SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.
Ja, beterschap nog hè!..quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:14 schreef friekin_ het volgende:
Ook geen bier want medicatie en open wonden.
ohja lol maandag is t valentijnsdagquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
En morgen overdag lekker brak zijn en dan maandag uitslapen. De eerste keer in mijn leven dat ik op Valentijnsdag vrij heb genomen van werk...
Same here. Liefde is voor mij gewoon door 1 persoon meerdere keren uitgewoond worden en hem daarna niet meteen wegjagen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:18 schreef Tism het volgende:
Ik ken geen liefde, alleen maar lusten!..
Ja!..quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:53 schreef Joysa het volgende:
Er zijn toch nog wel supermarkten open..?
Hoe kun je nou géén zin hebben in Hardbassquote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:36 schreef Joysa het volgende:
Ik had eerst geen zin.
Maar nu heb ik spijt
Neuh!..quote:
Sja dat weet ik ook nietquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:05 schreef nattermann het volgende:
[..]
Hoe kun je nou géén zin hebben in Hardbass!
Dit festivalseizoen waarschijnlijk alleen Defqon. Tijdens Decibel zit ik in het vliegtuig van Bangkok naar Düsseldorf
Op de fiets.. waar woon je?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:05 schreef Tism het volgende:
[..]
Neuh!..Kan jij niet ff een paar lekkere voor mij gaan halen, breng je ze ff hier naar toe, op je fiets?!..
![]()
Heb geen zin om nieuwe te halen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |