Als je halve gezicht nat wordt.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:07 schreef Ditisjan het volgende:
''Nat'' zoenen? Wat bedoel je daar mee, TS?
Want een tongzoen is toch altijd nat, dmv speeksel enzo?
Kun je beter op film zien dan zelf meemaken. Ik heb zoiets een keer gehad met een Italiaan. Echt, die begon spontaan te lebberen, het leek wel een koeientong die tevoorschijn kwam. Walgelijk en die moest nog blijven logeren ook.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:36 schreef Ditisjan het volgende:
[..]
O, dat ken ik wel. Wel eens gezien in zo'n japans faal-filmpje
Dat is idd kut ja
Nu komt de aap uit de mouw.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:39 schreef Staal het volgende:
[..]
Kun je beter op film zien dan zelf meemaken. Ik heb zoiets een keer gehad met een Italiaan. Echt, die begon spontaan te lebberen, het leek wel een koeientong die tevoorschijn kwam. Walgelijk en die moest nog blijven logeren ook..
Je kunt het ook eenvoudiger zeggen, seks en lekker zit tussen je oren.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:59 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Nu komt de aap uit de mouw.
Iedere seksuele handeling is walgelijk. Stel je iemand voor, die nooit als seksueel object in aanmerking kan komen, die gewoon niet in die categorie thuishoort. En stel je vervolgens een willekeurig seksele handeling voor met die persoon. Walgelijk he.
Seksualiteit is een naam voor het verschijnsel dat het juist als aantrekkelijk wordt ervaren. Het hangt van nature tussen lekker en walgelijk in en kan zelf omslaan van het ene in het andere.
Die Italiaan zag in jou een lekker snoepje. Niet walgelijk, maar lekker. En jij zag een walgelijk koeientong.![]()
Ja, heel persoonlijk dus.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:03 schreef Staal het volgende:
[..]
Je kunt het ook eenvoudiger zeggen, seks en lekker zit tussen je oren.
Dan zijn we het toch nog ergens over eens.quote:
Dit zijn de goede momenten.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:04 schreef Staal het volgende:
[..]
Dan zijn we het toch nog ergens over eens.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |