquote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:21 schreef Ragboer het volgende:
Wojoo, de stream loopt achter. Hoorde pas nadat popje al Bailando zei...
Wat een sexy pakje heeft ie aanquote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:22 schreef FreezePop het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Youtube link?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:22 schreef FreezePop het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
herstel, 12. Misschien heb jij 75 reacties per paginaquote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Topics zijn dicht na 4 pagina's.
100, al jaren.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
herstel, 12. Misschien heb jij 75 reacties per pagina
Met autorefresh hoef je soberso niet te bladeren.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:23 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb gewoon 300 per pagina, omdat dat gewoon baas is.
Ik zal er wel ff 1 open gooienquote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:24 schreef robdriessen het volgende:
Is de tinychat al open? Of doen we er geen?
http://www.somethingawful.com/d/photoshop-phriday/quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:24 schreef quaas het volgende:
jongens, ik verveel me. vertel mij een leuke site, naast de epische Fok! forums
* djkoelkast skipt naatje_1 zijn favo plaat.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:24 schreef naatje_1 het volgende:
Mensen die met de nieuwe layout niet zijn overgestapt op 999 post/pagina
heb ik ook gedaanquote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:24 schreef naatje_1 het volgende:
Mensen die met de nieuwe layout niet zijn overgestapt op 999 post/pagina
Ik luister niet eensquote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
* djkoelkast skipt naatje_1 zijn favo plaat.
Jammer joh
Huilie huiliequote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:26 schreef quaas het volgende:
[..]
en toen stonden er 999 post met als poster: Ajacied422
kies mijquote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
I''m back. en ik ben boos.. wie bied zich aan als boksbal?
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:27 schreef Monopoly het volgende:
Wat een mooie stem die er door heen schreeuwt telkens
je bent de enige die aanbiedquote:
Ojeequote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je bent de enige die aanbiedkom je hierheen? heb me net al ook al even zitten uitleven op de muur
nu doet mijn hand pijn
Waarom ben je boos?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je bent de enige die aanbiedkom je hierheen? heb me net al ook al even zitten uitleven op de muur
nu doet mijn hand pijn
ja wij kennen hetquote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:29 schreef -Datdus- het volgende:
Kennen jullie dat.. Dan heb je opnieuw skype geïnstalleerd en dan weet je het ultiemlange skype wachtwoord niet meer.
omdat ik mijn huis uit moet aangezien de dochter van de overleden buurman niet wil verhuren.quote:
Doe maar mentaal, want zo snel kan ik niet komenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nu doet mijn hand pijn
SUPquote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:29 schreef Ragboer het volgende:
Zo geeft wel een eckt weekendgevoel dit.
De trut.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
omdat ik mijn huis uit moet aangezien de dochter van de overleden buurman niet wil verhuren.
Vind ik net een briefje.. Of we maandagmiddag het huis even netjes willen hebben.. er komen potentiele huurders langs
Kan je niet checken in de rechtswinkel hoe je in je recht staat ofzo?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
omdat ik mijn huis uit moet aangezien de dochter van de overleden buurman niet wil verhuren.
Vind ik net een briefje.. Of we maandagmiddag het huis even netjes willen hebben.. er komen potentiele huurders langs
Behoorlijk ja.. godver wat een schijtwijfquote:
laatst al van alles uitgezocht.. kan er geen fuck mee. aangezien het contract gewoon afloopt in maart..quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:31 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Kan je niet checken in de rechtswinkel hoe je in je recht staat ofzo?
Haar contract loopt af, dus tot die tijd kan ze blijven, maar wel lelijk dat ze dan toch weer gaat verhuren.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:31 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Kan je niet checken in de rechtswinkel hoe je in je recht staat ofzo?
Ik zou gewoon schijt hebben maar zo zitten dames niet in elkaar...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Behoorlijk ja.. godver wat een schijtwijf
[..]
laatst al van alles uitgezocht.. kan er geen fuck mee. aangezien het contract gewoon afloopt in maart..
ik ga dus een dikke puinzooi van het huis maken maandagmorgen
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:35 schreef naatje_1 het volgende:
Kusje knetterIn FHF kan je altijd hulp vragen.
pics?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:35 schreef Spaghettivreter het volgende:
Zo, mijn nieuwe kamer is bijna af
Zal binnenkort ook weer gaan draaien op ONZ Radio
Totdat je krakers als overburen hebt. We hebben ze zelf hier gehad. Blij dat ze weg zijn. Ze stinken, ze knappen het pand niet op, ze gooien ruiten van het pand, ze parkeren hun auto's overal, ze zorgen voor geluidsoverlast, ze laten hun honden overal schijten... Kortom krakers zijn tuig en hebben schijt aan alles. VVDquote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Jammer dat de anti-kraakwet is ingesteld
Het is zoquote:
Kijk dat plaatje danquote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Was ik de enige die iets over een hooibaal hoorde ofzo?
Dear gawd.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:39 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Kijk dat plaatje dan![]()
Eenzame Hooibaal van Starla![]()
[ afbeelding ]
Heb rendang gegetenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:40 schreef mc-Piel het volgende:
Dames heren, voor de liefhebbers heb ik nog wat bruine bonensoep over ( indische uiteraard)..
Er is genoeg voor iedereen!
Mario Piu - Devotion (radio vocal mix)quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:40 schreef Monopoly het volgende:
Heerlijk nummer deze.
Hoe heet deze ?
Ik luister nietquote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Was ik de enige die iets over een hooibaal hoorde ofzo?
Goeiee, ik trek dalijk voor 't stappen nog ff wat zelfgemaakte lempers uit de vriezerquote:
Deze manquote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:41 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Goeiee, ik trek dalijk voor 't stappen nog ff wat zelfgemaakte lempers uit de vriezer
Nee man, jij bent de eckte eckte.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:41 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Deze manJij bent zo een eckte. Ik ben zo een neppe.
rustug broederquote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:41 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Deze manJij bent zo een eckte. Ik ben zo een neppe.
Eggsquote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:42 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nee man, jij bent de eckte eckte.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:42 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
rustug broeder, ik vind jou een eckte eckte.. das genoeg toch broeder?
Ik maak ook wel is zelf tjendol, echt goeie! Risolles niet, is teveel werk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
Ben je dat niet danquote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:43 schreef mc-Piel het volgende:
Denkt Huppel nog steeds dat ik 12 ben?
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:43 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Tjendol is een drankje, bestaande uit santen ( kokosmelk) , een suiker wiens naam je uitspreekt als goela djawa ( weet niet hoe je 't schrijft) en groene wormpjes gemaakt van een bepaald soort deeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Risolles is een soort pasteitje. Mijn versie bestaat uit 'n mix van mioen, erwtjes, versnipperde worteltjes, rundergehakt en nog wat meuk in een bladerdeegje. Insmeren met eigeel, paneren en frituren maar.
Lemper zijn rolletjes gemaakt van ketanrijst ( kleefrijst) en een vulling van kip gemarineerd met wat ketoembar en wat koenjit.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
Wel ooit geweestquote:
Bedankt, jij bent zo een eckte. Ik ben zo een neppe. Ik ken de helft van de ingrediënten niet eens...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:45 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Tjendol is een drankje, bestaande uit santen ( kokosmelk) , een suiker wiens naam je uitspreekt als goela djawa ( weet niet hoe je 't schrijft) en groene wormpjes gemaakt van een bepaald soort deeg.
Risolles is een soort pasteitje. Mijn versie bestaat uit 'n mix van mioen, erwtjes, versnipperde worteltjes, rundergehakt en nog wat meuk in een bladerdeegje. Insmeren met eigeel, paneren en frituren maar.
Lemper zijn rolletjes gemaakt van ketanrijst ( kleefrijst) en een vulling van kip gemarineerd met wat ketoembar en wat koenjit.
Er heeft nog niemand gereageerd op jouw bazenpost.......quote:
Wat gaan jullie doen?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
JeuJ mijn mams is ook knetter
![]()
we gaan vannacht ouderwets wraak nemen![]()
![]()
![]()
![]()
whahaha mams kwam met het idee... om ouderwets eieren te gaan gooienquote:
Oh god, dat wordt smerig.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
whahaha mams kwam met het idee... om ouderwets eieren te gaan gooien
en ze had ook nog wat tomatensoep en mosterdsoep in zak.. en ze is nu naar de winkel om meer zooi te halen![]()
![]()
![]()
Ik mag mijn toekomstige schoonmoeder wel!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en ze had ook nog wat tomatensoep en mosterdsoep in zak.. en ze is nu naar de winkel om meer zooi te halen![]()
![]()
![]()
Als je echt leuk wil doen als er mensen komen kijken en jij mag er niet zijn, leg een zakje gehakt op een warme plek, maden en stank gegarandeerdquote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:
Tjendol ken ik!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:45 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Tjendol is een drankje, bestaande uit santen ( kokosmelk) , een suiker wiens naam je uitspreekt als goela djawa ( weet niet hoe je 't schrijft) en groene wormpjes gemaakt van een bepaald soort deeg.
Lemper zijn rolletjes gemaakt van ketanrijst ( kleefrijst) en een vulling van kip gemarineerd met wat ketoembar en wat koenjit.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als je echt leuk wil doen als er mensen komen kijken en jij mag er niet zijn, leg een zakje gehakt op een warme plek, maden en stank gegarandeerd
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik mag mijn toekomstige schoonmoeder wel!
Zat gisternacht voor de webcam nog een bord bami aan het wegnassenquote:
Ja want dan heb ik "Oh lord, would you Bami"quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:03 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Zat gisternacht voor de webcam nog een bord bami aan het wegnassen
Je topic bloedt dood knetter: Het grote Knetterkrankjorum topicquote:
jouw topicquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:05 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Je topic bloedt dood knetter: Het grote Knetterkrankjorum topic
Het is jouw naamtopic, natuurlijk heb ik weer een geniale OP gemaakt.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jouw topic
en ach ben er te kort om hem vol te krijgen.. over een jaar nog maar eens proberen
Je neust rond in Admin topicsquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wutt ... wat betekent :
je hebt geen rechten om dit topic te bekijken?
ik snap wat het betekent.. maar is dat een fout ofzo?
Dat je er niet in mag reageren...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wutt ... wat betekent :
echnie... maar kreeg het inneens in beeld.. was daarvoor al wel bedreigd met een note.. maar heb hem nog niet.. maar uhmmm wat houd het in?quote:
Het topic wat je bekeek is bijvoorbeeld verwijderd.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wutt ... wat betekent :
Boeiend dat je een note krijgt. Ben je tenminste geen saaie user meer.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
echnie... maar kreeg het inneens in beeld.. was daarvoor al wel bedreigd met een note.. maar heb hem nog niet.. maar uhmmm wat houd het in?
wat flauwquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:10 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Dat je er niet in mag reageren...
Of heeft al 300 reacties...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:11 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Het topic wat je bekeek is bijvoorbeeld verwijderd.
ojaquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:12 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Dan kan je hem nog wel bekijken.
denk verwijderdquote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
denk verwijderdbegon over faal nederlands en dat iedereen recht op spelfouten had.... toen werd het een bruut seks topic
http://www.fok.nl/shop/notes.phpquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:14 schreef Ragboer het volgende:
Wat is die link waar je je notes ook alweer kon checken?
http://www.fok.nl/shop/notes.phpquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:14 schreef Ragboer het volgende:
Wat is die link waar je je notes ook alweer kon checken?
en ja.. dat gebeurde door mijquote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:14 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/shop/notes.php
Bedankt...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:14 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/shop/notes.php
Ik had niet anders verwachtquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en ja.. dat gebeurde door mij![]()
en ww
![]()
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:15 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Volgende keer bovenaan op 'abonnementen' klikken.
ik kan niet op commando komenquote:
Dat bedoel ikquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik kan niet op commando komen![]()
maar kan wel jullie kant op gaan
Da's flauw zegquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik kan niet op commando komen![]()
maar kan wel jullie kant op gaan
quote:
Tssquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:23 schreef Ragboer het volgende:
De lapo is weer in zicht en sharr is er weer.... verdacht....
Jajaja....quote:
53 gram zal wel genoeg zijnquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
sorry.. kilo zout over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |