ahh, fijn dat je me waarschuwt, anders stond ik daarzo in D. te zoeken naar een auto met een konijntje met een basgitaar voor niks...quote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:34 schreef LovelyLady het volgende:
'Even' 3 wassen ophangenTot later
In D.????quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:30 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ahh, fijn dat je me waarschuwt, anders stond ik daarzo in D. te zoeken naar een auto met een konijntje met een basgitaar voor niks...
quote:
jup, via z'n buikwand naar binnen, dan via de maag naar boven, langs de longen via z'n slokpijp weer naar boven, en dan hopelijk met een auto naar buiten komen [levend, als het even kan]quote:
Erwtensoep met stukjes?quote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:35 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
jup, via z'n buikwand naar binnen, dan via de maag naar boven, langs de longen via z'n slokpijp weer naar boven, en dan hopelijk met een auto naar buiten komen [levend, als het even kan]
quote:
Ik neem straks wel patat bij het eten hoorquote:
quote:
maar ik moet niet verstrikt raken bij z'n maag, of bij z'n endeldarm, want dan komen er allemaal stukjes schi...quote:
Aardappels dusquote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:36 schreef OA het volgende:
[..]
Ik neem straks wel patat bij het eten hoor
Vieze Einsteinquote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:37 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
[..]
maar ik moet niet verstrikt raken bij z'n maag, of bij z'n endeldarm, want dan komen er allemaal stukjes schi...
eet schmackelijk
quote:
Das wel een goed idee, gebakken aardappeltjes en patatquote:
luchtdarm.quote:
Fubarquote:
Dat ligt dan aan jou maar ik verwacht hem nu ook nietquote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:40 schreef TheFamousMan het volgende:
Gentle heb ik toch ook al zeker 2 dagen niet meer gezien
Ik dank dat dat er wel mee te maken heeft want dan slaapt het merendeelquote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:43 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik loop altijd mensen mis
PeZu, Ferb, Nijner vaak, terwijl ik toch het idee heb dat ik hier vaak ben...
zal wel komen doordat ik hier vooral 's nachts ben.
Ik heb hem alleen gisteren niet gezienquote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:40 schreef TheFamousMan het volgende:
Gentle heb ik toch ook al zeker 2 dagen niet meer gezien
Ik ben er ook vaak 's nachtsquote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:43 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik loop altijd mensen mis
PeZu, Ferb, Nijner vaak, terwijl ik toch het idee heb dat ik hier vaak ben...
zal wel komen doordat ik hier vooral 's nachts ben.
ik nooitquote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ben er ook vaak 's nachts
Sinds ik slaap medicatie heb, nauwelijks meer na 1.00 uurquote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ben er ook vaak 's nachts
Jij luistert dan naar klinken die naar beneden flikkerenquote:
Lijkt me ook beter dat je dan slaapt jaquote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sinds ik slaap medicatie heb, nauwelijks meer na 1.00 uur
Ik word meestal wel om de 3 uur wakker..quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Lijkt me ook beter dat je dan slaapt ja
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jij luistert dan naar klinken die naar beneden flikkeren
Ik lig nooit langer dan 5 minuten wakkerquote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik word meestal wel om de 3 uur wakker..
Maar blijf dan gewoon liggen, slaap meestal snel weer in.
ik ook nietquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik lig nooit langer dan 5 minuten wakker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |