SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.
Ja, beterschap nog hè!..quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:14 schreef friekin_ het volgende:
Ook geen bier want medicatie en open wonden.
ohja lol maandag is t valentijnsdagquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
En morgen overdag lekker brak zijn en dan maandag uitslapen. De eerste keer in mijn leven dat ik op Valentijnsdag vrij heb genomen van werk...
Same here. Liefde is voor mij gewoon door 1 persoon meerdere keren uitgewoond worden en hem daarna niet meteen wegjagen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:18 schreef Tism het volgende:
Ik ken geen liefde, alleen maar lusten!..
Ja!..quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:53 schreef Joysa het volgende:
Er zijn toch nog wel supermarkten open..?
Hoe kun je nou géén zin hebben in Hardbassquote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:36 schreef Joysa het volgende:
Ik had eerst geen zin.
Maar nu heb ik spijt
Neuh!..quote:
Sja dat weet ik ook nietquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:05 schreef nattermann het volgende:
[..]
Hoe kun je nou géén zin hebben in Hardbass!
Dit festivalseizoen waarschijnlijk alleen Defqon. Tijdens Decibel zit ik in het vliegtuig van Bangkok naar Düsseldorf
Op de fiets.. waar woon je?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:05 schreef Tism het volgende:
[..]
Neuh!..Kan jij niet ff een paar lekkere voor mij gaan halen, breng je ze ff hier naar toe, op je fiets?!..
![]()
Heb geen zin om nieuwe te halen..
28km fietsen..quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:18 schreef Tism het volgende:
[..]
In het centrum van Remunj, ik heb ook wijn, dus..
Ja..quote:
Kom eraan .quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:27 schreef Tism het volgende:
[..]
Ja..Hup tanden op elkaar en pedal toe the metal en gas erop, je mag/kan hier overnachten dus terug fietsen hoeft niet meteen..
mij nodig je nooit uit.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:18 schreef Tism het volgende:
[..]
Centrumquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:18 schreef Tism het volgende:
[..]
Wij gaan elkaar eerst eens ontmoeten in FF..quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:35 schreef friekin_ het volgende:
[..]
mij nodig je nooit uit.
Oh. En ik voel me kut, dus pride & prejudice marathon.
Geen kans dat ik dit op het net ga vertellen!..quote:
FF ?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:45 schreef Tism het volgende:
[..]
Geen kans dat ik dit op het net ga vertellen!..
Kom ook eerst maar eens naar FF..![]()
Geen uitgaan, morgen vroeg opstaan.quote:
Ach so, op die manier..quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geen uitgaan, morgen vroeg opstaan.
Niet helemaal top.
QFT.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:34 schreef friekin_ het volgende:
En dat robert ten brink ook maar een nekschot krijgt met zijn romantische pleurisgeneuzel.
Doei..quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:50 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik ga gewoon naar bed. Ik hoef gvd ook voor niemand wakker te blijven. Klaar.
Trusten volk.
Zeker ook niet gaan dan. Ik zie eruit als frankenstein. Sowieso, mag 5 dagenniet roken. En als ik nu iets graag wil...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:27 schreef Joysa het volgende:
Kiespijn. En die verhalen en pics van friekin motiveren me echt niet om naar de tandarts te gaan
Dat hou ik nooit volquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:29 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Zeker ook niet gaan dan. Ik zie eruit als frankenstein. Sowieso, mag 5 dagenniet roken. En als ik nu iets graag wil...
ik moet er hierna ook nog 2 om precies te zijn. Weet je, de ingreep viel mee. Echt. Ook al hebben ze moeten boren en wrikken, je merkt er niets van. Alleen het herstel. Das minder.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:31 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat hou ik nooit vol![]()
En ik heb 4 verstandskiezen, en ik weet dat ze er uit moeten. But I don't want to go.
Hmja dat dus inderdaad.. dat gedoe erna..quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:33 schreef friekin_ het volgende:
[..]
ik moet er hierna ook nog 2 om precies te zijn. Weet je, de ingreep viel mee. Echt. Ook al hebben ze moeten boren en wrikken, je merkt er niets van. Alleen het herstel. Das minder.
kreeg van mijn werk te horen dat ik toch maar moest komen werken. De grapjassen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:35 schreef Tism het volgende:
Damn, wat was ik blij toen ze die 4 van mij eruit hadden gehaald, het ging gelukkig zonder stoten en breken maar ben er toen wel 3 dagen ziek van geweest..
Werkgevers..quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:36 schreef friekin_ het volgende:
[..]
kreeg van mijn werk te horen dat ik toch maar moest komen werken. De grapjassen.
Technisch gezien hoef je er ook geen last van te krijgen. Ze kunnen ook gewon zorgen voor ontstoken tandvlees, caries en hoofdpijn.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:38 schreef nattermann het volgende:
Ik heb al mijn verstandskiezen nog, en heb er nooit last van
*klopt af*
En oorpijn niet te vergetenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:41 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Technisch gezien hoef je er ook geen last van te krijgen. Ze kunnen ook gewon zorgen voor ontstoken tandvlees, caries en hoofdpijn.
Ik ga mee.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:45 schreef Tism het volgende:
Wedden dat ik met Koningingginnennneggnendag naar Eindhoven ga?!..![]()
http://www.effenaar.nl/agenda/6817
Veul plezier in dit kutdorp. Ik lig weer naar het plafond te staren in bed. Wordt weer een zware nacht, maar het kan alleen maar beter worden denk ik dan maar.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:55 schreef nattermann het volgende:
Werken. Groetjes hè.
Op naar Weert.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:46 schreef Tism het volgende:
MWhahaha, Als ik nu Capuccino zou drinken zou de overige 80% van mijn lichaam ook stijf staan..
Daniel: Wouldn't a fly swatter be easier?quote:Op zondag 13 februari 2011 11:09 schreef friekin_ het volgende:
Er zijn betere oneliners in deze film.
Net gedaan. Nu de hond ophalen van zijn logeeradres...quote:Op zondag 13 februari 2011 12:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zo. Weer thuis, nu maar eens wat eten gaan maken.
Mijn idee. Mijn dag is al voorbij.quote:Op zondag 13 februari 2011 13:18 schreef Robophatt het volgende:
Ik wil gewoon terug naar bed en nooit meer opstaan.
Volgend jaar weer een kans. VIP was wel fijn, lekker over de massa heen kijken en zelf meer dan genoeg plaats om te stampen. Gewoon niemand die me in de weg stond en ook geen duw of iets dergelijks gehad.quote:
Dit jaar niet eens een kans gehad. 17quote:Op zondag 13 februari 2011 13:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Volgend jaar weer een kans. VIP was wel fijn, lekker over de massa heen kijken en zelf meer dan genoeg plaats om te stampen. Gewoon niemand die me in de weg stond en ook geen duw of iets dergelijks gehad.
En lekkere brakke mensen kijken die worden afgesleept of over de railling heen lopen te kosten.
quote:Op zondag 13 februari 2011 13:18 schreef Robophatt het volgende:
Ik heb ook zin in een feestje
Oh mijn hoofd. Dit is echt ongezond. Ik weet gewoon echt vrijwel niets meer van gisteren voel me echt SUPER slecht en ik moet zo ons jeugdorkest uithelpen bij een kindermiddag. (Speel klarinet.)
Ik wil gewoon terug naar bed en nooit meer opstaan.
quote:ARNHEM (ANP) - De politie heeft zaterdagavond tijdens dancefeest Hard Bass in het GelreDome in Arnhem 139 personen aangehouden wegens drugsbezit. Op het evenement kwamen ruim 25.000 bezoekers uit binnen- en buitenland af, maakte de organisatie zondag bekend.
De politie heeft tegen 52 van het aantal aangehouden personen een proces-verbaal opgemaakt; 38 kregen gelijk een dagvaarding. Een persoon heeft direct een taakstraf opgelegd gekregen en de rest kon met een geldboete naar huis. De politie inde bijna 1200 euro aan transacties. Een bezoeker werd betrapt met meer dan veertig xtc-pillen.
Hard Bass is een van de grootste indoordancefeesten van Nederland. Het evenement had voor de derde keer plaats in het GelreDome. Daarvoor huisde het in het SilverDome in Zoetermeer.
Ik heb er vanuit het VIP-deck ook regelmatig zien afgevoerd worden door security...quote:
Ja. Leuk, de media pakt altijd de negatieve berichten eruit. Iets positiefs over zo'n feest zul je nooit lezen.quote:
quote:Op zondag 13 februari 2011 13:18 schreef friekin_ het volgende:
Lowlandsoutfit gekocht.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zwart met rode roosjes. Niets relaxters dan een playsuit.
Idd, ik vind het tijd voor een volksopstand, fuck de propaganda media, en op de brandstapel met onze overheid die ons het recht op eigen keuzen en zelfstandigheid betutteld en ontneemt, HET IS TIJD VOOR ACTIE!!!..quote:Op zondag 13 februari 2011 22:26 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ja. Leuk, de media pakt altijd de negatieve berichten eruit. Iets positiefs over zo'n feest zul je nooit lezen.
Ach. Ik vind elk excuus om cadeautjes te krijgen prima.quote:Op maandag 14 februari 2011 08:38 schreef Ivo1986 het volgende:
Commercieel gedoe, in het jaar heen iets voor de liefde doen is veel spontaner...
Je hebt mijn cadeautje al dubbelquote:Op maandag 14 februari 2011 08:50 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ach. Ik vind elk excuus om cadeautjes te krijgen prima.
Ja, ik eis een nieuwe.quote:Op maandag 14 februari 2011 10:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je hebt mijn cadeautje al dubbel
E-cards zijn echt zooo jaren negentigquote:Op maandag 14 februari 2011 10:36 schreef sproetjes het volgende:
ik doe echt niks met valentijnsdag, geef er niks om... maar vind het stiekem toch wel erg leuk dat ik vanmorge vroeg al een mailtje + ecard en een rits lieve smsjes van liev kreeg
Je bent gewoon jaloersquote:Op maandag 14 februari 2011 11:31 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
E-cards zijn echt zooo jaren negentig
Dat ook nog inderdaad.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:07 schreef friekin_ het volgende:
Ik heb vanavond weer iemand in bed liggen
Insert opmerking over sleur in het seksleven.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:42 schreef nattermann het volgende:
Ik heb iedere nacht iemand naast me liggen
Dan doe je iets verkeerd denk ik.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:43 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Insert opmerking over sleur in het seksleven.
Ik heb nooit last van een sleur, zo ver laat ik het nooit komen. Ben altijd vrij snel klaar met zoiets.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:55 schreef nattermann het volgende:
[..]
Dan doe je iets verkeerd denk ik.
Nee, ik zit nog een beetje na te trillen van die aardbeving die er zou moeten zijn geweest, waar iedereen het over heeft en waar ik helemaal niks van gemerkt heb, irritant is dat zeg!..quote:Op maandag 14 februari 2011 22:33 schreef Gezicht het volgende:
![]()
Het Limburg-topic is stervende, of nie dan?
Allemaal voorbereiden op carnavalquote:Op maandag 14 februari 2011 22:33 schreef Gezicht het volgende:
![]()
Het Limburg-topic is stervende, of nie dan?
Wat heeft dat te maken met een dood topic?quote:Op maandag 14 februari 2011 22:41 schreef solaire het volgende:
gewoon een tijdelijk gebrek aan vrijgezelle vrouwen
We moeten meer doen aan promotie, wie gaat er flyeren voor meer vrijgezellige vrouwen in deze reeks!?..quote:Op maandag 14 februari 2011 22:41 schreef solaire het volgende:
gewoon een tijdelijk gebrek aan vrijgezelle vrouwen
jij!quote:Op maandag 14 februari 2011 22:43 schreef Tism het volgende:
[..]
We moeten meer doen aan promotie, wie gaat er flyeren voor meer vrijgezellige vrouwen in deze reeks!?..
Ach, jij komt er ooit nog wel achter.quote:Op maandag 14 februari 2011 22:51 schreef Gezicht het volgende:
Wintersport
5 Dagen achter elkaar optocht lopen
Echt wel..quote:Op maandag 14 februari 2011 22:57 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nee.
Het draait tegenwoordig alleen maar meer om zuipen, zuipen en nog eens zuipen.
duuuuuudequote:Op maandag 14 februari 2011 22:55 schreef Tism het volgende:
[offtopic]
Deze cat weet het!..
[/offtopic]
Gave kat hè, ik wil er ook zo een..quote:Op maandag 14 februari 2011 23:08 schreef sproetjes het volgende:
[..]
duuuuuudewhahahaah awesome... hoor em grommen
En ja, idd.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
Goeiemorgen
Gister een leuke avond gehad![]()
romantischquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:03 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ja, en toen lege flessen weggebracht.
Het zou me ook nog niks verbazen als dat echt zo isquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:51 schreef Anne het volgende:
Wij ontvangen een ping als jij een topic opent.
Het was geen bagger, het was een gegronde klacht tim kuik mag kapot vallen wat mij betreftquote:
Voor mij hoeft dat niet. Zolang we google hebben is er niets aan de hand. Of zijn er nog steeds mensen die gebruik maken van een zoekmechanisme wat niet alles toont?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:53 schreef vosss het volgende:
[..]
Het was geen bagger, het was een gegronde klacht tim kuik mag kapot vallen wat mij betreft
Klopt. Ik. Hij toont tenminste de troep niet, die je op Google wel nogal eens tegen kunt komenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:06 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Voor mij hoeft dat niet. Zolang we google hebben is er niets aan de hand. Of zijn er nog steeds mensen die gebruik maken van een zoekmechanisme wat niet alles toont?
Altavista!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:06 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Voor mij hoeft dat niet. Zolang we google hebben is er niets aan de hand. Of zijn er nog steeds mensen die gebruik maken van een zoekmechanisme wat niet alles toont?
Ik hou me ook nog even rustig voordat ik weer flink aan de slag ga. Voordat ik ga slapen moet ik weer wat dingen afgerond hebbenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:21 schreef friekin_ het volgende:
He, lekker warm in bed. Uurtje pitten en dan even knallen.
als je er nu toch eens bij lagquote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik hou me ook nog even rustig voordat ik weer flink aan de slag ga. Voordat ik ga slapen moet ik weer wat dingen afgerond hebben![]()
MAAR JIJ WELquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja dan komt mijn scriptie nooit klaar.
Badum TSH!quote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:52 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die is ook Limburgs, dus ik denk dat ze vaker in het topic kijkt.
Voormalig mod SuperwormJimquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:49 schreef Tism het volgende:
Welke Moderatorz komen er allemaal uit Limburg eigenlijk?..![]()
Anne,
Klonk,
...?..
Ik woon straks (en nu al) bij Vosss; in de buurt van Weert. Ik ben alleen nog niet officieel in de gemeente ingeschreven.quote:
Daar moet ik alleen nog wel even vermelden dat ik in Limburg ga wonen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
Toen ik in het FB van Brennie keek wist ik het al... Maar mijn reacties was al gezet.
quote:
Houden zoquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:43 schreef vosss het volgende:
BoWa bakt friet in roermond en Klonk rijdt debielen rond, wat de rest doet weet ik niet
Ik zal een gok doen... Werken.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:56 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Wat doe jij zoal om het brood te verdienen?
+1 vrouw erbij in dit topic..quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:46 schreef Brennie het volgende:
Over 2 weken mag ik me hier ook officieel aanmelden (in deze topicreeks dan). Vanaf 1 maart een Limburger, wie had dat gedacht!![]()
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:43 schreef vosss het volgende:
BoWa bakt friet in roermond en Klonk rijdt debielen rond, wat de rest doet weet ik niet
Ik geef geld uit, tijdens mijn werkquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:56 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Wat doe jij zoal om het brood te verdienen?
MPG is ook limburger, die is iets van frontpage.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:38 schreef Anne het volgende:
Ik zou het niet weten in ieder geval en kom ook niet verder dan Sjeen en Klonk.
Bij de crew hoor ik ook. Maar het ging even over moderators.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:55 schreef ultra_ivo het volgende:
Als je de uitgebreide crew wil hebben dan kun je er meer bijtellen (lopen wat fok-fotografen rond in Limburg).
Ik dacht dat hij mod en SA was...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:01 schreef Anne het volgende:
Maar Klonk is eigenlijk ook geen moderator meer![]()
.
Weblogger!..quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:02 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij mod en SA was...
Ohja..quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik ben weblogger, Klonk is Site-Admin Weblog.
..quote:Goedkopere scooters voor inwoners Limburg
Inwoners van de zes grootste gemeenten in Limburg krijgen korting op de aanschaf van elektrische brommers en scooters.
Het gaat om de gemeenten Maastricht, Venlo, Sittard-Geleen, Heerlen, Roermond en Weert. Dat heeft de provincie Limburg bepaald. Doel van de actie is om de luchtkwaliteit in de steden te verbeteren. In totaal gaat het om 9 ton subsidie waarvan 1200 elektrische brommers en scooters kunnen worden gefinancierd. Het aanbod geldt van 1 mei dit jaar tot 1 mei 2012.
Bron: L1nws
niet alleen voor carnaval..quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:23 schreef friekin_ het volgende:
CARNAVALSOUTFIT GEVONDEN
[ afbeelding ]
Ga je naar LL dit jaar\?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:42 schreef Tism het volgende:
Ik heb mijn pakkie ook al het hele jaar klaar hangen, wilde het eerst ook aantrekken op Lowlands2010, maar dat heb ik toch maar niet gedaan..
Voor het eerst in 18 jaar heb ik (nog) geen tickets weten te bemachtigen, met een beetje geluk ga ik wel..quote:
In juli komen weer tickets vrij als het goed is. Ik ben ook op jacht voor een paar extra.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:44 schreef Tism het volgende:
[..]
Voor het eerst in 18 jaar heb ik (nog) geen tickets weten te bemachtigen, met een beetje geluk ga ik wel..
Wij blijven alert!..quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:45 schreef friekin_ het volgende:
[..]
In juli komen weer tickets vrij als het goed is. Ik ben ook op jacht voor een paar extra.
Waarvan zou ik die moeten kennen, ken wel een Jeroen maar daarvan weet ik zijn achternaam niet?!..quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:49 schreef friekin_ het volgende:
[..]
We steunen elkaar.
Zeg. Ken jij Jeroen Sarkol?
Indisch uiterlijk. Baardje. Vaak mutsje. Toffe kledingsmaak. Jaar of 30 oid.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:51 schreef Tism het volgende:
[..]
Waarvan zou ik die moeten kennen, ken wel een Jeroen maar daarvan weet ik zijn achternaam niet?!..
Op Ned 3 is wel een interessante docu gaande, ik kijk zelf naar Nitro Circus op MTV met 1 oog..quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:44 schreef nattermann het volgende:
Het is saai. Er is niks op TV.
Plus dat ik de dvdbox van Family Guy ben vergeten bij mijn broertje
..quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:51 schreef friekin_ het volgende:
Ik kijk naar een webcam waar vriendlief weigert te strippen
Studiequote:Op woensdag 16 februari 2011 01:31 schreef Tism het volgende:
Werken!?..Nee dank u! Ik besteed mijn tijd voorlopig wel ergens anders aan..
En hoe financier je die dan? Ik bedoel elke hobby kost geld zegmaarquote:Op woensdag 16 februari 2011 01:38 schreef Tism het volgende:
[..]
Nee, aan hobby's en dingen die ik leuk vindt om te doen..
Wandelen in het bos niet.quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:00 schreef vosss het volgende:
[..]
En hoe financier je die dan? Ik bedoel elke hobby kost geld zegmaar
DAAR HEB JE WANDELSCHOENEN VOOR NODIG FRIEKIN_ EN DIE ZIJN OOK NIET GRATIS!!!!!!!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |