Ow, nouja het zal welquote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je hebt nog genoeg dagen dit jaar
quote:
quote:
Voor dit weekend misschien welquote:
Hoe ga je het nu met je eigen oplossen?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:47 schreef DaMart het volgende:
En weer thuis. vanuit dorp nog even bij mijn ouders langs gegaan voor een kop thee en om een OV-chipkaart voor woensdag te lenen.
Ik zat nog niet op de bank, of Kitty lag al bij me op schoot.
Toch mooi hoe katten het aanvoelen als hun gezelschap nodig en gewenst is.
Die is vroegquote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:51 schreef suikertaartje het volgende:
Ik kreeg een Valentijnskaartje
Zeg, mevrouwtje...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:51 schreef suikertaartje het volgende:
Ja?quote:
Ow, vergetenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja?
Moet je maar zeggen welke hoor
Nulquote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:53 schreef Trevland het volgende:
En hoeveel verwacht je er dan
Hey ST![]()
Er is een nieuwe aangevraagd al, maar die is er niet op tijd. Mijn moeder heeft een anonieme die ze af en toe gebruikt, dus die leen ik nu even. Dan hoef ik ook niet voor een keer gebruiken een kaart te kopen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoe ga je het nu met je eigen oplossen?
It wasn't mequote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:51 schreef suikertaartje het volgende:
Jaquote:
Ah, dat is ook sip...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:54 schreef D. het volgende:
JaAlleen heb ik nu nergens tussen gelegen
Ahaaa, jij bent het dusquote:
Ik weet dat ik er 1tje krijgquote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja
[..]
Ah, dat is ook sip...
Heb je volgende week zaterdag wat te doen?
[..]
Ahaaa, jij bent het dus
Ik vind het allemaal niet zo nodig...quote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:58 schreef DaMart het volgende:
Als ik ja zou zeggen, zou ik liegen.
Is meneer Taart niet gewoon attent geweest?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal niet zo nodig...
Maar ik ben erg benieuwd naar deze
Ik denk er hetzelfde over, maar als je er dan eentje krijgt, maakt je dat wel nieuwsgierigquote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Is er een meneer Taart?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is meneer Taart niet gewoon attent geweest?
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:01 schreef DaMart het volgende:
Is meneer Taart niet gewoon attent geweest?
Ja, precies, en er staat op dat hij maandag pas geopend mag wordenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:01 schreef OA het volgende:
[..]
Ik denk er hetzelfde over, maar als je er dan eentje krijgt, maakt je dat wel nieuwsgierig
Dat snap ik dat je er benieuwd naar bentquote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Is dat zo moeilijk voor te stellen?quote:
En jij luistert?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, precies, en er staat op dat hij maandag pas geopend mag worden
Nog even wachten dusquote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, precies, en er staat op dat hij maandag pas geopend mag worden
Zeg ik dat ergens?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Is dat zo moeilijk voor te stellen?
Ik ben heel braaf, dat weet je toch?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Neequote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben heel braaf, dat weet je toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.boefje
![]()
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ben heel braaf, dat weet je toch?Als hij maandag pas geopend mag worden, zou ik zoiets nooit zo ver van tevoren versturen dat hij er op zaterdag al isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Jaquote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ah, dat is ook sip...
Heb je volgende week zaterdag wat te doen?
Hmm. Dit zo eentje via zo'n bedrijf, internetkaartje zeg maarquote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als hij maandag pas geopend mag worden, zou ik zoiets nooit zo ver van tevoren versturen dat hij er op zaterdag al is.
Dat is dan wel jammerquote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmm. Dit zo eentje via zo'n bedrijf, internetkaartje zeg maar![]()
Misschien is er dan niet helemaal te kiezen wanneer hij verstuurd wordt?
Nou, dan ga ik meequote:
Op maandag komt de post nietquote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als hij maandag pas geopend mag worden, zou ik zoiets nooit zo ver van tevoren versturen dat hij er op zaterdag al is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |