Karim Marisquote:Karim is een boomlange verschijning van 31 jaar oud. Hij heeft iets jongensachtig en kan grappig vertellen over de verschillende passies in zijn leven. Hij omschrijft zichzelf als een optimistische jongen die veel kan hebben en van avontuur en spanning houdt.
de kans dat een willekeurige Karim die wat met iggy pop heeft er dermate op lijkt dat je twijfelt zegt eigenlijk genoeg, maar we zoeken nog ff verderquote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:57 schreef Doofenshmirtz het volgende:
ik twijfel... hij had een smaller gezicht geloof ik.
Mocht dat 'm zijn, zijn er genoeg filmpjes te vinden waarin hij speeltquote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:50 schreef Danny het volgende:
+karim +"iggy pop" +gitaar geeft
[ afbeelding ]
http://arabischemuziek.over-blog.com/article-21236047.html
Karim Baggili
de man op de foto's is iig een belg. had die karim daar een accent?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:57 schreef Doofenshmirtz het volgende:
Op dat onderste plaatje lijkt hij wel een beetje
Dat weet ik echt niet meerquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:17 schreef Danny het volgende:
[..]
de man op de foto's is iig een belg. had die karim daar een accent?
ik ook, Laura pakt heel simpel gewoon die tonquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja inderdaad, hoewel ik erg nieuwsgierig ben naar Laura
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:47 schreef Doofenshmirtz het volgende:
Dat geheim is niet zeker he
Dat denk ik, omdat hij er als een zwerver uit zag
Hij heeft lang haar en hij had een lelijke rode broek aan.
En speelt gitaar geloof ik, en had iets met Iggypop?
ja dat zou heel goed kunnen dat dit speciaal daarvoor is gedaan wie weetquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:39 schreef Uberchica het volgende:
http://twitter.com/karim_maris
Het lijkt of deze account speciaal is aangemaakt voor het programma.
tof bedanktquote:Op maandag 14 februari 2011 07:32 schreef Koekwauss het volgende:
Karim was inderdaad ooit zwerver in Den Bosch, ik kwam hem toen vaak tegen als hij gitaar speelde op straat.
niemand vindt dat hij qua mimiek, bewegingen, maniertjes, houdingen etc op Teeuwen lijkt?quote:Op maandag 14 februari 2011 09:03 schreef Danny het volgende:
Karim heeft een heleboel trekjes, manieren, gezichtsuitdrukkingen en houdingen van Hans Teeuwen iig.
quote:Op maandag 14 februari 2011 21:36 schreef Danny het volgende:
[..]
niemand vindt dat hij qua mimiek, bewegingen, maniertjes, houdingen etc op Teeuwen lijkt?
ik zal er eens op gaan lettenquote:
klopt:quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:03 schreef Reflex1 het volgende:
Als je bovenstaande foto ziet is het 100% zeker de zanger van Standin Stooges
[ afbeelding ]
quote:The Stooges is de band die van Iggy Pop een cultheld maakte. Ze worden wel de grondleggers van de punk- en grungemuziek genoemd, en staan bekend om hun opzwepende muziek en beruchte live shows. 40 jaar later zijn er de Standin Stooges. De band die geen ander doel heiligt dan het publiek deze live-ervaring te laten herbeleven. Ze doen dit met twee uur van Iggy's beste en obscuurste materiaal: van 'Tv Eye' naar het hallucinerende 'Open up & Bleed', alles onder aanvoering van look-alike Karim Maris (vocals). De band bestaat verder uit Jeroen Eenstroom (drums), Erik Drost (bass), Bart van Slageren (sax) en Pieter van Santen (gitaar). Bezeten van hun instrumenten, zorgen de Standin Stooges voor een avond punkrock die mensen alleen kennen uit verhalen. Raw Power!
http://www.standinstooges.com/
vind ik welquote:Op maandag 14 februari 2011 09:03 schreef Danny het volgende:
Karim heeft een heleboel trekjes, manieren, gezichtsuitdrukkingen en houdingen van Hans Teeuwen iig.
Er zijn mensen die hem hebben zien zwerven/bedelen in Den Bosch.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:10 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
Is der nou al bewijs dat karim dakloos is? Ik dacht eigenlijk dat Alex dakloos zou zijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |