Cock blockersquote:Op zondag 13 februari 2011 15:02 schreef Arolsen het volgende:
Gisteren helaas behoorlijk misgeschoten. Was gaan stappen in een kroeg waar rock gedraaid werd.
Stond er op een gegeven moment een leuk meisje op de dansvloer. Ik een beetje naar haar toe om met haar te dansen. Komen ineens een paar vriendinnen die me ineens wegduwen met de mededeling dat ik ze met rust moet laten.![]()
![]()
Ahah. Eigenlijk is dat ergens dan best wel oneerlijk natuurlijk, dan heb je al geen vrienden, heb je dubbel pechquote:Op zondag 13 februari 2011 00:44 schreef -Strawberry- het volgende:
Omdat een jongen met status, helemaal op die leeftijd, veel aantrekkelijker is. Vrijwel elk meisje is wel eens verliefd geweest op die populaire jongen uit de klas. En die hebben vaak veel vrienden. De loners hebben haast nooit een vriendin.
Dat klopt. Dat doet het voor mij ook niet helemaal. Ik wil ook andere dingen in mijn leven anders hebben en mijn leven met meer positieve dingen vullen. Maar ik verlang gewoon heel erg naar een meisje, liefde en geknuffeld wordenquote:Op zondag 13 februari 2011 02:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En je leven kan ook niet enkel en alleen om een vrouw draaien. Das niet gezond.
Dat is echt grote bullshit. De wereld en alles wat er in gebeurd is zoals jij dat ziet. Natuurlijk zijn er dingen die minder leuk zijn, maar als alles negatief is moet je misschien eens een andere bril opzetten.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:03 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Inderdaad. Als alles wat je meemaakt enkel negatief is dan ga je ook altijd van het negatieve uit.
oh wacht even... zij voelt zich afgewezen zeg je? Ja dat denk ik ook, ze heeft het opgegeven denk ik.
ons laatste contact bestonden uit een paar smsjes en dat ik er een stuurde dat ik haar zou bellen die avond waarop ze reageerde: " gezellig". Ik belde te laat en ik had haar wakker gebeld ( zo rond 12 uur). Maybe is ze daarom pissed dat kan ook nog.
Omdat een jongen die blijkbaar geen vrienden heeft, waarschijnlijk niet leuk is. Immers, als hij wel leuk was, had hij wel vrienden gehad. Zoiets denk ik. Sowieso lijkt het me belangrijker om eerst vrienden te hebben, een leuk sociaal leven en dan pas een vriendin.quote:Op zondag 13 februari 2011 15:24 schreef benzin het volgende:
[..]
Ahah. Eigenlijk is dat ergens dan best wel oneerlijk natuurlijk, dan heb je al geen vrienden, heb je dubbel pechWaarom is een jongen die wel vrienden heeft aantrekkelijk? Is status niets meer dan het aantal vrienden dat een jongen heeft?
Daarom wil ik er ook wat aan doen nu het nog kanquote:
Ga eens ergens heen waar je normaal niet komt, zodat de kans kleiner is dat iemand jou kent.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:51 schreef Geerd het volgende:
Als ik aan het werk ben lukt het aardig praatje hier knipoogje daar, maar dat is anders, ik probeer het wel over te nemen als ik in het cafe sta oid, maar dan bestel ik maar snel weer een biertje
Idd daar gaat het precies omquote:Op zondag 13 februari 2011 19:55 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Ga eens ergens heen waar je normaal niet komt, zodat de kans kleiner is dat iemand jou kent.
Als je dan weer in een situatie komt waarin je kunt kiezen tussen een praatje maken of een biertje te bestellen, bedenk dan dat je niets te verliezen hebt en doe het gewoon. Just do it.
Maakt niet uit als het niet goed gaat. Het gaat om het idee dat je meer gaat durven.
Wordt boer en zoek een vrouwquote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:18 schreef benzin het volgende:
Nu de hamvraag: Wat zou Ben moeten doen, stap-voor-stap, om zijn leven weer betekenis te geven, lekker in zijn vel te komen, vrienden te maken en een meisje te vinden?
Ook al word je 10 keer afgewezen. Ga je daarna even goed sporten ofzo om die frustratie er uit te krijgen en daarna gewoon weer er tegen aan.quote:Op zondag 13 februari 2011 20:34 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Als je een keer wordt afgewezen ga je alleen maar twijfelen en durf je het nooit meer. Althans, ik durf het niet meer, maar dat zal er wel aan liggen dat nog nooit iemand interesse in mij heeft getoont of een compliment heeft gegeven denk ik.
Het wordt natuurlijk nooit wat als je afspraken met vrouwen gaat afzeggen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:40 schreef richard_prf het volgende:
Al 2 dagen niks meer van haar gehoord, ik denk dat ze het zat is geworden dat ik altijd excuses verzon om afspraken af te zeggen.
Heb je weleens iets gedacht of verlangd, waarvan je eigenlijk dacht: ja wel leuk, maar misschien ook niet?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:18 schreef benzin het volgende:
Nu de hamvraag: Wat zou Ben moeten doen, stap-voor-stap, om zijn leven weer betekenis te geven, lekker in zijn vel te komen, vrienden te maken en een meisje te vinden?
Ik vind het idd wel raar als collega's me bij naam noemen,(sowieso bij naam genoemd te worden) ik weet vaak niet eens hun naam.quote:Op zondag 13 februari 2011 21:38 schreef IkHaatRegistrerenOpFora het volgende:
[..]
Heb je weleens iets gedacht of verlangd, waarvan je eigenlijk dacht: ja wel leuk, maar misschien ook niet?
Een club, leren schaken, een muziekles/klas volgens, een cursus met een meer artistieke aard zoals tekenen, schrijven (literaire zin)? Een cursus fotografie, een groepsreis misschien?
Een cursus bergklimmen, level I? Dat zijn plaatsen waar een hoop relaxte mensen komen, vaak ook een beetje zachtgekookt/normaal, niet gelijk (ver)oordelend of geïnteresseerd in je uitelijk alleen, maar wel goed om je sociale netwerk op te bouwen. Daar fleur jezelf ook meer van op.
De plek bij uitstek voor single mannen/vrouwen om contact te maken met anderen, is danslesKan een beetje "overpower" zijn, als je al moeite hebt om iemand aan te kijken en je eigen naam hardop uit te spreken, zonder aardappel in je keel (grijp vooral niet te hoog, maar bij haar middel
) maar naar wat ik hoorde van kennissen, is dit "the place be" waar al velen hun vader- of moeder van hun kinderen hebben leren kennen...
Zelf ga ik weleens naar "Studium Generale", dat zijn openbare lezing van de universiteit, daar kom je ook allerlei mensen tegen, waarbij een lage drempel is om iemand aan te spreken en een leuke babbel te maken (net als Science Café, beiden in veel grote steden in NL.)
Andere opties: zingen in een koor (en daarna je stembanden smeren aan de bar), toetreden tot de vrijmetselarij, een avondstudie psychologie, koffieschenken in een bejaardentehuis (als je een fetish voor oud hebt)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |