Net zoals 200 andere zenders die in het Amerikaans (engels) geniaal zijn, maar de nagesynchroniseerde versie is echt harde poep.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:17 schreef Juicyhil het volgende:
Ik heb dus een Philips LCD tv thuis staan. Daarop was ik een beetje aan het zappen en kwam dus bij kanaal 16, Disney Channel. Daarop zag ik dat Hannah Montana bezig was, dus ik helemaal blij. Maar helaas, het is de nagesynchroniseerde versie.
Echt zo jammer dat ze deze geniale serie op deze manier verpesten.
Miley Cyrus
AMENquote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:19 schreef IkBenEenStoner het volgende:
Je weet toch dat die serie gamaakt is zodat vaders van de koters die kijken zich kapot kunnen trekken aan Hannah Montana?
Onterechte klacht.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou is Philips sowieso bagger dus dat klopt dan wel weer.
Niet mee eens.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Philips heeft echt wel goede spullen, mits je er het geld voor hebt. De duurdere Philips tv's vind ik zelf mooier beeld geven dan Samsung tv's, die ik zelf heb.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:42 schreef tho_Omas het volgende:
TS, waarom sla je je bril niet kapot op die dikke pens van je, vetplant?
Nou misschien ligt het dan aan mij maar alle produkten van Philips die ik in huis heb, daar is wat mee. TV, slecht ding met af en toe haperingen, de hdd recorder helemaal een kutprodukt, loopt elke week een paar keer vast. Het Philips scheerapparaat na 3x scheren leeg. Philips oplaatbare batterijen zijn ook in no time stuk of beginnen te lekken. En die electrische tandenborstel heb ik ook maar weggekwakt, wat een onding....quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:31 schreef Inverted_World het volgende:
Philips heeft echt wel goede spullen, mits je er het geld voor hebt. De duurdere Philips tv's vind ik zelf mooier beeld geven dan Samsung tv's, die ik zelf heb.
Disneychannel, een van de betere tv kanalenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:19 schreef Penisbaard het volgende:
Loop in een lavaput met je Disney, smerig excuus van een mens.
Disney is de foutste moralistische kitsch die de mensheid ooit heeft voortgebracht.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:01 schreef Haque het volgende:
[..]
Disneychannel, een van de betere tv kanalen![]()
Als je wilt lachen moet je daar zijn.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:20 schreef DemonRage het volgende:
Dus je klacht gaat over Disney Channel en niet over Philips.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |