abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93616384
Ik hou niet van kleinerende mannetjes :r

Lekker makkelijk doelwit ook, het pispaaltje van de groep. Bah.
pi_93616390
Nu noemt Servio Gerard weer een gluiperd....
pi_93617518
Gerard&Alex tegen Servio aub *O*

Servio vindt dat Alex een nekshot moet. :{
pi_93617662
bah wat een VALSE NICHT haha....................
pi_93618037
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 22:41 schreef -Strawberry- het volgende:
Gerard&Alex tegen Servio aub *O*

Servio vindt dat Alex een nekshot moet. :{
Hoop 't ook
pi_93622873
Aaaaaaah nee, waarom is Stervio er niet uit? Nu gaan de dames hem waarschijnlijk nooit meer nomineren :(

[late reactie (a)]
pi_93625562
Servio is een walgelijke laffe manipulerende pisnicht.
Maar dat is mijn mening.
Er is nog een boekenplank actief op ons mooie forum, dat is boekenplank. jawel deze creatieve geest jat mijn naam en zet er een punt achter. Deed hij dat laatste maar.
pi_93628534
Hij is de personificatie van een walgelijke relnicht! :r
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_93640636
ze weten gewoon dat maik terugkomt
  vrijdag 4 maart 2011 @ 14:42:33 #135
337015 djian
SS fanaat 24/7 TV en STREAMS
pi_93641447
Servio werd van zijn geboorte eiland afgepest. Alle mensen die hem goed kenden daar dus hebben hem daar niet voor niets weggepest.
Waarom??? Dat lijkt mij duidelijk als je ziet hoe hij nu ook met zijn medebewoners omgaat.
Servio wil iedereen overtuigen dat hij De Ster is in SS.... maar helaas zal ook zijn kop moeten rollen als iedereen hem echt door heeft.
Mensen allemaal succes met stemmen!!
23/7 streams and TV Secret Story
pi_93674063
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 09:15 schreef marky het volgende:
Servio is een sterkere persoonlijkheid dan Alex. Dat werkt altijd zeer vervelend met elkaar zeker als een onzeker persoon als Alex continu bevestiging zoekt bij Servio of hij alsjeblieft hem toch wel aardig wil vinden en dat hij echt zo slap niet is.
Hoezo heeft Servio een sterkere persoonlijkheid? Omdat Alex aardig en rustig blijft? En dingen op een volwassen wijze wil uitspreken en probeert te appeleren aan Servio's fatsoen en redelijkheid?

Echt, wat een walgelijk persoon die Servio. Hij is juist degene met het bord voor z'n kop. Hij denkt dat-ie alles door heeft, dat-ie iedereen daar maar mee moet confronteren en ik voorspel dat het voor hem een grote verrassing zal zijn voor hem dat het gros van de Nederlanders een grote hekel heeft aan hem als-ie terug in Nederland komt.

Dacht in het begin ook dat het een aardige kerel was, maar mén wat een valse en betweterige gast is dat... Bah! :(

Vond het echt meesterlijk dat Alex met de meeste stemmen er in bleef! :)

(andere SST-personen met een groot walg-gehalte: Joanna en tsja, toch Sofia -was ik eerst toch wel 'fan' van, want: schattig en aardig vrouwtje met een wat minder standaard baan (verrassende combi), maar ze is helaas ook vals en achterbaks gebleken)
-
pi_93683012
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 22:27 schreef Zonnebloem47 het volgende:
Nu noemt Servio Gerard weer een gluiperd....
Van wat ik zag een week of wat geleden toen hij met die Alex zo bezig was,wist ik het gelijk al dat deze gast de rat is binnen het huis. :Y :r Ook wel logisch want alle draggqueens zijn ratten O-) })
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 6 maart 2011 @ 02:26:10 #138
163650 Greys
pi_93715377
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 6 maart 2011 @ 04:19:34 #139
34915 Blackadder2
C'est la fuckin' vie
pi_93716541
Vrijdag begon ie weer: "Jij hebt een enorm bord voor je kop." (tegen Alex). Pure projectie! Karim vertelde hem daarna even waar het op stond: "Als jij zo nodig als groepsleider gezien wilt worden, dan moet je niet met iedereen populair lopen doen, en er eentje buitensluiten. Dan moet je ook rekening houden met de gevoelens van die ene."(zoiets dergelijks). ^O^ I.t.t. Servio lijkt mij Karim een veel-en-veel betere leider. Ik denk niet dat ie het zou willen zijn, maar het is al goed om deze zielige nepfiguur eens zwaar op z'n nummer te zetten. _O_
'Beam me up Scotty'
pi_93723213
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 00:02 schreef Ang3l het volgende:
Best een goede reden als je t mij vraagt ;)
Als je iemand lekker vind, wil dat toch nog niet zeggen dat je er dan ook op persoonlijk vlak mee overweg kunt? Dus wat mij betreft zijn die twee dingen niet standaard aan elkaar gekoppeld.
pi_93760961
Voor wie Uitzending gemist heeft. :D In de nieuwe serie van het leedvermaak programma Wipe Out was onze dragqueen te zien als miss Wendy Windmills :') |:( die voordat hij aan SST meedeed even 5000 euro toucheerde als winnaar vd eerste aflevering en ook nog in het buitenland woonde(woont) :Y :')
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_93848322
quote:
10s.gif Op maandag 7 maart 2011 10:42 schreef rubje het volgende:
Voor wie Uitzending gemist heeft. :D In de nieuwe serie van het leedvermaak programma Wipe Out was onze dragqueen te zien als miss Wendy Windmills :') |:( die voordat hij aan SST meedeed even 5000 euro toucheerde als winnaar vd eerste aflevering en ook nog in het buitenland woonde(woont) :Y :')
Ja ik heb Servio ook gezien in wipe-out! Hij was echt masterlijk bezig :D
pi_93848832
kan iemand mij vertellen waarom al die homo's zo verwijfd moeten praten
zonder dat is het toch ook wel duidelijk of je homo bent
of kunnen ze daar niks aan doen en is dat 1 van de symptomen
pi_93848873
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 08:13 schreef suzi1 het volgende:
Niet alle homo's praten verwijfd hoor :D
  woensdag 9 maart 2011 @ 08:25:10 #145
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_93848966
quote:
17s.gif Op woensdag 9 maart 2011 08:17 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Niet alle homo's praten verwijfd hoor :D
Meid, èèècht? ;)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 9 maart 2011 @ 08:26:54 #146
337115 knagsje
Lief hamstertje.....
pi_93848988
Servio is gewoon een misselijk ventje die op de man speelt, een zwakte bod van hem en hij moet maar gauw opflikkeren. :r
Ik haat gluiperds........
pi_93849113
ausradieren
pi_93852081
quote:
Waarom houden alle vrouwen van de kleur roze, vallen ze allemaal op George Cloony, hebben ze allemaal lang blond haar en klapperende eierstokken? Zijn dat serieus allemaal symptonen?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_93852261
quote:
Aandachttrekkerij.
pi_93917143
Servio is voor mij dé engste deelnemer aan een RL ooit!
Wat een vreselijke arrogante zelfingenomen klootzak is dat zeg!
En als je hem dan op de streams hoort lullen denkt ie ook nog dat hij populair is bij het publiek,
ik kan mij niet voorstellen dat buiten zijn familie er iemand te vinden is die hem leuk/aardig vindt.
Hij zegt zulke enorm harde woorden vooral tegen Alex zonder enige aanleiding,je hoeft niet tegen iedereen aardig te doen,maar wat hij doet..................freaky relnicht brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')