Die dingetjes voor je postquote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:50 schreef OhLaLa het volgende:
wat is PI's nou weer...
komt Miss N00b weer hoor..
Thx iedereen elke keer voor jullie uitleg ...waardeer ik welquote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:51 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Die dingetjes voor je post
Posticon
Zoals deze [ afbeelding ]
Da's ONZ-Radioquote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:52 schreef OhLaLa het volgende:
[..]
Thx iedereen elke keer voor jullie uitleg ...waardeer ik wel
Dit is het enige topic in ONZ waar je het zou kunnen vragenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:52 schreef OhLaLa het volgende:
[..]
Thx iedereen elke keer voor jullie uitleg ...waardeer ik wel
quote:
Ja dat weet ik , ik voel me echt af en toe echt zo'n knurft ..quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:52 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dit is het enige topic in ONZ waar je het zou kunnen vragen
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:53 schreef OhLaLa het volgende:
[..]
[..]
Ja dat weet ik , ik voel me echt af en toe echt zo'n knurft ..
Iedereen moet leren, ik wist het ook niet eerstquote:
Ik weet hoe je je voeltquote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:53 schreef OhLaLa het volgende:
[..]
[..]
Ja dat weet ik , ik voel me echt af en toe echt zo'n knurft ..
WATquote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:54 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
[..]
Iedereen moet leren, ik wist het ook niet eerst
nee werd echt geschreven als poot , dus als homo zeg maarquote:
Ohquote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:59 schreef OhLaLa het volgende:
[..]
nee werd echt geschreven als poot , dus als homo zeg maar
fipo en lapo snapte ik, maar wat nou werd bedoeld met sepoquote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:56 schreef OhLaLa het volgende:
Pffff ja die afkortingen ...
In andere topics vroeg ook eens iemand wat lapo en fipo betekende dus ik dacht aaaaaah mooi.
werd als antwoordt gegeven
fipo = fitte poot
lapo = lange poot
Ja ik had dus echt wel door dat dit onzin was natuurlijk , maar vond het best irritant dat niemand maar dan ook echt niemand even de moeite nam om te vertellen wat het wel betekent .
oja , sepo ...dat weet ik nog steeds nietquote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:00 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
fipo en lapo snapte ik, maar wat nou werd bedoeld met sepo![]()
![]()
second postquote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:00 schreef OhLaLa het volgende:
[..]
oja , sepo ...dat weet ik nog steeds niet
GTFOquote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:01 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
En het is allemaal zo nutteloos ook
Lataaquote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:02 schreef OhLaLa het volgende:
Nou ..oké ...nou ben ik echt weg ..doei doei
Doeiquote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:02 schreef OhLaLa het volgende:
Nou ..oké ...nou ben ik echt weg ..doei doei
Neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |