Werkzuquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:43 schreef Snuf. het volgende:
Quaas als je laatste post hebt moet je nieuwen topik openen
En ik ga werken koekwauzen !
Doeeeiquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:43 schreef Snuf. het volgende:
Quaas als je laatste post hebt moet je nieuwen topik openen
En ik ga werken koekwauzen !
d natuurlijk.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:44 schreef quaas het volgende:
gramatica vraag:
Nadat ze er aan toe zijn gevoeg...
moet op de ... een d of t staan
Je goedste vak tochquote:
Ik zoek evenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:46 schreef -Datdus- het volgende:
Ik weet niet wat voor necrofielenseks je hier op moet hebben dan?
Geeft niet. Je kunt niet alles weten.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:46 schreef -Datdus- het volgende:
Ik weet niet wat voor necrofielenseks je hier op moet hebben dan?
Gewoon pagina vernieuwen en klikken op open nieuw deelquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:47 schreef quaas het volgende:
voor als het de volgende keer weer gebeurd, waar vind ik de source ofzo voor de openingspost?
Gevaarlijke vraag, gezien je UI, maar toch. Onderaan staat naast "nieuw topic" gewoon iets van "nieuw deel openen" oid.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:47 schreef quaas het volgende:
voor als het de volgende keer weer gebeurd, waar vind ik de source ofzo voor de openingspost?
Lees de laatste regels van de OP eens.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:47 schreef quaas het volgende:
quote:
haha ja, ik weetquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gevaarlijke vraag, gezien je UI,
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:51 schreef -Datdus- het volgende:
ZET JE MOND AAN ME TETTENN. Dat hoor ik echt steeds.
Aviraquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:53 schreef quaas het volgende:
godverdomme, 24897109824ste keer NOD32 virusdatabase update vandaag
rubberen kaplaarzenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:54 schreef djkoelkast het volgende:
Bedenk even een onderwerp voor onze "de rode schoentjes" remake.
Het moet iets met ONZ Radio te maken hebben natuurlijk. De teksten komen we later wel mee, we zoeken nu iets wat qua klemtoon/lettergrepen overeen komt met:
De rode schoentjes
of
Rubberen Kaplaarzen
Die is alleen lastiger te jatten.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:56 schreef -Datdus- het volgende:
Mij leek het vet om op technologic wat te verzinnen.
Hoiquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:57 schreef KantNochWal het volgende:
[..]
Naast spellen is lezen ook niet je sterkste punt?
gaat ik doenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:59 schreef djkoelkast het volgende:
Volgende week zaterdag zal Dragems live zijn baard er af halen als we binnen een week de volle 219 euro binnen hebben voor Draakje. We hebben 49 tot nu toe, mensen donateer
Waar kon ik nou donateren?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:59 schreef djkoelkast het volgende:
Volgende week zaterdag zal Dragems live zijn baard er af halen als we binnen een week de volle 219 euro binnen hebben voor Draakje. We hebben 49 tot nu toe, mensen donateer
hee daarquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
gaat ik doenals ik erachter ben hoe.
En hoi piepels
Hey knetter.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
En hoi piepels
Via PayPayl: www.onzinradio.nl/verzoek/donatieinfo.phpquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
En hoi piepels
Ik stuur je een PMquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:00 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Waar kon ik nou donateren?Het liefst zonder paypal want dat duurt eeuwen.
Knetterrrquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
En hoi piepels
Die staat alleen nergens gelinktquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:01 schreef -Datdus- het volgende:
http://onz-radio.nl/doneren.html Hier doneren.
Gewoon in het menuutje toch?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die staat alleen nergens gelinkt
de economie draait best zonder mijquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:02 schreef KantNochWal het volgende:
[..]
Wat moet de economie zonder jou.
Draakje is toch onderdeel van de economie?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
de economie draait best zonder mijalleen moet draakje in nood natuurlijk even helpen
Heloefquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:04 schreef Ragboer het volgende:
Wie begon ook alweer met "donateren"...?
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ohnee, jij hebt je portie al gehad vannacht
QFTquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:06 schreef Popje-popje het volgende:
Ik word helemaal vrolijk van dit liedje
Negers...quote:
Je mag verzoekjens doen hoorquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:07 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Jah, iets minder, maar oke![]()
Deze onthoud ik wel, maar verder via DM en als het kan een béétje meer in mijn genre, probeer ik bij jou ook altijdquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:08 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Chelsea dagger - The Fratellis
Of wil je het via DM oid?
Dragems ookquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Carli dacht dat jij een neger was
Sorry schat, ik zat even in het feestthemaquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Deze onthoud ik wel, maar verder via DM en als het kan een béétje meer in mijn genre, probeer ik bij jou ook altijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |