12 maart.quote:
Ja rennen idd echt heel erg en nu weerquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En haha, komt er storm aan ofzo?
Thijs was ook al van spring spring spring, rennen rennen rennen, spring spring spring, mama mama mamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
(ik: ja? hij: hoi.)
Nee, wanneer OA weer komt bedoel ik tochquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:24 schreef MPG het volgende:
[..]
12 maart.
Ik heb mezelf al aangemeld. Vrij van werk is nog een kwestie van een stempeltje 'goedgekeurd'.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Thijs was ook al van spring spring spring, rennen rennen rennen, spring spring spring, mama mama mamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja rennen idd echt heel erg en nu weerspringen op de poef
En het is net een langspeelplaat die blijft hangen: Mama kijk! Mama kijk! x 10 pfffff
Haha, zullen we ze straks even laten bellenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:26 schreef LovelyLady het volgende:
Ja rennen idd echt heel erg en nu weerspringen op de poef
En het is net een langspeelplaat die blijft hangen: Mama kijk! Mama kijk! x 10 pfffff
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Haha, zullen we ze straks even laten bellen
Storm? Weet ik niet. Ik heb wel wat regen voor je. Interesse?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik denk het nietquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik weet niet of dat gaat lukken
Ja joh, het is hier net even droog, dat is maar saaiquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Storm? Weet ik niet. Ik heb wel wat regen voor je. Interesse?
Hoezo niet? lekker in de plassen stampenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja joh, het is hier net even droog, dat is maar saai![]()
Misschien toch 12 maart dusquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, wanneer OA weer komt bedoel ik toch![]()
Maar tof dat je vrij kunt krijgen!
Ik zeg doenquote:
Zo uit je hoofd?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:29 schreef TheFamousMan het volgende:
Leuke TT
Dus het is:
Opperhuid, celdeling
Lederhuid, haarzakjes, spieren, talg -en zweetklieren, bloedvaten en zintuigen.
Onderhuids bindweefsel, vet, bloedvaatjes en zenuwen.
Dat is in je eentje ook maar saai en koud en natquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo niet? lekker in de plassen stampen
quote:
In je eentje is dat zeker saaiquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is in je eentje ook maar saai en koud en nat
Hey Koenquote:
Ik vertel niet wat we gaan doen, maar je moet je zwemkleren meenemen, en je word thuisgebracht door papaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |