In de trein ivm de huishoudbeursquote:
IRL verder vandaag nog geen tegen gekomenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Verder spreek je niet zoveel vrouwen he?
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
In de trein ivm de huishoudbeursDie mensen komen normaal nooit de deur uit, dus enig fatsoen ontbreekt
![]()
Maar ben wel vaak zat met de trein geweest en dan is een kippenhok er niks bij als de huishoudbeurs isquote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat dan? Jij komt toch nooit op dat soort beurzen
Trevvvquote:
Daar zijn kussentjes toch voorquote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:55 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik zat vanmorgen in de trein bij een vrouw die eerst een kussentje op d'r plaats neerlegde voordat ze er ging zitten
Ze keek even rond, zocht een plekje uit, ritste d'r tas open en haalde er een kussen uit, Zo'n fluwelen met een puppy erop. Ze was hooguit 30!quote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:58 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ze keek even rond, zocht een plekje uit, ritste d'r tas open en haalde er een kussen uit, Zo'n fluwelen met een puppy erop. Ze was hooguit 30!
Op je 30e kun je ook 'last met zitten' hebbenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:58 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ze keek even rond, zocht een plekje uit, ritste d'r tas open en haalde er een kussen uit, Zo'n fluwelen met een puppy erop. Ze was hooguit 30!
O, zeg dat danquote:
ahhhh wat lief!!!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
Kiektan kiektan!
[ afbeelding ]
En waarom zou dat moeten dan?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:38 schreef RockNijntje het volgende:
Zo haal ik nooit mijn 10000 posts dit weekend
Je hebt nog genoeg dagen dit jaarquote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:38 schreef RockNijntje het volgende:
Zo haal ik nooit mijn 10000 posts dit weekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |