Werkzuquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:43 schreef Snuf. het volgende:
Quaas als je laatste post hebt moet je nieuwen topik openen
En ik ga werken koekwauzen !
Doeeeiquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:43 schreef Snuf. het volgende:
Quaas als je laatste post hebt moet je nieuwen topik openen
En ik ga werken koekwauzen !
d natuurlijk.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:44 schreef quaas het volgende:
gramatica vraag:
Nadat ze er aan toe zijn gevoeg...
moet op de ... een d of t staan
Je goedste vak tochquote:
Ik zoek evenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:46 schreef -Datdus- het volgende:
Ik weet niet wat voor necrofielenseks je hier op moet hebben dan?
Geeft niet. Je kunt niet alles weten.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:46 schreef -Datdus- het volgende:
Ik weet niet wat voor necrofielenseks je hier op moet hebben dan?
Gewoon pagina vernieuwen en klikken op open nieuw deelquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:47 schreef quaas het volgende:
voor als het de volgende keer weer gebeurd, waar vind ik de source ofzo voor de openingspost?
Gevaarlijke vraag, gezien je UI, maar toch. Onderaan staat naast "nieuw topic" gewoon iets van "nieuw deel openen" oid.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:47 schreef quaas het volgende:
voor als het de volgende keer weer gebeurd, waar vind ik de source ofzo voor de openingspost?
Lees de laatste regels van de OP eens.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:47 schreef quaas het volgende:
quote:
haha ja, ik weetquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gevaarlijke vraag, gezien je UI,
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:51 schreef -Datdus- het volgende:
ZET JE MOND AAN ME TETTENN. Dat hoor ik echt steeds.
Aviraquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:53 schreef quaas het volgende:
godverdomme, 24897109824ste keer NOD32 virusdatabase update vandaag
rubberen kaplaarzenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:54 schreef djkoelkast het volgende:
Bedenk even een onderwerp voor onze "de rode schoentjes" remake.
Het moet iets met ONZ Radio te maken hebben natuurlijk. De teksten komen we later wel mee, we zoeken nu iets wat qua klemtoon/lettergrepen overeen komt met:
De rode schoentjes
of
Rubberen Kaplaarzen
Die is alleen lastiger te jatten.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:56 schreef -Datdus- het volgende:
Mij leek het vet om op technologic wat te verzinnen.
Hoiquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:57 schreef KantNochWal het volgende:
[..]
Naast spellen is lezen ook niet je sterkste punt?
gaat ik doenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:59 schreef djkoelkast het volgende:
Volgende week zaterdag zal Dragems live zijn baard er af halen als we binnen een week de volle 219 euro binnen hebben voor Draakje. We hebben 49 tot nu toe, mensen donateer
Waar kon ik nou donateren?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:59 schreef djkoelkast het volgende:
Volgende week zaterdag zal Dragems live zijn baard er af halen als we binnen een week de volle 219 euro binnen hebben voor Draakje. We hebben 49 tot nu toe, mensen donateer
hee daarquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
gaat ik doenals ik erachter ben hoe.
En hoi piepels
Hey knetter.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
En hoi piepels
Via PayPayl: www.onzinradio.nl/verzoek/donatieinfo.phpquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
En hoi piepels
Ik stuur je een PMquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:00 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Waar kon ik nou donateren?Het liefst zonder paypal want dat duurt eeuwen.
Knetterrrquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
En hoi piepels
Die staat alleen nergens gelinktquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:01 schreef -Datdus- het volgende:
http://onz-radio.nl/doneren.html Hier doneren.
Gewoon in het menuutje toch?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die staat alleen nergens gelinkt
de economie draait best zonder mijquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:02 schreef KantNochWal het volgende:
[..]
Wat moet de economie zonder jou.
Draakje is toch onderdeel van de economie?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
de economie draait best zonder mijalleen moet draakje in nood natuurlijk even helpen
Heloefquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:04 schreef Ragboer het volgende:
Wie begon ook alweer met "donateren"...?
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ohnee, jij hebt je portie al gehad vannacht
QFTquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:06 schreef Popje-popje het volgende:
Ik word helemaal vrolijk van dit liedje
Negers...quote:
Je mag verzoekjens doen hoorquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:07 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Jah, iets minder, maar oke![]()
Deze onthoud ik wel, maar verder via DM en als het kan een béétje meer in mijn genre, probeer ik bij jou ook altijdquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:08 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Chelsea dagger - The Fratellis
Of wil je het via DM oid?
Dragems ookquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Carli dacht dat jij een neger was
Sorry schat, ik zat even in het feestthemaquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Deze onthoud ik wel, maar verder via DM en als het kan een béétje meer in mijn genre, probeer ik bij jou ook altijd
quote:
Ik heb zal gezien... naatje_1quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die andere staan in het vorige topic
Die had ze vannacht gepost, ik heb vanochtend nog wat nieuwe er bij gedaanquote:
Dat blijft in de pot voor andere uitgaven (als we naar Duitsland moeten ivm bumagezeik bijvoorbeeld). Mono bewaakt de rekeningen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
maar wat nou als je boven het bedrag komt wat je als doelstelling hebt?
Word er dan nog verteld wat er met het extra geld gedaan word?
Hup! In therapie jij!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik heb mij vanmorgen verslapen.. doordat ik vannacht tot zo laat geluisterd heb
![]()
haha.. was wel lachen om uit te leggen op stagemijn smoes was... ik ben verslaafd...
heb nog geen onzinradio praatgroep gevondenquote:
Vanavond rond 20:00 uur is er bij mij weer een sessie.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heb nog geen onzinradio praatgroep gevonden
Je kan alles aan me vertellen schatquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heb nog geen onzinradio praatgroep gevonden
dat kan niet.. je bent nog te kort bij onzinradio om een praatgroep te hebbenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:14 schreef KantNochWal het volgende:
[..]
Vanavond rond 20:00 uur is er bij mij weer een sessie.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:14 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Je kan alles aan me vertellen schat
Jaquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:15 schreef SperzieboonToon het volgende:
Zegt ie nou "Patricia Paay"?
Echt niet. Op de achtergrond heb ik al heel wat mensen geholpen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat kan niet.. je bent nog te kort bij onzinradio om een praatgroep te hebben
Ja.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:15 schreef SperzieboonToon het volgende:
Het geld is voor nieuwe software, dragems z'n baard eraf is slechts een extra stuntquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:15 schreef Crimyclown het volgende:
Maar als je een X bedrag ophaalt dan gaat Dragems zich scheren? Dat is toch raar?
Het motiveert om te doneren.. en iedereen hier moet toch een beetje knetter zijnquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:15 schreef Crimyclown het volgende:
Maar als je een X bedrag ophaalt dan gaat Dragems zich scheren? Dat is toch raar?
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:15 schreef SperzieboonToon het volgende:
x=200quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:15 schreef Crimyclown het volgende:
heb er niet zoveel vertrouwen in.. sorry..quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:15 schreef KantNochWal het volgende:
[..]
Echt niet. Op de achtergrond heb ik al heel wat mensen geholpen.
Ja maar eigenlijk doe je Dragems er een plezier mee. "Ik douch nooit, maar als jullie genoeg geld ophalen dan ga ik douchen" ?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:15 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Het geld is voor nieuwe software, dragems z'n baard eraf is slechts een extra stunt
Tsja,.... blijft het een verslaving.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heb er niet zoveel vertrouwen in.. sorry..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Het geld moet er sowieso komen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:17 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Ja maar eigenlijk doe je Dragems er een plezier mee. "Ik douch nooit, maar als jullie genoeg geld ophalen dan ga ik douchen" ?
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
pssssssssst.. koelkast....Ja, die is niet helemaal goed, want Carli heeft niet zo'n accent hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij zou onz- eigenlijk moeten betalen haha.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het geld moet er sowieso komen.
Als we het binnen 1 week redden dan scheert Dragems zijn baard af, live voor de cam + voor en na foto's als tegenprestatie
Heb er hartelijk om moeten lachen.. en toch hield hij vol.. post zelfs in mijn fobo dat hij dat vindquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja, die is niet helemaal goed, want Carli heeft niet zo'n accent hoor.
IK SNAP HEMquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:18 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Hij zou onz- eigenlijk moeten betalen haha.
Is niet echt up-to-date dat gedeeltequote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:22 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
http://onz-radio.nl/doneren.html
Dankquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:22 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
http://onz-radio.nl/doneren.html
Het is waarquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ligt het aan mij of zijn er nieuwe posters?
Deze kan ik niet bij dus is nooit up to datequote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:23 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Is niet echt up-to-date dat gedeelte
Er is alweer wat meer gedoneerd
iedereen komt naar de dark sidequote:
Zoiets vermoedde ik alquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:23 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Deze kan ik niet bij dus is nooit up to date
Nee, naar de radioquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
iedereen komt naar de dark side
ik ben nieuwquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ligt het aan mij of zijn er nieuwe posters?
Jij bent zo een eckte zonder hoofdletter.quote:
ja naar de radio... de licht verslavende radio... de dark side of onzquote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
www.onzinradio.nl/verzoek/donatieinfo.php
quote:SperzieboonToon is met 15 euro De Gulle Gever
Meer dan 200 posts tot mijn 'forever alone' plaatjequote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:25 schreef Ragboer het volgende:
Jezus dat spamrecord van Ajacied vanochtend...
zo rol ikquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:25 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Jij bent zo een eckte zonder hoofdletter.
Licht verslavend?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja naar de radio... de licht verslavende radio... de dark side of onz
wutt.. nieuw spamrecord?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:25 schreef Ragboer het volgende:
Jezus dat spamrecord van Ajacied vanochtend...
Het is waarquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wutt.. nieuw spamrecord?![]()
http://www.piles.nl/fok/index.php?reeks_id=13quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wutt.. nieuw spamrecord?![]()
Een 12-jarige die om 7 uur uit z'n bed is op zaterdag en vervolgens 3 uur achter elkaar gaat posten?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
En dan nog zeggen mensen dat ik spam![]()
Ik aanbid ajacied![]()
Aanbid...? Het is gewoon vieze postopkrik.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
En dan nog zeggen mensen dat ik spam![]()
Ik aanbid ajacied![]()
Inderdaad.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:29 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Een 12-jarige die om 7 uur uit z'n bed is op zaterdag en vervolgens 3 uur achter elkaar gaat posten?
Apart
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:29 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Een 12-jarige die om 7 uur uit z'n bed is op zaterdag en vervolgens 3 uur achter elkaar gaat posten?
Apart
Heb je het topic gezien?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
![]()
hij is gewoon spam koning
![]()
![]()
![]()
ach en laat het jochie ook eens lol hebben
Nee, het is verneuken van het topique. Dat is posten alleen om het posten.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
![]()
hij is gewoon spam koning
![]()
![]()
![]()
ach en laat het jochie ook eens lol hebben
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:31 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Heb je het topic gezien?
Dat is heul niet leukDat vind ik meer triest
Gebruik geen 4.2.2 svp, die zit vol bugs.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:31 schreef robdriessen het volgende:
Goed, tijd om me eens even in te lezen qua SAM, kijken of ik straks wat kan freewheelen op de testserver.
[ONZ Radio] #776 - ®ágböérrrr op je beeldscherma. Juwaitzelluf.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
nog niet naar gekeken.. laat ik dat dan maar eens doen
Vanaf pagina 2 tot en met 10 staat vol met alleen Ajaciedquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:32 schreef Ragboer het volgende:
[..]
[ONZ Radio] #776 - ®ágböérrrr op je beeldscherma. Juwaitzelluf.
4.2.2 installeren en dan updaten naar 4.5.6 kan wel.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:32 schreef robdriessen het volgende:
*gooit SAM weer de prullenbak in*
Neem VDJquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:32 schreef robdriessen het volgende:
*gooit SAM weer de prullenbak in*
dan ikquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Maar nu kan niemand meer gaan zeiken op mijAjacied is erger dan mij
lolwut?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:34 schreef Snuf. het volgende:
Het is je boy live vanuit de spoelkeuken samen met onze boy Afroman
Kweenie, VDJ is meer DJ dan radiosoftware. Zo op eerste gezicht miste ik een jinglebox en mic-support (press to talk e.d.)quote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:34 schreef Snuf. het volgende:
Je begeeft jezelf in vrouwelijk gebied.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:34 schreef Snuf. het volgende:
Jingles kunnen er gewoon in hoorquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:35 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Kweenie, VDJ is meer DJ dan radiosoftware. Zo op eerste gezicht miste ik een jinglebox en mic-support (press to talk e.d.)
Ik zelfquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:34 schreef robdriessen het volgende:
OH MIJN GOD, DIE FANTASTISCHEN VIER! Wie dit heeft aangevraagd krijgt van mij +111111111 respect
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:34 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
dan ik
Van jou houden we nog
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
sorry... op mijn school zijn ze niet zo goed in Nederlands
![]()
![]()
Ik kreeg vandaag een pm waarin stond dat er mensen zijn die zich ergeren aan mijn post gedrag![]()
dus je spreekt voor jezelf
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
sorry... op mijn school zijn ze niet zo goed in Nederlands
![]()
![]()
Ik kreeg vandaag een pm waarin stond dat er mensen zijn die zich ergeren aan mijn post gedrag![]()
dus je spreekt voor jezelf
Weet niet wie... ook niet naar gevraagd om eerlijk te zijn.. maar iemand gaat zijn ogen openhouden en het me melden wanneer ik gehaat wordtquote:
Jups 100% serieus.. maar was een lieve pm van iemand die mij lief vind, en me even wou vertellen dat ik gewoon zo door moest gaanquote:
Die gozer is vaaagggquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik zit dat topic te lezen
heeft dat joch zelfs een post dat hij mij voorbij is
Wtfffffffffffffffffquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Weet niet wie... ook niet naar gevraagd om eerlijk te zijn.. maar iemand gaat zijn ogen openhouden en het me melden wanneer ik gehaat wordt
Leert ze het verdomme nou nooit.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:39 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Het correcte woord is 'postgedrag'.
ik dacht dat ik erg en knetter wasquote:
Past wel bij mequote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:39 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wtfffffffffffffffff
Wat een rare mensen
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik dacht dat ik erg en knetter wasvoel me nu een stuk minder knetter
quote:
Voorstellen? Ik ben nu even eten aan het makenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:40 schreef SperzieboonToon het volgende:
Gaat koelkast nog een leuke grap uithalen?
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:41 schreef Myraela het volgende:
Ik heb zelf tomaten/paprika soep gemaakt.
Ik wil bij jou etenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:41 schreef Myraela het volgende:
Not. Alleen mannelijke personen mogen hier afwasser zijnquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:36 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Je begeeft jezelf in vrouwelijk gebied.
Nee blijf jij maar gewoon doen zoals je nu doetquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ben graag knetter.. maar zo knetter hoef ik dan ook weer niet te zijn
Lekker, dat at ik vorige week.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:41 schreef Myraela het volgende:
Hmm, nee, ik weet niksquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Voorstellen? Ik ben nu even eten aan het maken
Dat klinkt beter dan brood.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:41 schreef Myraela het volgende:
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:42 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Nee blijf jij maar gewoon doen zoals je nu doet
quote:
Jij wilt yvonne horen soppen op de radio?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:43 schreef -Datdus- het volgende:
Wanneer komt yvonne een sop onz-radio?
kut. Was niet expres.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:44 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Jij wilt yvonne horen soppen op de radio?
inb4 the edit
Nee van die donkerbruine broden uit de lokale supermarkt, met pitten zo groot dat je ze over 4 dagen nog steeds uitschijt.quote:
Jij snapt het.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
![]()
en dan met boter en verse kaas
![]()
En die dan versgebakken.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:44 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Nee van die donkerbruine broden uit de lokale supermarkt, met pitten zo groot dat je ze over 4 dagen nog steeds uitschijt.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:44 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Nee van die donkerbruine broden uit de lokale supermarkt, met pitten zo groot dat je ze over 4 dagen nog steeds uitschijt.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:45 schreef SperzieboonToon het volgende:
M'n red alert 2 download is klaar
IS HET EEN VOGEL, IS HET EEN VLIEGTUIG?!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:46 schreef djkoelkast het volgende:
Even een paar lekkere plaatjes terwijl ik het eten bereid, daarna kom ik weer live in de lucht
Droeftoeter voor jou, het rijmt niet.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:46 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
IS HET EEN VOGEL, IS HET EEN VLIEGTUIG?!
NEE, HET IS EEN KOELKAST!
+over9000 internetsquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Is het Sperzieboontoon? Is het Dj.Darcli? Is het Raggast?
Nee natuurlijk niet! Het is Dj.Koelkast:D![]()
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Is het Sperzieboontoon? Is het Dj.Darcli? Is het Raggast?
Nee natuurlijk niet! Het is Dj.Koelkast:D![]()
Ik weet hetquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:47 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Droeftoeter voor jou, het rijmt niet.
Heus niet, ik wil jullie beide.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik wil bij jou eten![]()
Ohnee, jij wil liever Darcli
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:50 schreef -Datdus- het volgende:
is het een ginger? Is het een neger? OH het is koelkast bel snel het leger.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Wat de fuck is dezen goeien gast?
Maar natuurlijk het is onze topper Dj. Koelkast
I AM CHUCK FUCKING NORRISquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:52 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Het was eigenlijk een soort van chuck norris grap.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |