Dit dus. Maar helaas moet je tegenwoordig KLARE TAAL hanteren, overal een UITGESPROKEN MENING over hebben en vooral flink veel RUGGEGRAAT tonen, anders begrijpen de jip en janneketaal tokkies (links óf rechts) het niet.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:14 schreef RM-rf het volgende:
niet specifiek links of rechts zijn betekent nog niet dat iemand geen mening zou hebben, maar waarschijnlijker is dat zo iemand niet zo dol is op het nalopen van politiek-ideologisch simplicisme wat de meeste links- of rechts-radicale dommerikken meestal doen.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:18 schreef Lithia het volgende:
Jezelf in een hokje plaatsen als 'links' en 'rechts'.
Als je een genuanceerde mening hebt dan hoort men je tegenwoordig niet meer.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:29 schreef RitseB het volgende:
Ja want polarisatie is precies wat Nederland nodig heeft. Nog meer extreme nemingen, hoera.
TS je word aangevallen!!!!1quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:32 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Dit dus. Maar helaas moet je tegenwoordig KLARE TAAL hanteren, overal een UITGESPROKEN MENING over hebben en vooral flink veel RUGGEGRAAT tonen, anders begrijpen de jip en janneketaal tokkies (links óf rechts) het niet.
De hele wereld gezellig samenvatten in links/rechts hokjes zodat je bij de ene groep kunt horen en kunt haten op de andere groep hoort daar helaas bij.
Je bedoelt eerder Kaiser Wilhelm II.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:36 schreef DasApart het volgende:
Midden mensen zijn net hitler!111!!!! Die moest ook weerstand bieden op 2 fronten!1
quote:Zeker is dat hij in zijn rechterarm zo sterk was dat hij bezoekers bij het handenschudden de tranen in de ogen kon laten springen: dit was zijn manier om iemands karakter op voorhand te testen.
Montenegro dat zich sterk hield tussen al die landen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:11 schreef DasApart het volgende:
Vanaf nu gaat dit topic over het Europa van voor de grote Europese burgeroorlog!
[ afbeelding ]
Die heb zelfs een eigen partij. D66quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:11 schreef Beach het volgende:
Geen eigen mening, niet uitgesproken links of rechts.
Beter bekend als de laatste écht liberale partij van Nederlandquote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die heb zelfs een eigen partij. D66
ik denk wel dat dat veel beter voor Europa was geweest, als het op deze manier was blijven bestaanquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:11 schreef DasApart het volgende:
Vanaf nu gaat dit topic over het Europa van voor de grote Europese burgeroorlog!
[ afbeelding ]
haha ja, Oostenrijk-Hongarije of het Ottomaanse Rijk had het zo kunnen veroveren, maar niemand had de ballenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:38 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Montenegro dat zich sterk hield tussen al die landen.
Het is een lemming volgens mij. Dan is er nog minder reden om moeite te doen om een topic.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:07 schreef Garisson72 het volgende:
Maar wat vind je er nou echt van TS? Want zo'n halftamme vaststelling in de OP, daar heeft geen mens wat aan. Wees verdomme een vent en neem eens een flink heetgeblakerde stelling in man.
Dan was ik nu Oostenrijker-Hongaar.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:05 schreef Shispeed het volgende:
[..]
ik denk wel dat dat veel beter voor Europa was geweest, als het op deze manier was blijven bestaan
Tevens voor de wereld.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:05 schreef Shispeed het volgende:
[..]
ik denk wel dat dat veel beter voor Europa was geweest, als het op deze manier was blijven bestaan
quote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:14 schreef RM-rf het volgende:
niet specifiek links of rechts zijn betekent nog niet dat iemand geen mening zou hebben, maar waarschijnlijker is dat zo iemand niet zo dol is op het nalopen van politiek-ideologisch simplicisme wat de meeste links- of rechts-radicale dommerikken meestal doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |