Hoop 't ookquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:41 schreef -Strawberry- het volgende:
Gerard&Alex tegen Servio aub
Servio vindt dat Alex een nekshot moet.
Hoezo heeft Servio een sterkere persoonlijkheid? Omdat Alex aardig en rustig blijft? En dingen op een volwassen wijze wil uitspreken en probeert te appeleren aan Servio's fatsoen en redelijkheid?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:15 schreef marky het volgende:
Servio is een sterkere persoonlijkheid dan Alex. Dat werkt altijd zeer vervelend met elkaar zeker als een onzeker persoon als Alex continu bevestiging zoekt bij Servio of hij alsjeblieft hem toch wel aardig wil vinden en dat hij echt zo slap niet is.
Van wat ik zag een week of wat geleden toen hij met die Alex zo bezig was,wist ik het gelijk al dat deze gast de rat is binnen het huis.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:27 schreef Zonnebloem47 het volgende:
Nu noemt Servio Gerard weer een gluiperd....
Als je iemand lekker vind, wil dat toch nog niet zeggen dat je er dan ook op persoonlijk vlak mee overweg kunt? Dus wat mij betreft zijn die twee dingen niet standaard aan elkaar gekoppeld.quote:
Ja ik heb Servio ook gezien in wipe-out! Hij was echt masterlijk bezigquote:Op maandag 7 maart 2011 10:42 schreef rubje het volgende:
Voor wie Uitzending gemist heeft.In de nieuwe serie van het leedvermaak programma Wipe Out was onze dragqueen te zien als miss Wendy Windmills
![]()
die voordat hij aan SST meedeed even 5000 euro toucheerde als winnaar vd eerste aflevering en ook nog in het buitenland woonde(woont)
![]()
Niet alle homo's praten verwijfd hoorquote:Op woensdag 9 maart 2011 08:13 schreef suzi1 het volgende:
kan iemand mij vertellen waarom al die homo's zo verwijfd moeten praten
zonder dat is het toch ook wel duidelijk of je homo bent
of kunnen ze daar niks aan doen en is dat 1 van de symptomen
Meid, èèècht?quote:Op woensdag 9 maart 2011 08:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Niet alle homo's praten verwijfd hoor
Waarom houden alle vrouwen van de kleur roze, vallen ze allemaal op George Cloony, hebben ze allemaal lang blond haar en klapperende eierstokken? Zijn dat serieus allemaal symptonen?quote:Op woensdag 9 maart 2011 08:13 schreef suzi1 het volgende:
Aandachttrekkerij.quote:Op woensdag 9 maart 2011 08:13 schreef suzi1 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |